"Gelme lan! Siktir git. Oğlum Türkçe'n mi kıt?" diye bağırıp geri geri gitmeye devam ettim. Onumdeki kocaman köpek dişlerini göstererek hırladı. "Merak etme havlayan köpek ısırmaz." dedi gülerken tasmayı tutmaya uğraşan manda götü.
"Bu havlamıyor , hırlıyor lan!" diye bağırdım. İskelenin ucuna geldiğimde adımlarımı durdurdum. Allahım bu güneşin altında ne çektim. Ayrıca Nisan ayında , Temmuz sıcağı nedir ya? Semih'in arkasına baktığımda eşek gibi anıran canım arkadaşlarıma en kötü bakışlarımı attım.
"Hayal dikka-" Nefesim kesildi ve soğuk su bütün bedenimi titretti. Hızla ayaklarımı hareket ettirerek su yüzeyine çıktım. Yüzüme dağılan ıslak saçlarımı elimle geri itip , derin bir nefes ektim ciğerlerime. "İyi misin?" diye sordu iskelenin kenarında suya doğru eğilen Semih.
Bizimkilerin anırması da buraya kadar geliyordu.
Ulan ne güldünüz be.
Tabiki kızım çok komiktin,
Sus kız yelloz.
"Yok ben almayayım. Sana iyi eğlenceler." dedi ve ayağa kalkıp tam ilerleyecekken paçasında tutup aşağıya çektim. Ama hesaba katmadığım birşey çıktı. HAYVAN BENİM ÜZERİME DÜŞTÜ. Su yüzüne çıktığımda Semih'e sövmeye başlayacaktım ama çırpındığını görmek beklediğim birşey değildi. Hemen yanına gidip beline sarılıp suyun üstünde durmasını sağladım.
"Semih , sen yüzmeyi bilmiyor musun?"
Bu bir kesitti. En kısa zamanda yeni bölüm gelecek. Yazım hatam varsa özür dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİRLİKTE (askıda)
Teen FictionBu hikaye biraz farklı, Zaten onların karşılaşmaları da farklıydı , Ve , olaylar ilginçleşeceğe benziyor......