Boy?Really? Oh Becky..

11.3K 232 6
                                    

Z pohledu Becky
Něco málo z jejich rozhovoru sem zaslechla, ale jen to jak Justin říkal mému tátovi že sem kus. Začervenala jsem se, protože Juss je krásný a to že jako vážně. Dneska jsem byla celkem dost unavená, tak sem se jen odlíčila, umyla a šla spát. Celou noc jsem myslela na Justina ani nevím proč, ale myslela.

Z pohledu Derecka
Doufám, že Becky z našeho rozhovoru s Justinem nic neslyšela. Bieber je dost chytrý chalan. Do mého gangu by se fakt hodil, ale jeho partičku jen tak neopustí. Becky mám rád, ale jediné co by tady dělala je že by se trápila. A kdybych s něčím potřeboval pomoct tak by šla, s Bieberem se jí aspoň naskytují možnosti jak být šťastná. Bude jeho žena. Na nic se jí ptát nemusím prostě to jenom řeknu. V mafii to tak už chodí, nikdo se žen na nic neptá vše je bez citů , jen kvůli penězům. Možná je to pro ženy nevýhodné a moc drsné, ale Bec je silná holka která ví co chce a Justin to s ní jednoduché mít nebude. Možná chvíli bude Beck jen Justinova sexuální otrokyně, ale časem si k sobě najdou cestu. Ptáte se jak to vím? Lisa byla Beckyno dvojče. Ano ta Lisa, která Justinovi připomíná Bec. Měl s ní vážný vztah a opravdu ji miloval, ale osud jim nepřál, musel sem Lisu zabít, byla černá ovce rodiny. Jusse chtěla zabít spolčila se s jiným gangem. Nevěřil mi, ale časem se mu to potvrdilo a Lisu nedokázal zabít ,ale já ano.Půjdu mu teď hned zavolat a říct mu moje souhlasné ano.

Z pohledu Justina
Zrovna sem vcházel do dvěří , když v tom mi zazvonil mobil. Panebože kdo zas co chce. Podíval sem se na display zjistil že je to Dereck. Že by už se rozhodl? A kurva to znamená jen jediné , nesouhlasí. Sakra ! Přijmul sem tedy hovor a nedal na svém hlase znát že jsem v rozpacích. ,,Nazdar Bieber dlouho jsem tě neslyšel." Zavtípkoval si Dereck i když zrovna moc vtipné to nebylo. No ale co mám čekat je to starouš. ,,Nazdar ty jeden opelichanej starouši tak co potřebuješ tak důležitého , že mi voláš pár minut po mém odchodu od tebe?" Zeptal jsem se na oplátku já jeho. ,,Ještě jednou mi řekneš starouši tak ti vlastnoručně uřiznu koule." Zasmál se. ,,V klidu , vzdávám se tak a teď k věci prosím." Chvíli bylo ticho, ale Dereck po nějaké době promluvil. ,,Rozhodl jsem se Becky ti prodám , ale za 20milionu. A má další podmínka je že mám ještě celý zítřek na to abych jí to řekl a strávil ho s ní platí Bieber?" Na chvíli se mi asi zastavil dech , on svolil a kurva to je můj nejšťastnější den na světě. ,,Oukej platí , zatím." Řekl jsem a normálně ho vytípl. A je to, Becky je moje.

