I'm..I'm..

4.1K 122 15
                                    

Dlouhou dobu jsem nepsala tak tady máte aspoň další část dneska😊Dnešní kapitola bude celá z pohledu Becky.

Z pohledu Becky

Když jsme přistály hned jak se dveře od letadla otevřely , vyletěla jsem z nich jako střela a začala se kolem sebe rozhlížet. Všude krásně pískovité pláže a chatky v moři. No nádhera.
,,Justine , která je naše?"
Zeptala jsem se s neskrývaným nadšením v hlase. Justin se usmál a ukázal na chatu uprostřed, která byla propojená můstkem do dalších dvou kde budou bydlet i kluci.
Jsem tak šťastná , teď je všechno tak dokonalé. Doufám že to tak bude už navždy. Jako natěšené dítě jsem se rozběhla do chaty a vzala za kliku. Na moje překvapení byla otevřená a vlezla jsem dovnitř. Nestačila jsme se divit. Zem byla skleněná takže jsem pod sebou viděla moře a plavoucí rybky. Nábytek byl bílý asi nějaké drahé dřevo. Všechno to tady bylo přepychově vybaveno a já byla uchvácená tou krásou. Doletěli jsme sem až večer takže jsme si všichni vybalili a řekli si že půjdeme spát.

Lehli jsme si s Jussem na vodní postel a přikryli se peřinou. Justin mě hladil rukou na stehni a pak zajel pod kalhotky a dráždil mi vchod. Neubránila jsem se hlasitému zastonání.

,,Chci tě lásko." Zašeptal mi těsně u ucha na což jsem se otřásla vlnou vzrušení co v mém celém těle kolovalo. Začal mě líbat po celém těle a pak do mě vnikl prsty. Prohla jsem se v zádech od náhlé rozkoši. Stáhla jsem Jusse ještě blíže k sobě. Měli jsme na sobě jen spodní prádlo tak to bylo rychle dole. Prudce do mě vnikl , ale vůbec mě to nebolelo ba naopak. Dali jsme do toho vše vášeň, vztek, touhu, chtíč dneska žádný city. Takhle jsme to chtěli oba a tak to taky bylo.

„Justine." Zařvala jsem , protože jsem se blížila ke svému vrcholu. Justin se do mě udělal a pak ještě párkrát přirazil abych se udělala i já. Bylo to dokonalý. Juss si kolem mě obmotal ruce a ve společném obětí jsme usnuli.





Další den ráno...

Ráno jsem se probudila na strašný hlad. Měla jsem strašnou chuť na vajíčka se slaninou. Vstala jsem a hodila na sebe (viz. Médi). Odešla jsem do kuchyně a na moje štěstí tam vše na přípravu bylo. Vytáhla jsem si pánev a potřebné suroviny. Vše jsem udělala a rychle do sebe soukala sousto po soustu. Při posledním kousku se mi udělalo mdlo. Rozutekla jsem se na záchod a hodila pořádnou šavli asi mi to nesedlo. Zvracela jsem dál a někdo mi chytil vlasy abych si je nepoblinkala. Ten někdo byl Justin.

„Zlato copak se děje?"
Zeptal se mě tím jeho starostlivým hlasem , který mi každý den připomíná proč jsem se do něj zamilovala. Jen jsem se usmála , otřela si pusu a vyčistila si zuby. Justin netrpělivě čekal na mou odpověď.

„Asi jsem snědla něco špatného netrap se tím."
Usmála jsem se. Jen kývl a odešel. Ano dobrá chvíle na to si udělat těhotenský test. Jo přesně tak mám podezření , ale né ze včerejší noci , ale už před měsícem . Ranní nevolnosti , měnící se nálada , přecitlivělost a taky sem 1,5 kg přibrala.
Vytáhla jsem těhoťák z kosmetické taštičky a sedla si na záchod. Udělala jsem ho a už jen čekala.

Přišla chvíle kdy by měl být těhotenský test hotový.
Vytáhla jsme ho ze skleničky a byli tam dvě čárky.
Já jsem TĚHOTNÁ.

„Lásko jdu dovnitř."
Justin vešel a já stihla schovat těhotenský test za záda tak aby to neviděl, ale ne mýlila jsem se.

„Co to tam máš zlato?"
Sladce se umál.

Co mu mám teď říct sakra. Co když to dítě chtít nebude?
No tak i tak musím s pravdou ven.

„Justine já... Já.. Já jsem.."
Držela jsem dlouho odmlku.

„No tak co jsi?"
Zeptal se Justin nervozně.

„Jsem těhotná.."


Pokračování příště. Jsem ráda že aspoň pár lidí mou story čte. Děkuju vám za to že jste.

Now you're just my BeckyKde žijí příběhy. Začni objevovat