Please .. Stay with me!

3.5K 101 4
                                    

Z pohledu Justina

,,Ale půjdem do moře viď že jo Justinku."

Zaskučel Lil. Musel jsem se nad jeho komickým chováním zasmát.

,,Ano Lilouši to víš že jo."

Oplatil jsem mu to ještě sladčím hláskem. Lil zapištěl jako malé dítě a začal dělat různé blbosti.

Do místnosti vešla Becky , belhala se pomalým krokem ke mě a byla celá zelená.

,,Panebože lásko co se ti to stalo?"

Zeptal jsem se ji v momentě kdy jsem k ní přiběhl.

Podívala se mi do očí , zamrkala a slabým , tichým , tenkým hláskem zašeptala.

,,Nikdy na tebe nezapomenu , miluju tě."

Vůbec nic sem nechápal až do doby kdy se zřítila k zemi a v zádech měla zabodlý nůž.

Zděsil sem se nad tímhle pohledem.

,,Lilee kurva pojď sem hned."

Přiběhl a úsměv , který mu zdobil tvář opadl a vystřídal ho zděšující pohled upřený na Becky , která ležela už v kaluži krve.

,,Lásko ne prosim nesmíš mě tu nechat. No tak prosím. Co naše dítě? Neboj se budeš v pořádku a i naše mimčo hlavně nesmíš umřít. Jsi pro mě vše.. můj svět

Můj život

Moje srdce

Ty jsi já.

Jsi ta co mě děla mnou.

No tak sakra neumírej."

Šeptal jsme teď k už nehybně ležící dívce , kterou nadevšechno miluji.

,,Justine , volal jsem Davonovi , prej na tohle nestačí musíme jet do nemocnice."

Řekl mi Lil. Jen sem kývl vzal opatrně Becky a rychle jsem běželi k autu.

Lil řídil , protože já chtěl být s mou láskou.

Slíbil jsem ji že ji ochráním , že se jí ani miminku nic nestane a zase jsem to nedodržel. Jsem hajzl...



Flashback

Justin odešel a já jsem byla stále unavená. Proto jsem si šla lehnout. Zalehla jsem do postele a dřív než jsem se stačila zakrýt nějaký muž vyskočil ze skříně. Sakra kde se tam vzal??

Nebyl to jen nějaký muž , byl to....cože?

,,Jaxone? Sakra co to děláš nech nás už konečně být."

Začla jsme po něm ječet.

,,Ale no tak krásko , kdybych se semka nevloupal nikdy bych nezjistil že jsi těhotná."

Now you're just my BeckyKde žijí příběhy. Začni objevovat