Go home

3.5K 115 4
                                    

Z pohledu Becky

Pro Miláček💙💜

,,Nudím se tady lásko, už chci domů."

Napsala jsem Jussovi smsku a poslala mu fotku. (Viz. Média)
Vážně už tu ležím 3 týdny a vůbec nevím co tady dělat. Každý den je to tu úplně stejný. Vstanu , jdu na záchod , přivezou mi snídaní , ležím , dovezou oběd , ležím , přijde Justin , odejde , spím a zase dokola každý den v téhle posrané nemocnici.

Nad mým přemýšlení kdy konečne z tohohle ústavu vypadnu mi zapípal mobil s oznámením příchozí sms zprávy.

Od Miláček💙💜

,,Uh zlato , ten jazyk schovej mám chuť se ti do něj zakousnout a pořádně tě ošukat. Vydrž ještě chvíli , pak už si tě odvezu domů a nikomu tě nedám.
Ps: týden se nepostavíš😈

Nad esemeskou od Justina jsem se musela zasmát , ale zároveň kousnout do rtu , protože jsem jen z té zprávy byla vlhká. Tak strašně mi chybí jeho tělo. Mám na něj chuť hned a tady , musím mu napsat. No co taky mám své potřeby.

Pro Miláček💙💜

,,A co ti brání? Přijeď a udělej tak ať křičím tvé jméno , nebo se budu muset udělat sama🤔"

Jsem zvědavá co udělá , ale tu smsku jsem myslela naprosto vážně. Nemá být tak kurevsky sexy.

Čekala jsem tak 15 minut a stále nic asi má moc vyřizování. Nojo ty kšefty.
Už jsem to ani tak moc neřešila a přivřela oční víčka a snažila se nezbláznit z té chutě na to udělat se tady sama.

Když už jsem to nevydržela a pomalu zajížděla rukou k mojí kamarádce prudce se otevřeli dveře a v nich stál kdo jiný než Justin.
Když viděl kam putuje moje ruka šibalsky se na mě usmál a rychlostí blesku se přemístil na de mě. Prudce mě začal líbat a přitom mi mačkal prsa.

Na chvíli se odtáhl podíval se mi do očí a strčil do mě 3 prsty. Začal s nimi rychle pohybovat a já vzdychala na celé kolo. Justin mě musel utišit svými polibky. Když sem se blížila k vrcholu prsty ze mě vyndal. Nechápavě a zároveň naštvaně jsem se na něj koukla. Chtěla jsem vyslovit větu co si jako myslí že dělá , ale než sem cokoliv stihla říct strčil do mě svůj penis až po kořen. Zalapala jsem po dechu a zaryla svoje nehty do jeho zad tak silně na což přivřel oči a vzdychl. Začal rychle a tvrdě přirážet. Doháněl mě k šílenství. Obmotala jsem si nohy kolem jeho pasu aby se dostal ještě hlouběji. Vzdychali jsme si navzájem do úst.

,,Ach Justine , ano bože , ano."

Vzdychala jsem jako zdrogovaná, ale zdrogovaná návalem nejlepšího orgasmu v životě. Je vážně uchylný, že svůj nejlepší sex s Justine jsem zažila v nemocnici.

,,Řekni moje jméno."
Zavrčel Justin.

,,Och ano J-justine."

"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Now you're just my BeckyKde žijí příběhy. Začni objevovat