Tato část je věnovaná OllyLps . A teď už příjemné čtení všem❤😘
Z pohledu Justina
Jsme těhotná , tyhle slova se mi vrývali do paměti pořád dokola a dokola. Nemohl jsem uvěřit že tohle řekla, Já budu táta. Vlastně ani nevím jestli to chci. Co to melu jasně že chci. Chci to strašně moc. Becky na mě koukala smutným pohledem. A až pak sem si uvědomil že jsem ještě nic neřekl.Chtěl jsem začít mluvit , ale Becky mě předběhla.
,,hele Justine , já vím že asi chceš abych si to dítě vzala , ale já ho chci nedokážu zabít dítě co ve mně roste. Nedokážu udělat nic. Je to nečekané a neplánované , ale je moje. A pochopím když řekneš že ho nechceš a bude mezi námi konec i tak si dítě ponechám."
Koukl jsem se jí do tváře a teklo po ní mnoho slz , které se snažila zadržet. Marně...
,,Becky , ale já nic takovýho neřekl a ani neřeknu. Jo jasně máš pravdu jsme mladí a nerozvážní , nebylo to plánované a už vůbec bych neřekl že bych nějaké dítě chtěl. Ale stalo se a nedá se s tím nic dělat. No jasně že dá potrat , ale ten nechci mohlo by to ublížit tobě a zabilo by to naše dítě. Jsem šťastný že budu otcem."
Dokončil jsem a pevně Becky objal. Jsem nejšťastnější muž pod sluncem.
„Budeme chtít vědět co to je?"
Optal jsem se ze zvědavosti. Becky jen kývla a řekla že musím počkat do 3. Měsíce těhotenství a jestli s ní zítra skočím na ultrazvuk.
Souhlasně jsem přikývl a dál nic neříkal.Z pohledu Becky
Jsme tak ráda že to dítě chce. Čekala jsem různé odpovědi ,ale rozhodně ne tuhle. Jsme za ni strašně ráda.
„A jak se budou jmenovat?"
Zeptala jsem se Jusse, který mě pořád držel v medvědím obětí.
Jen se usmál a řekl.
„když to bude chlapeček bude to Chriss , fotbalista a lamač dívčích srdcí."
Opět se usmál a pokračoval.
„A holka tak to bude Renesmé , bude krásná jako ty a každý ji bude chtít , ale nikomu ji nedám."
Zasmál se a já s ním tenhle den nemohl být lepší.
No každou krásnou chvilku vždy něco pokazí. Moje malé miminko začalo dělat binec v břichu a mě se opět převrátil žaludek vzhůru nohama. Rychle jsem se od Justina odtáhla a utíkala na záchod vyklopit další várku zvratků.
Takhle to pokračovala celé dopoledne a pak sem usnula.
.
.
.
.
.
.
Probudila jsme se až když už se stmívalo. Otevřela jsme své ospalé oči a nohy přehodila přes postel kde mě asi uložil Justin.
Vydala jsme se ho hledat. Prohlédla jsem snad celý dům , ale nikde nebyl. Napadala mě jen jediná věc .. pláž.
Vyšla jsem tedy ven a zahlédla ho jak dovádí s klukama.
Jsou jako malý. Přišla jsem k nim a všechny pozdravila. Strhli na mě pohled a usmáli se.
„Už to ví , že jo?"
Usmála jsem se a koukla na Jusse a zároveň na kluky jak horlivě sledují mé zvětšující se břicho.
Jen přikývl a já před něj přišla. Vlepila jsem mu pusu na rty a řekla že se půjdu najíst a pak spát.
Juss chtěl jít se mnou , ale ujistila jsme ho že já i prcek budeme v pořádku. Jsem přece Collins.Když jsem se najedla šla jsem udělat hygienu a opět se uložila do postele.
Zavřela jsem oči a představovala si jaké to bude až budu mámou a Juss otcem. Doufám že naše dítě bude vyrůstat v klidu a dostane od nás tu největší lásku.
Miluju Justina a teď k tomu miluju i naše dítě , které nosím pod srdcem.Malou Renesmé nebo malého Chrisse..
S myšlenkami na naše dítě jsem usnula.
.
.
.
Probudila jsme se až na hroznou ránu z kuchyně. Otevřela jsem oči , Justin spal. Rozhodla jsem se zvednout a jít se podívat co se děje. Asi jen kluci.. zase se opili a nedostali se domů.Šla jsem pomalu , protože všude byla tma a já neviděla ani na krok. Popošla jsem do kuchyně kde jsme rožnula světlo.
Když jsem zahlédla osobu v černém přestala jsem dýchat. Na hlavě měl kuklu a já sem byla smířená , že jsem v koncích.
Chtěla jsem tak moc začít řvát , ale nešlo to.
ten zločinec mě chytl pod krkem a ptal se co vím o plánech našeho gangu.
Jasně že jsem věděla všechno, ale nic sem neřekla.
Odporovala jsme a ten kretén mě řízl do tváře , pak mě pohodil na zem a kopl mě do břicha.Ne , moje dítě. Utekl a já začala hystericky brečet hned přiletěl Justin a i kluci. Na vše se hnedka zeptaly a já jím vše s doprovázením vzlyků řekla.
„Já ho zabiju" Vykřikl Justin. Podívala jsem se na něj a chystala se říct tu nejtěžší věc.
„Justine on.. on mě-ě ko-kopl do břicha."Vykoktala jsem ze sebe a dál brečela.
„Jedeme do nemocnice hned!"
Je tady další část❤💋🐶
ČTEŠ
Now you're just my Becky
FanfictionJustin Bieber (21) boss gangu v LA. Je to narcistický zmrd. Má rád peníze a sex. A holky? Tak ty jsou pro něj jen děvky. Becky Collins (19) Dcera Dereka Collinse. Dalšího bosse gangu v LA. Derekovi je Becky na obtíž ikdyž v rodiné práci je dobrá zab...