Becky:
,,Becky" zavolal na mě táta. ,,Jo tati už jdu dolů." Seběhla jsem teda dolů po dlouhých točitých schodech s úsměvem na tváři se koukla na tátu. ,,Bec potřebuju aby si šla vyřídit jeden obchod. Scooty mi dluží pěknej balík peněz za drogy a do dneška jsem je měl mít na účtě. Ale hovno , ten tlustej kretén se na to vysral. Jsi sexy takže ho budeš svádět a pak mu jednoduše podřízneš hrdlo aby nic nebylo slyšet , sebereš všechny peníze co tam budou a odjedeš domů. Polovinu částky dostaneš ty." Dokončil táta svůj dlouhý monolog a já začala vstřebávat všechny ty informace a jen příkývla. Vyběhla jsem tedy opět nahoru do pokeje a převlékla se z pyžama do něčeho sexy. Vzala jsem si na sebe (média) a mohla jsem vyjít.Vyběhla jsem z domu do garáže. A nasedla do svého BMW I8 . Moje láska Ashley. No co je ? Tak sem si pojmenovala auto. Spoustu lidí z gangu to dělá. Tak já nebudu výjimka. Vyjela jsem tedy na cestu. Cesta byla docela rychlá , jela jsem cca 20 minut. Dojela jsem k velkému , zchátralému skladu. Vystoupila jsem z Ashley a vydala se ke skladu. Ani jsem nezaklepala a bez povolení jsem vešla dovnitř a pořádně začla kroutit zadkem. Super Scooty tam byl sám. Debil jeden , zasmála jsem se v duchu sama sobě a svojí geniální hlášce. ,,Ahoj krásko." Řekl Scooty a slizce se na mě usmál. Fuuuj. ,,Ahoj medvídku , nejsem tu pro to abych si s tebou povídala. Co takhle kdyby sme si trošku užili brouku?" Fuj tak z téhle věty co jsem musela říct se mi obrátil žaludek o 250 stupňů. Scooty nahodil svůj asi svůdný pohled , nevím vypadalo to spíše jako kdyby se mu chtělo srát , ale okey budu to brát jako pohled kterým namotává ženy. Přistoupila jsem k němu a sedla si na něj obkročmo. Začala jsem mu laskat krk. Sáhl mi na zadek , ano ten blbec se vážně chytil. Z kalhotek jsem si vytáhla nůž a přiložila mu ho na krk. ,,Poslední slova Scooty?" Vystrašeně se na mě podíval. Haha dostala jsem ho. ,,Co to děláš ty děvko?" Jednu jsem mu vrazila. ,,Scooty , Scooty ty si nenapravitelný, můj papá se hodně , ale hodně zlobí. Nedlužil si mu náhodou peníze? Fetovat to by ti šlo , ale planit ? To už ne." Dořekla jsem a nožem popotáhla. Jeho tělo se sesunulo a já sbalila prachy co měl na stole, žádné těžké hledání to nebylo. Je to kretén nemá ani trezor. Nasedla jsem zpátky do auta a vyjela domů. Táta bude mít radost, protože Scooty tam měl něco málo přes milion a půl. Supeer. 500tisíc není k zahození.
Zastavila jsme před barákem , zamkla auto a vešla do naší vily. ,, Ahoj tati jsem doma , budeš rád mám spoustu peněz a Scooty už se o něj nemusíš starat měl to rychle za sebou , prostě je po.." Zasekla jsem se uprostřed věty , protože táta seděl v obýváku s mladým klukem . Vlasy měl do strany hnědoblond? Asi. Měl oříškověkaramelové oči. A byl to kus , hezky propracované tělo a ten úsměv wauu. Ale co tady dělá?
Justin:
Seděl jsem v obýváku s Derecem , uzavírali jsme obchod když v tu dobu přišla do obýváku nějaká holka a říkala mu tati , takže usuzuju že to byla jeho dcera. Musím uznat byl to kus a byla opravdu nádherná. Ale jak říkala něco o Scootym , panejo i zabíjí tak to je teda vražedná kombinace. Postavil jsem se a šel k ní a podal jsem jí ruku. ,,Ahoj já jsem Justin , Justin Bieber." Usmál jsem se. Co to děláš Bieber ty se na nikoho nikdy nesměješ. Chytla mi ruku a mnou projela vlna elektřiny. Hned jsme se odpojil. ,,Ahoj jsem Becky , ale říkej mi Bec. (ČTE SE BEK.) Dobře Justine klid z té holky seš v rozpacích , vím že ti připomíná Lisu , ale ne Lisa už není. Posadil jsem se zpět a Becky si sedla k tátovi a předávala mu pěknej balík peněz. Půlku jí z toho nechal, usmála se na mě a řekla že půjde k sobě. Jak řekla tak udělala , když odcházela kroutila zadkem aw byla tak sexy , přehnul bych ji hned tady a teď i před jejím tátou. ,,Neslintej tak nad ní." Zasmál se Dereck a já se probudil z tranzu z Becky. ,,Promiň Derecku , ale máš vážně sexy dceru.Něco mě napadlo , ale nevím jestli si toho schopnej ." Podíval sem se na něho tázavě . Dereck jen kývl na náznak abych pokračoval v tom co jsme začal. ,,Chtěl bych tvou dceru , dal bych ti za ni pěknej balík peněz." Dereck na mě vykulil oči a začal po mě štěkat , ale tak aby to neslyšela Bec. ,, Jsi kurva normální Bieberm? Je to moje dcera a navíc i vydělává a není to jen obyčejná děvka na jednu noc pro tebe. Je výjimečná a chce dlouhý vztah, sama mi to říkala. Takže od ní ruce pryč." Dereck vydechl a podíval se na mě , čekal na mou odpověď. ,, Dobře , dobře , ale vím že by to nebyla jen má děvka , hodila by se mi a chtěl bych s ní mít delší vztah." No co no musel jsem mu trochu zalhat. Derec se na mě nedůvěřivě podíval , ale pak promluvil. ,,Dobře platí, ještě si to rozmyslím a dám ti vědět musím to říct i Becky." Příkývl jsem mávl sem na pozdrav a odešel. Doufám že je Dereck tak blbý a dá mi ji. Snad Becky je totiž velice krásný model...
Ahoj , začínám nový příběh s JB doufám že se vám bude líbit.
ČTEŠ
Now you're just my Becky
FanfictionJustin Bieber (21) boss gangu v LA. Je to narcistický zmrd. Má rád peníze a sex. A holky? Tak ty jsou pro něj jen děvky. Becky Collins (19) Dcera Dereka Collinse. Dalšího bosse gangu v LA. Derekovi je Becky na obtíž ikdyž v rodiné práci je dobrá zab...