7. bölüm

24 4 0
                                    

Multi:  Can Sezgi    , Hailee Steinseld - You're such a


Alnımda bir soğukluk hissetmemle gözlerimi araladım. Bir çift mavi gözle karşılaktım. Uyandığımı anlamamış olacak ki , gülerek işine devam ediyordu. Kalkıp aniden karnına yumruğumu geçirdim. Bu hareketimi beklemediği için karnını tutup iki büklüm oldu. 

"Ne yapıyorsun ?" dedi kısılmış sesiyle. "Asıl sen ne yapıyorsun?" diye bağırdım. Bu sırada sınıfa Ayaz , Eren , Sahra ve Hakan girdi. Girmeleriyle kahkahalara boğulmaları bir oldu.

 Maymun oynatıyoruz sanki. Neye gülüyorlar? "Kızım ne yapmışlar sana?" dedi Eren kahkahalarının arasında. Yüzümde bir şey mi vardı? Alnıma dokunduğumda elime gelen sıvıyla elime baktım. 

Elimdeki siyah mürekkebe baktıktan sonra karnına vurduğum çocuğa baktım.Bana sırıtarak bakıyordu. Tipsiz. 'Tövbe de çarpılıcan' dedi iç ses.                                                                                                              İç ses de bir yerde haklıydı. 

Başımı öne eğerek sınıftan çıktım. Herkes bana 'korku filminden fırlamış'ım gibi bakıyordu. Haklılardı. Çünkü saçlarımı önüme atmıştım. Sonunda kızlar tuvaletine zar zor geldiğimde içimi bir sevinç kapladı taki kapının kilitli olduğunu anlayana kadar.

Ben şimdi , nasıl yüzümü temizleyecektim? Aklıma bodrum katındaki hizmetlilerin tuvaletini kullana bilirdim. Hızla merdivenlere yöneldim. Bodrum katına yöneldim. Sonunda odayı bulduğumda içeri girdim. İçeride kimse yoktu.

Hemen kapıyı kapatıp aynaya baktım. Alnımda'Ezik' yazıyordu. Ama K harfi ben sildiğim için neredeyse görünmüyordu. Kafamı lavaboya eğip , yazıyı sildim. Aynaya baktığımda yazı tamamen geçmişti. Tam kapıdan çıkacakken kapının kilidinden gelen sesle gözlerim kocaman açldı. 

Kapıyı açamayınca , kapıyı yumruklamaya başladım. "Hey , çıkarın beni. Hey !" diye bağırdım ama kimse duymamıştı. Zaten burası kuş uçmaz , kervan geçmez bir yerdi. Bir çalımız eksikti yani. Kapının altından duman yükseldiğini fark ettim. Tövbe! Şu o korku filmlerindeki gibi kapı açılıp içeriye bir- 

Ne diyorum ya? Duman kafa yaptı herhalde. Hemen tuvaletin en uzak duvarının , köşesine çöktüm ve ceketimi çıkarıp burnumu kapattım. Nereden çıktı bu ? Duman odada çoğalmaya başladığında göz gözü görmez oldu. 

Göz diğer gözü göremez ama ...... Duman kesin kafa yaptı. Kapı yumruklanmaya başladığında kafamı kaldırıp umut dolu gözlerle kapıya baktım. Ama hareket edemiyordum. Kapı sert bir şekilde açıldığında görüş alanıma Semih girdi.

"Hayal! Ner-öhöhö neredesin ?!" diye bağırdı. Ağzımı açtım ama sesim çıkmadı. Hadi iç ses senin hep bir planın olur.

'Kızım , kafa yaptı bu duman hiç birşey düşünemiyorum.' dedi. Sonunda Semih'in görüş alanına girdiğimde bana doğru koştu. "Hayal iyi misin ? " diye sordu.' Ha! İyiyim takılıyoruz öyle sende gelsene ?' dedim içimden. Bakışlarımdan anlamış olacak ki , "Evet , yanlış bir soruydu." dedi.

Bir elini sırtıma diğer elini de dizlerimin arkasına koyup kucağına aldı. Gözlerim kararırken son duyduğum şey. "Sakın gözlerini kapatma!"

........................................................................

Gözlerimi açtığımda başımda dikilen bir adet Hakan , Sahra , Ayaz ve Eren'le karşılaştım. "Ne yapıyorsunuz başımda akbaba gibi?" dedim. Ayaz hemen bana sarıldı bende ona. Sanırım revirdeydim.

"Ne yapıyordun kız orada ?" dedi. "Aynen. Niye kızlar tuvaletini kullanmadın ?" dedi Sahra. "Kapıyı ittirdim. Ama açılmadı. Herhalde arızalı diye düşündüm.  Ben de oraya gittim." dedim. Sahra ve Ayaz kaşlarını çatıp birbirlerine baktılar. 

"Sen uzun zaman ortalarda görünmeyince bizde seni aramaya karar verdik. Biz gittiğimizde kapı açıktı." dedi Sahra. Ne ? Ama ben kapının kapalı olduğuna emindim. Revirin kapısında omuzunu yaslamış Semih ile karşılaştım. 

O an aklımda çakan şimşekle gözlerim yerinden fırlayacakmış gibi açıldı.                                                             'Hiç istemediğin bir düşman edindin.'


Merhabaaaaaaaaaaaaaaaa! Kısa oldu biliyorum. Yazım hatam olduysa özür dilerim. Yorumlarınızı bekliyorum.

BİRLİKTE (askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin