Z pohledu Becky
,,Je už příliš pozdě na omluvu?" Zeptal se mě Justin s nadějí v hlase a smutně se zatvářil. Bylo mi ho líto, ale pořád sem byla trochu naštvaná. Mohla bych mu trochu zamotat hlavu a trochu ho potrápit. ,,Ano je." Řekla jsem s vážnou tváří a pokoušela se nevybouchnout do smíchu. Justin si zklamaně oddychl pustil mou ruku a chystal se odcházet. ,,Jussi stůj myslela jsem to ze srandy troubo, vše je odpuštěno." Řekla jsem a zasmála jsem se. Justin se otočil a přešel rychle ke mně, instinktně jsem dala ruce před obličej. ,,Bec ty se mě bojíš? Jasně že jo jsem krypl." Zařval Justin. ,,Ne Justine možná trochu, ale bylo to jen proto, protože si se přiblížil až moc rychle co jsi teda chtěl udělat?" Podívala jsem se na něj. ,,Chtěl jsem tě políbit, ale je pozdě." Řekl. ,,Tak to udělej teď hned, ber to jako rozkaz." Tak jak sem řekla, tak udělal po 5 minutách sme se od sebe odtáhli a nadýchali se kyslíku. ,,Becky vážně mě to mrzí vím že se tohle nedá tak lehko odpustit , ale věř mi kdybych nebyl nasraný kvůli obchodům tak ti nic takového neudělám." Zamračila jsem se potom co mi tohle Juss řekl. To mě bude chtít znásilnit pokaždé když bude naštvaný? ,,Justine to jako pokaždé když se naštveš tak mě znásilníš nebo zbiješ?" Nevydržela jsem to a řekla svou myšlenku nahlas. Když jsem větu dořekla hned sem ji silně olitovala, protože mi na tváři přistála Justinova pěst. Měl černé oči jako včera a ruce zatnuté v pěst, po Justinově ráně jsem spadla na zem a nevěřícně se slzami v očích sem se na něj podívala. ,,Tohle nemyslíš vážne ne Bieber? Tak to co si mi řekl byla jen lež nebo co? Jsi jen hnusný , odporný prase." Justin si drtil klouby vztekem přešel ke mně a zvedl mě za krk do vzduchu , dusila jsem se nemohla jsem popadnout kyslík. ,,Tak teď mě poslouchej ty zasraná děvko, si v mým domě a tady jsou moje pravidla jasný?" Když zjistil že nemůžu odpovědět pustil mě a já prikývla. Pak mě povalil na postel a strhl ze mě všechno oblečení. Zařvala jsem a opět to olitovala přistála mi facka. Prosila jsem ho aby to nedělal, ne zkrátka byl jako smyslů zbavený. Pak do mě silně vnikl a já zaskuhrala. Sice to nebylo moje poprvé, ale když do vás někdo tak tvrdě vnikne a ještě k tomu to nechcete je to neskutečná bolest. Justin se udělal vedle a já se rychle přikryla dekou a začla přerušovaně plakat. Justin na mě cmukl a odešel se slovy že zítra bude druhé kolo. Byl ke mně tak milý a najednou? Blik cvak a milý Justin pryč. Nechapu co se děje , Justin je asi bipolární povaha. Mění se mu nálady jako holce když dostane měsíčky.
Z pohledu Justina
Nevím proč jsem to udělal nevím jak jsem to mohl udělat. Prostě to na mě šlo. To co mi Becky řekla mě dostala a já začal chytat nerva. Nevěděl jsem co dělám a jak to dělám , uvědomil jsem si to potom co jsem Becky znásilnil. Teď už jsem se nechtěl a ani nemohl omlouvat , neodpustila by mi , teď už ne. Nechci být na ni zlý , ale pokud se mnou žije bude mě respektovat. Nejsem zlý , ale musím člověka milovat a důvěřivý nejsem , už vůbec ne po zkušenostech s Lisou. Obelhala mě tak jí Dereck zabil. Po těhle zkušenostech je těžké někomu věřit natož ho milovat. ,,Rayne." Zařval jsem ze schodů. ,,Co potřebuješ bro?"
,,To musím vždycky něco chtít když tě volám?" Odpověděl jsem Raynovi.
,,Většinou to tak je." Dostal jsem upřímnou odpověď při které se Rayn zasmál.
,,NO máš pravdu něco chci , chci aby si šel uklidnit nahoru Becky předchvílí jsme ji..."
,,Co si ji udělal kreténe Becky je úžasná holka." Odsekl mi Rayn , v žilách mi začala kolovat žárlivost? Žeby? Asi jo. Přišel jsem k Raynovi a jednu mu střelil. Nevěřícně se na mě podíval tak jak to udělala Becky. ,,Co to s tebou je bro vzpamatuj se." Řekl mi Rayn a utíral si krev z nosu. ,,Promiň nevím co to se mnou je takhle sem se naposledy choval s .."
,,Lisou." Dořekl Rayn a odfrkl si. Přikývl jsem a dál nic neříkal. Jen sem se obul a odešel. Vím přesně kam jedu do baru za štětkama. Tohle je jediný co mě dokáže uklidnit. Slyšel jsem ještě hlasy Rayna jak na mě řve kam jdu , ale to už sem nasedal do svého miláčka. Červený ferrari.
Dojel jsem do baru a ojel asi 4 štětky. To mi stačilo a mohl jsem jít domů. Vešel jsem nahoru do pokeje za Becky , ale to co jsem tam viděl mě dostalo do pořádného vzteku......
.
.
.
Z pohledu Bec (krátké)
Justin odešel a já se cítila být špinavá tak moc ... Musela jsme se jít umýt. Po vaně jsme vylezla a udělala si na hlavě vánočku(viz. Fotka.)Tak jak sem udělala tak sem si lehla a snažila se usnout. Po chvíli přišel Rayn a začal mi vysvětlovat proč to Justin udělal, ale já už ničemu nevěřím nebo spíš nevěřím Justinovi. Už mu nikdy na nic neskočím. Bála jsem se že každou chvíli příjde tak sem poprosila Rayna aby tu spal se mnou. Vůbec mu to nevadilo za což jsem ráda. Po 15 minutách sem usnula.
Nevím jak dlouho jsem asi spala ape uslyšela jsem rány ze zdola... Justin. Ne jenom to ne , snažila jsem se Rayna probudit , ale marně spal jako špalek. Najednou Justin rozrazil dveře a zaťal ruce v pěst oči mu začli černat , přesně tak jako předtím. ne jenom to ne , tohle dopadne špatně jak pro mě tak i pro Rayna.
POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ
ČTEŠ
Now you're just my Becky
أدب الهواةJustin Bieber (21) boss gangu v LA. Je to narcistický zmrd. Má rád peníze a sex. A holky? Tak ty jsou pro něj jen děvky. Becky Collins (19) Dcera Dereka Collinse. Dalšího bosse gangu v LA. Derekovi je Becky na obtíž ikdyž v rodiné práci je dobrá zab...