Z pohledu Justina
Když sem zjistil kdo to je srdce mi přestalo bít a zatajil se mi dech. Odstrčil sem od sebe Becky , kterou jsem až doteď držel v náručí a sesunul se k zemi k.. Lise. LC už chápu Lisa Collins. Ta Lisa , která měla být mrtvá , ta která mě dostala na úplné dno. Nahrnul se mi vztek do celého těla . Ten vztek zavinila Becky. Lisa žije a ona mi mojí největší jedinou lásku zabije. Pohledem jsem ji probodával. Jen se na mě smutně a zároveň vystrašeně dívala.
,,J-Justine ona se spolčila s Jaxonem chtěli tě přes mě unést a pak tě zabít a se mnou i mě , ale nečekala že u sebe budu mít zbraň a že..,,Drž hubu kurva."
Než to stihla doříct skočil sem ji do řeči. Vážně si myslí že jí budu věřit. Určitě věděla dlouho že je Lisa na živu a chtěla mě jen pro sebe. Tak moc jí nenávidím za to co udělala.
,,Táhni domů a neukazuj se mi na očích , miluju tě ? Ne bylo to asi jen pobláznění nenávidím tě!"
Dokončil sem a vzhlédl k té kurvě. Měla slzy v očích určitě další z jejich intrik jak na mě. Nebo snad se mýlÍm? Ne to ani omylem.
S brekem otevřela dveře od auta podívala se na mě pohledem že jí to mrzí.
,,Miluju tě Justine , není to tak jak si myslíš jen tě dostalo na kolena že si ji viděl ani já nevěděla že žije , nevěděla jsme ni do té doby než sem se s ní setkala. Omlouvám se , ale nechtěla jsem přijít o život. Nikdy nezapomenu na to jak si mi poprvé řekl že mě miluješ."
Usmála se a popošla od auta ke mně. Nevěděl jsem co říct , ale má pravdu. Vše mi začalo docházet a já se nezmohl ani na jedno slovo.,,Becky já jsem , já byl jsem omámený . V tu chvíli jak sem ji viděl sem byl úplně mimo. Já nevím co to do mě vjelo."
Tekly ji slzy po tváří a dívala se na mě se smutkem klekla si ke mně a políbila , do ruky mi vložila prsten ode mě a s bolestivými slovy odešla.
,,Miluju tě , ale vidím že mi ještě nevěříš a doufám že začneš teď už ti , ale nevěřím já. Snad někdy začnu , ale teď potřebuju čas , zatím se měj , nastěhuju se do pokoje pro hosty."
přešla k autu nastoupila a odjela.,,Becky."
Zašeptal jsem do prázdna. A najednou se z pravé strany ozval potlesk. Škubl jsem hlavou do strany kde se potlesk ozýval a spatřil Jaxona.,,Bieber , Bieber jsi tak naivní. Tohle není žádná Lisa ta je mrtvá je to jen nějaká štětka z baru , která vypadala jako ona . Dostala instrukce a pěknej balík peněz, ale jak vidím už ho potřebovat nebude. Chtěl jsem tě dostat přesně sem aby si ubližoval svým nejbližším. A taky se mi to povedlo. Jak vidím jsi bez zbraně a teď tě můžu zabít. Plán vyšel na 100%. „
Slizce se usmál a namířil na mě nabitou zbraní.
,,Počkej můžu naposledy zavolat Becky?"
Zasmál se a přikývl.
Po dlouhém vyzvánění to zvedla.,,Justine já jsem řekla že potřebuju čas sakra."
,,Miluju tě jsi moje všechno , dávej na sebe pozor lásko."
,,Justine co se...
Hovor sem přerušil a jen čekal kdy ostrá bolest zasáhne moje celé tělo a já zemřu.
Uslyšel jsem výstřel a ucítil ohromnou bolest. Tohle je konec.Z Pohledu Becky
Nebyla jsem od toho šíleného místa kde se všechno pokazilo daleko. Proto jak Juss ukončil hovor hodila jsem zpátečku a 250km rychlostí jela na místo , kam jsem se nechtěla vrátit ani v mých nejhlubších nočních můrách.
Justinův hlas byl zvláštní , věděla jsem že se něco děje. Jeho krátkým proslovem mi dával sbohem ,ale proč? To jedu teď zjistit.
Dojela jsem na místo , vystoupila z auta a ve tmě viděla dva obrysy postav. Neviděla jsem jim do tváře , ale určitě to byl Justin ale kdo je ten druhý. Musím se dostat blíž. Popošla jsem teda po špičkách a uviděla Jaxona jak míří na Justina zbraní.,,Poslední slova Bieber?" Slizce se zasmál.
,,Shnij v pekle , Miluju tě Becky Collins , omlouvám se ale naše navždy nesplním." První větu mu pošeptal do tváře a tu druhou že mě miluje zařval. Brečela jsem ale věděla jsem že musím zakročit.
Když se skláněl nad Justinem skopla jsem ho a zbraň vytrhla z ruky. Střelila jsem ho do ruky a Justin zaskučel bolestí , protože Jaxon se svalil na něj.
Jaxona tvrdě shodil ze svého těla a podíval se na mě , rychle vstal a běžel ke mně. Obejmul mě.
,,Miluju tě Becky tak strašně moc seš můj anděl strážný, můj svět, moje srdce , moje všechno.",,To ty jsi moje všechno Justine Drew Biber."
Usmála jsem se a políbili jsme se. Otočila jsem se že to ukončím s tím zmetkem , ale byl fuč. Nevěděla jsem co mám dělat , udělala jsem chybu , trocha nepozornosti a je to celý v prdeli.
,,Rychle pojedeme k nám sbalíme si věci a odletíme někam hodně daleko."
Promluvil Juss , já přitakala na souhlas a šli jsme k Justinovému autu.
.....
.
:
:
:
:
:
:
Dojeli jsme domů , zabalili jsme si , já vzala Boye , kterému jsme poslední dobou nevěnovala žadnou pozornost a vyjeli na letiště kde nás čekalo soukromé letadlo. Jeli s náma i kluci , ale bydlet s Justinem budem sami.Nasedli jsme do letadla a já si vzpomněla ne jednu hodně podstatnou věc.
,,Justine kam vůbec letíme?"
Justin se otočil s úsměvem na rtech mi vzal ruku a prsteníček na který mi nasadil prsten co jsem mu dala když sme se pohádali. Pohladil mě po tváři a místo kam řekl že jedem mi vyrazilo dech.Nejkrásnější , Najdražší místo světa.....Ostrov
BORA BORA...
Příjemné čtení😊 A strašně moc chci poděkovat za 1K miluju vás ❤❤❤❤❤❤❤
ČTEŠ
Now you're just my Becky
FanficJustin Bieber (21) boss gangu v LA. Je to narcistický zmrd. Má rád peníze a sex. A holky? Tak ty jsou pro něj jen děvky. Becky Collins (19) Dcera Dereka Collinse. Dalšího bosse gangu v LA. Derekovi je Becky na obtíž ikdyž v rodiné práci je dobrá zab...