Z pohledu Rayna
Odbelhal jsem se teda za Becky do pokoje. Bál jsem se a to hrozně moc co jí Justin zase chtěl udělat nebo co jí už stihl udělat. Zaklepal jsem , ale nic se neozývalo tak sem vstoupil bez povolení. Becky se otočila s vystrašeným pohledem na tváři , když viděla že jsem to jen já , uvolnila se. Posadil sem se na postel a zeptal se jí co se stalo. Všechno mi řekla , nechce se mi věřit tomu že ji jen tak znásilnil , musela ho něčím vyprovokovat. Bec sem utěšoval a pak mě poprosila abych s ní dneska spal. Přikývl jsem když sem viděl jak na tom je , ale kdybych věděl co se potom stane nikdy bych s touhle nabídkou nesouhlasil....Večer do pokoje vtrhl Justin. Tohle bude ještě dlouhá noc.
Z pohledu Justina
Stoupal ve mě hněv chtěl jsem někomu ublížit , nevím proč ani jak. Prostě jenom tak. Becky ležela vedle Rayna a ve mě stále víc a víc kolovala žárlivost. Po dlouhém tichu promluvila Becky. ,,Justine omlouvám se , nic se nestalo přísahám a Rayn za nic nemůže. Požádala jsem ho aby tu se mnou spal , protože.." Na chvíli se odmlčela. ,, Protože , proč?" Odsekl jsem s mírně zvýšeným hlasem. No možná nebyl mírně zvýšený , protože Bec poskočila od leku. Opět se rozpovídala. ,,Protože se tě prostě bojím chápeš to?" Cože ona se mě bojí? A to jako proč? Justine přemýšlej proč se tě asi bojí že idiote! ,, Ty se mě bojíš?" Sklopila hlavu a zakuňkala. ,,Ano."
,,Rayne odejdi."
Tak jak jsem řekl tak Rayn udělal.
Sedl jsem si k Becky na postel a upřeně se na ni díval.
,,Becky přísahám ti na svůj život že už tohle nikdy neudělám , ale nesmíš mě rozčílit nesmis mi odporovat , tohle zase musíš pochopit ty , když chceš se mnou žít."
,,Ale já s tebou nechci žít , nikdo se tě neprosil aby sis mě koupil."
Vykřikla na mě Becky.
Justine dýchej to zvládneš.
,, Hele poslouchej mě koupil jsem si tě to ano , ale můžeme mít úžasný vztah , třeba se po čase začneme i milovat a můžeme mít spolu i děti." řekl jsem ji. Becky se na mě podívala a řekla.
,,Pokud se ke mě budeš chovat takhle nikdy tě milovat nebudu."
Usmál jsem se a chytl ji za ruku.
,,Nebudu se už takhle k tobě nikdy chovat přísahám."
,,Jestli jo Bieber utrhnu ti vlastnoručne hlavu i s koulema."
Nad tímhle jsem se opravdu zasmál. (Viz. média)
Becky se zasmála se mnou. ,,Máš nádherný smích." Řekl jsem , ale ona nic je se červenala. Potom jsem viděl co má na sobě jen spodní prádlo mm , tak sem se zakous do rtu. (Becky média)
Bec to viděla a začla se klepat. Co to se mě až tak moc bojí? Řekl jsem si sám pro sebe. ,,Becky neboj ikdyž mám na tebe strašnou chuť ( zasmál jsem se pro odlehčení situace) počkám až to budeš chtít ty sama."
Už se začala uklidnovat.
,,Dobře budu ti věřit." Usmála se a otočila se čelem ke mě , lehla si na mou hruď a já jsem asi po 5 minutách s její vůní v nose usnul.
Z pohledu Becky
Justin je asi dost bipolární osoba a nebo se umí dobře přetvařovat , fakt nevím. Ale něco mě táhne k tomu abych mu věřila. Justin asi po 5 minutách usnul , ale já pořád přemýšlela nad tim co řekl. Co když ho miluju už teď i přes to co mi udělal? Co když? Mam spoustu otázek na co když , ale na zádnou neznám zatím odpověď. Jsem zmatená a to dost. Nevím co mám dělat. A už vůbec nevím jak se zachovat když na Justina přijde ten jeho 'amok' s nervama. Fakt nevím co budu dělat , ale jedno vím jistě. I když mě ten člověk zaprodal a zradil chci ho ještě jednou za život vidět. Přece je to jenom můj TÁTA.
Hned zítra ráno to řeknu Justinovi . Takže jdu spát ať jsem na to psychycky připravená.
Z pohledu Derecka (Becky táta)
Udělal jsem chybu , že jsem Becky prodal Justinovi. V deset večer mi volal Rayn jeden kluk z Justinova gangu. Řekl mi že Becky znásilnil a že je na tom moje holčička psychycky špatně. Říkal mi že mě chce vidět za což sem rád. Říkal jsem že za dva dny přijedu. Musí to být rychle , protože umírám a nemám moc času. Promluvím si i s Justinem , zabiju ho pokud se k mojí holce bude chocat takhle. Ten ať si mě nepřeje , hajzl jeden. Za dva dny tam přiletím a uvidí se co a jak teď už si s tím lámat hlavu nebudu.
Je to můj první příběh , ale každý den přibývá více a více čtenářů. Jsem moc ráda že vás to baví i mě to baví když je vás s každým dnem víc a víc. Děkuju moc.
Dnešní kapitola je krátká tak se omlouvám. Mám zápal plic a jsem v nemocnici , nemám tady sice co dělat , ale do ničeho se mi nechce s těma horečkama. Děkuju za podporu , budu se snažit vydat co nejdříve další kapitolu. Mějte se hezky. Ahoj😊
ČTEŠ
Now you're just my Becky
FanfictionJustin Bieber (21) boss gangu v LA. Je to narcistický zmrd. Má rád peníze a sex. A holky? Tak ty jsou pro něj jen děvky. Becky Collins (19) Dcera Dereka Collinse. Dalšího bosse gangu v LA. Derekovi je Becky na obtíž ikdyž v rodiné práci je dobrá zab...