What the fuck doing?

5.4K 135 19
                                    

Z pohledu Becky

To jak za námi přišel Jaxon mě zaskočilo. Nenávidím ho zmátl Lisu a to se do něho bezmocně zamilovala. A pak zradila tátu a i pto mě v tu dobu neznámého Justina Biebera. Já mám svůj rozum a vím že tohle bych nikdy Justinovi neudělala. Miluju ho z celého svého srdce. Teda po tom co Jaxon odešel jsme měli s Justin žhavý sex. Nebyli tam city ani láska , byl tam vztek , slabost a kupa vášně. Nejlepší sex v mém životě. Momentálně ležím v posteli a prohlížím svůj prsteníček pravé ruky s prstenem od Justina. Láska moje. Je něco kolem 9 večer a já mám spoustu energii a strašně se nudím , nevím co mám dělat.

Jen tak si ležím a BUM. Ve vedlejším pokoji jsem slyšela ránu. Od leku jsem nadskočila na posteli a rozhodla se zjistit co nebo kdo to byl. Vstala jsem z postele vzala z poličky Justinovu pistol a zamířila si to do Justinovi pracovny. Přibližovala jsem se ke dveřím šnečím krokem. Pootevřela jsem a nakoukla, nikde nic. Vešla jsem tedy dovnitř s pistolí před sebou. Všude kolem mě byli poházené věci , rozbitý nábytek a na stěně flek od whiskey. Skleněné dveřě od terasy byli pootevřené a já viděla Justina jak se opírá o zábradlí a má zničující výraz na tváři. Trhalo mi to srdce. Přešla jsem k němu a obejmula ho. Lekl se mě otočil se a něco si zamrmlal pak pohled přesměroval na jeho zbraň svírané v mé dlani.
„Kde si to vzala? A proč to máš?"
Řekl káravým hlasem a probodl mě pohledem.
„Umm , Já jen.. no , slyšela jsem ránu z tvojí pracovny tak sem se byla podívat co to bylo , je jen pro jistotu."
Usmála jsem se. Justin si však zachovával svou kamennou tvář.
„Ty by si dokázala někoho zabít?"
Tahle otázka mě docela zarazila , ale hned na to jsem uchechtla a promluvila.
„Jsme dcera mafiána , myslíš že neumím zacházet se zbraní a že na kontě nemám pár vražd?" Znovu jsem se zasmála.
Juss se usmál a obejmul mě. Nechápala jsem to , ale nijak jsem neprotestovala.
„Jsi šikovná a jenom moje." Promluvil a já se musela usmát. Ale stejně mi tady něco nesedí je divný. Něco se muselo stát , poznám to. Táta taky rozbíjel každou věc co mu přišla pod ruku když se něco stalo. Dnes to nechám být , ještě víc bych ho tím rozrušila.

Z pohledu Justina

Rozbil jsem snad každou věc , která mi byla po ruce. Nalil jsem si whiskey , ale i na tu mě přešla chuť tak jsem ji mrštil po stěně. Ve vteřině se sklenička rozbila a její obsah pošpinil zeď. Byl jsem tak nasraný a vynervovaný z Jaxona. Proč se objevil zrovna teď? To není možný , má plán a brzy ho uskuteční vím to. Z mého přemýšlení mě probralo pípnutí mého iphonu , které oznamovala že mi došla zpráva. Vytáhl jsem mobil z kapsy , udělal gesto po kterém mobil odemče a přejel po obrazovce. Ani jsem tu zprávu nemusel otvírat abych věděl kdo to je. Na display mi totiž svítilo „Die" ... Tohle patří jen jednomu člověku .. Jaxon.

Otevřel jsem tedy zprávu a zhrozil se když jsem uviděl její obsah.

Jestli si myslíš že jsme spolu skončili tak se šeredně pleteš bráško. Udělám ti ze života peklo , ale tentokrát mi to vyjde a dotáhnu to dokonce neboj se. Dneska sem přišel jen proto abych věděl koho si jsi koupil. Becky Collins? Hmm dobrej výběr , nejlepší mafiánka všech dob. Je po Dereckovi. Tak si ji pořádně hlídej Bieber. Hnusí se mi nosit stéjne příjmení tak teď jenom Ahoj Justine.

A tímhle zpráva končila , vůbec nevím kde vzal moje číslo , natož jak ví že jsem si Becky koupil. Kurva jsem v prdeli. Nemůže mu to vyjít teď už nemůže. A narodil jsem se první takže ty nosíš moje příjmení zmrde. Říkal jsem si v hlavě. Už sem měl toho dost . Triko jsem přehodil přes hlavu a odhodil ho někam do rohu místnosti. Otevřel jsem prudce skleněné dveře na terasu. A jen tak tam stál s bezmocnou grimasou na tváří.
Už jsem to nevydržel a musel to ze sebe vykřičet.

„Co to kurva děláš?"

„Co po mě chceš?!"

„Kreténe"

„Nenávidím tě"

„Co jsem komu udělal sakra."
ŘVAL jsem plno nadávek na Jaxona i na mou osobu. Když jsem byl dostatečně vykřičený přišla mi další zpráva.

„Neřvi , bolí mě z tebe hlava. Byl jsem chlastat a trochu jsem to přehnal leží tu nějaká šťetka. Justinku pomoc mi"

Rayn .. Panebože to je pako. Aspoň někdo mi dokázal zlepšit náladu. Ale stejně se po 3 minutách všechno začlo vracet až mě někdo obejmul zezadu. Lekl jsem se když sem viděl že je to Becky zamrmlal jsem si něco pro sebe. A pak uviděl pistol v její ruce. Nevěděl jsem co říct. Vyptával jsem se jí na otázky a když mi řekla že má na kontě pár tučných vražd , byl jsem na ni hrdý je jen moje. Ale to co mi napsal Jaxon to jí rozhodně neřeknu. Nebo spíš né teď.

„Chci aby sis pamatovala , že tě miluju jako nikoho jiného , jsi pro mě vším a slib mi....
Slib mi že ode mě nikdy neodejdeš." Šeptal jsem slova úplně potichu. Becky se na mě zmateně dívala , ale pak se usmála , dlouze mě políbila a přikývla.

„Slibuju."
Ještě dodala. Znovu jsem ji objal a zašeptal do jejího ucha.

„Navždy?"

„Navždy."

Tak máte tady další část , jsem ráda že rádi čtete můj příběh. Ale nevím jestli vás to baví , protože žádné komentáře nic občas se najde jeden..
No nic chce někdo další kapitolu věnovat?:)

Now you're just my BeckyKde žijí příběhy. Začni objevovat