.
.
.
.
.
.
.
Další den ráno

Z pohledu Becky
Probudila jsem se na šimrání slunečních paprsků na mém obličeji. Podívala jsem se na hodiny a bylo deset. Rozhodla jsem se vstát a šla jsem se nalíčit a obléct. Hlad jsem neměla a tak sem si řekla že bych mohla zajít na procházku s Boyem. To je můj pes, Boy. Vzala jsem si teda na sebe (Media , tak jak je na obrázku Xenia tak si představte že takhle vypadá i Becky) a Boye si vzala do ruky a vyšla jsem na pláž. Pláž mě nesmírně fascinuje. Ty vlny co pobíhají a naráží o útesy. Je to nádhera až na mě někdy přijde těžká chvíle a budu se chtít zabít tak půjdu sem. Přemýšlela jsem a přemýšlela a Boy nikde. Začínala jsem mít strach , volala jsem na něj a nic. ,,Klid Becky odběhl si za mnou." Někdo promluvil , otočila jsem se a začala se usmívat na Justina. Úsměv mi plácel. ,,Díky."
Justin
,,Už si mluvila s otcem?"
Becky
,,Ne nemluvila děje se snad něco důležitého?"
Justin
,,Ne v pořádku na to je do večera času."
Dořekl poslední větu Justin a na tváři se mu objevil šibalský úsměv, nevím proč, ale chtěla jsem ho strašně políbit.
,,Becky, Bec." Mával mi pře obličejem Justin a u toho se smál.,,Co jee?" Odpověděla jsem mu hnusně , protože mi zkazil výhled na něj. ,,Ptal jsem se tě jak se ten pejsek jmenuje." Uchechtl se. ,,Boy" Odpověděla jsem jednoduše. ,,Boy? Vážně? Ohh Becky ty si sladká." A začal se nehorázně smát. Nevím proč vždyt Boy není škaredé jméno , dávala jsem ho ve svých 15 no a co. Nasraně jsem se otočila zavolala Boye a vracela jsem se domů. To by ale asi nebyl Justin kdyby za mnou neutíkal a na měkkém písku to neubrzdil a spadl na mě. ,,Bieber já tě zabiju kurva teď budu celá od písku." Vyštěkla jsem na něj. Justin nic neříkal jen udělal puppy eyes. To už jsem nevydržela a musela se začít smát. Pořád sme se smáli až sme si uvědomili že Justin leží na mě. Pomalu se ke mně přibližoval a já už to nevydržela chytla jsem ho za vlasy a přitáhla si ho k sobě , zažli jsme se líbat. Justin oblízl můj spodní ret abych mu dovolila vstup jazykem do mych úst. Já ho chtěla trochu podráždit takže sem ho nepustila. Juss si však našel jinou cestu, skousl mi spodní ret a já mu vzdychla do úst. Až nám oboum došel kyslíku odtáhli jsme se. Musela jsem se dívat pořád do jeho očích byly tak nádherné topila jsem se v nich. ,,Jsi nádherná." Promluvil Juss chraplavým hlasem. O můj bože začala jsem se červenat , nic sem na to neříkala. ,,A taky roztomilá když se červenáš." Usmála jsem se a oba dva jsme se postavili rozloučili jsme se tentokrát jen obejmutím a pusou. A každý šel svou cestou.

Z pohledu Justina
Políbil jsem ji nechápu jak , ale políbil tak strašně jsem toužil po jejich rtech , byly tak jemné a pěkně zapadali do těch mých. Biebsi co to meleš stává se z tebe pěkná citlivka. SAKRA co ta holka s tebou dělá. Uvědom si že dnes večer to už bude jenom tvá šukací panna. Yes zase starý Bieber. To se mi líbí. Jerry už je z Becky kurva v pozoru. Musím jít do baru. Zabočil jsem do nejbližšího baru kousek za pláží. Šel jsem za barmanem a objednal si panáka. Začala se kolem mě motat nějaká bloncka tak sem ji chytl za vlasy a táhl nahoru do pokoje. Pokoje jsou tady výhradně jen pro ty věci. Bloncka už byla nadržená jak tu děvku na břicho a vrazil jí ho silně zezadu. Sykla bolestí , ale pak si užívala nával orgasmu. Už to na mě šlo tak jsem ji odstrčil a udělal se jí na kozy. Tak to miluju.
Chtěla moje číslo špína. Přišel sem k ní a naklonil se k jejímu obličeji. Asi čekala že ji políbím , protože zavírala oči , ta je tak naivní. Flusl jsem jí do ksichtu a odešel. Pro dnešek už mám dost , teda až do večera tam si to užiju s Becky.

Z pohledu Becky
Otevírala jsem dveře a hned za mnou přišel táta ať se posadím. Posadila jsem se a táta se mě optal. ,,Pamatuješ si toho Justina? Justina Biebera?"
,,Jo tati pamatuju." Lehce jsem se usmála, protože jsem si vzpomněla co se stalo na té pláži. Táta si oddychl a začal.
,,Víš Becky hrozně se mu líbíš a je to dobrý mafián , má spoustu peněz dokáže se o tebe postarat a já odjíždím , Odjíždím na Hawai , mám rakovinu mozku už se to nedá vyléčit. Proto až umřu mé obchody převezme Justin a ty zdědíš peníze." Nechápavě jsem na něj zírala. ,, Tati tak já pojedu s tebou a strávíme tam spolu ty nejkrásnější chvíle , postarám se o tebe." Táta se na mě smutně koukl. ,,Bec ty to nechápeš , uzavřeli jsme s Jussem obchod , od dnešního večera patříš jemu, koupil si tě. Víš jak to v mafii chodí. Tak se jdi balit Justin je tu za 3 hodiny a vezme si tě k sobě domů i s Boyem. Neboj se bude o vás postaráno , ale jedno ti řeknu Justin je velice výbušný muž takže ho poslouchej na slovo." Dokončil táta svůj monolog a mě stékali po tváři slzy. ,,Tati jak si mohl." Řekla jsem zklamaným hlasem. Zvedla jsem se a odešla se sbalit. Nic jiného mi nezbývá buď půjdu k němu nebo mě zabijí. Tak tohle Bieberovi nedaruju ten se mnou zažije peklo a to jsem se s ním dneska líbala . Ubožák však počkej Bieber ty si to vyžereš.

8 Hodin čas předání
Stále z pohledu Becky

,,Bieber peníze." Sykl po něm můj táta a držel mě za loket. Bieber mu hodil kufr a táta mě k sobě otočil a zašeptal mi do ucha. ,,Miluju tě holčičko." Já jsem se na něj podívala chladným výrazem a flusla mu do tváře. ,,Chcípni v pekle a ty s ním." Zařvala jsem po Justinovi a po otcovi. Přešla jsem k Jussovi a ten se na mě usmál. Já mu úsměv neopětovala, nenávidím ho. Nasedli jsme do červeného ferrari a vyjeli jsme. Ani jednou sem se na něj nepodívala a to jsem celou dobu cítila pohled na mých zádech. Zastavili jsem před obří luxusní vilou. Vešla jsem dovnitř a hned jako první mě napadlo. ,,Kde je můj pokoj?" Justin se otočil a řekl. ,,Spíš se mnou shawty." Jenom to ne. ,,Fuj ani se mě nedotkneš jasný a shawty mi už nikdy neříkej. „
,,Tak poslouchej teď si moje a já si s tebou můžu dělat co chci i na tebe šahat." Jak řekl tak udělal přišel ke mně a zmáčkl mi moje prso. Slastí sem zavzdychala. Přišel ke mně chytil mě silně za zadek a dravě se mi přilepil na rty. Nespolupracovala jsem , ale chtěla jsem si s ním pohrát. Přejela jsem mu asi 5x nehtami po rozkroku zachvěl se pod mým dotykem. Pak sem se odtáhla a řekla že si jdu vybalit. Justin jen nevěřícně čuměl. JO Becky tohle ti vyšlo. Vybalila jsem si poslední kus oblečení a vyslékla jsem se jen do spodního prádla. Přišel Justin oči měl černé byl rozhněvaný a já v nich nic nepoznala, žádnou emoci nic. Přešel ke mně a lehl si na de mě . Začal mě líbat , já to nechtěla tak v tu dobu to pro mě bylo nepříjemné. Rukou mi zajel pod kalhotky a drsně do mě vrazil celou pěst. Bolelo to jako čert začala jsem plakat. Jak si toho Justin všiml okamžitě ruku vytáhl a oči se mu začali zužovat. Bála jsem se ho přítahla jsem nohy k sobě a brečela jsem.

Z pohledu Justina
Sakra co to do mě vjelo mohl jsem ji ublížit. ,,Becky omlouvám se , nevím co to do mě vjelo." Nic neřekla jen pořád seděla v koutě a brečela. Přešel sem k ní a čapl si. Ještě více si nohy přítáhla k sobě. ,,Bec mrzí mě to nechtěl jsem ti ublížit promiň." Pořád nic neříkala tak sem ji vzal do náruče a položil ji na postel byla v šoku. Jsem takový kretén , obmotal sem si ruky kolem jejího pasu a spolu jsme takhle usnuli teda aspoň já.

Now you're just my BeckyKde žijí příběhy. Začni objevovat