,,I'm Happy"

6.2K 158 3
                                    

Z pohledu Becky
Lásko , vím jak se asi teďka cítíš. Vyznala si mi lásku a já na tebe jen tupě hleděl , ale není to tak mám to úplně stejně akorát city neumím vyjadřovat slovy. Vždyť víš jsem přece drsný mafián ne?
Moje city k tobě jsou výjimečné. Neumím to ani snad popsat to co k tobě cítím. Když se mě jen dotkneš naskočí mi husí kůže po celém těle. Začne mě šimrat v břichu a já bych tě namístě umačkal láskou. Ani nevíš co pro mě znamenáš. Jsi pro mě svět , život , vesmír , všechno co je pro člověka důležité. Stala si se mou drogou , kterou potřebuji každý den cítit vedle sebe , v sobě. Chci tě celou mít jen pro sebe. Ano Miluju tě Becky Collins. Miluju tě tak šíleně moc. A abys mi věřila koupil jsem ti prsten. Diamantový prsten , který budeš mít navždy tak jako mě.
Miluju tě Shawty.
JB

Dočetla jsem dopis od Justina , který mi tady nechal a po lících mi začali stékat slzy , opět. Ale tentokrát to nebyly slzy smutku , ale radosti. Jsem tak šťastná když vím že mě Justin miluje tak jako já jeho. Během těch pár vteřin co jsem si to poskládala v hlavě sem se rozhodla otevřít krabičku ve které se měl podle dopisu schovávat diamantový prsten. Lokty jsem se podepřela o postel a setřela si slzy. Do rukou jsem uchopila zářivě červenou krabičku a pomalu ji začala otevírat. Naskytl se mi pohled na krásný diamantový prsten , který ležel v krabičce. Paprsky od sluníčka dopadaly na jeho malé diamanty po celém obvodu. Byl tak nádherný a mé slzy mohly začít nanovo. Tímhle mi Pan Bieber opravdu udělal radost a dokázal co ke mně cítí. Ten prsten musel být vážně drahý. Vyndala jsem ho opatrně z krabičky jako kdyby se měl za chvíli rozpadnout. Nasadila jsem si ho s úsměvem na prsteníček mé pravé ruky. Ještě chvilku jsem si ho prohlížela a pak se rozhodla sletět jako střela k Justinovi do náruče.
Miluju ho.

Z pohledu Jusse

Už v 7 ráno jsem byl vzhůru , protože jsem musel vyřešit obchod s Georgem. Od rána jsem nemohl myslet na nic jiného než na moment kdy Becky otevře dopis a s ním i krabičku s prstenem. Chtěl jsem strašně vědět jak bude reagovat , ale práce mě z těhle myšlenek vyvedla pryč. Nasadil jsem si na sebe oblek , protože George je vysoce postavený člověk v mafiánském životě.(Viz. Média) Pff teda na mě nemá , ale má dobré zdroje což se vždy hodí. V 7:30 se domem ozval zvonek. Hned sem běžel otevřít , protože jsem se bál že to vzbudí Bec. Ve dveřích se na mě s neutrálním výrazem díval George i se svýma kumpánama co mu chrání prdel. Nedočkavě podupkával botou , to jsem bral jako znamení že chce dovnitř. Popostoupil jsem na bok od dveří a nechal všechny tři vejít do obýváku.
,,Takže Justine uděláme to takhle." Začal George.
„Taky tě rád vidím Georgi." Zasmál jsem se a probodl ho pohledem.
„Biebsi tohle přeskočíme a jdeme rovnou k věci. Ty mi seženeš 25kilo kokainu a já ti dám 15 mega? Stačí?"
Zeptal se mě se zvednutým obočím. V hlavě jsem si všechno přepočítával a vše souhlasilo , proto jsem jen přikývl a domluvil jsem se s ním že za týden bude probíhat předání.

Vstali jsme z gauče na kterém jsme po celou tu dobu seděli a přešli ke dveřím. V moment kdy sem mu podával ruku na rozloučenou , uslyšel jsem rychlé kroky s dupotem po schodech. Otočil jsem se a viděl Becky jak běží s úsměvem ke mně. Byla ode mě už asi metr tak sem nastavil náruč do které mi hned vletěla. „Děkuju , děkuju , děkuju." Šeptala mi stále dokola do ucha. Jo Justine to se ti povedlo , seš dobrej. Jak dobrej seš dokonalej chlape. Musel jsem pochválit sám sebe jinak to neumím. Jsem prostě narcis no.
„Nemáš za co shawty." Zachvěla se pod mojí přezdívkou. Tak se mi líbí , to je moje holka.
„Miluju tě." Pošeptala mi s lehkými obavami v hlase. Nad tím se se pousmál a pohotově ji odpověděl.
„Já tebe víc." Políbil jsem ji na čelo a otočil se k Georgovi , který ji svlékal pohledem. Probodl jsem ho pohledem na což zvedl obraně ruce nahoru. Popohnal jsem ho ke dveřím , které sem následně zabouchl a přešel sem k Becky, která celá zářila štěstím.

„Lásko tohle ještě není všechno , pojď za mnou."
Úsměv roztáhla ještě víc když slyšela tyhle slova. Rychle přikývla a chytla mě za ruku. Nad našimi spojenými rukami jsem se usmál. Vyšli jsem schody do mé kanceláře a já popadl do rukou kytaru. A začal jsem zpívat píseň co sem pro ni stihl ráno složit.

„As long as you love me
As long as you love me
As long as you love me

We're under pressure
Seven billion people in the world trying to fit in
Keep it together
Smile on your face even though your heart is frowning
But, hey now, you know girl
We both know it's a cruel world
But, I will take my chances

As long as you love me
We could be starving
we could be homeless
we could be broke
As long as you love me
I'll be your platinum
I'll be your silver
I'll be your gold

As long as you lolololololololololololove me
As long as you lolololololololololololove me

I'll be your soldier
Fighting every second of the day for your dreams, girl
I'll be your whole world
You can be my Destiny's Child on a scene, girl
So don't stress, and don't cry
We don't need no wings to fly
Just take, my hand

As long as you love me
We could be starving
we could be homeless
we could be broke
As long as you love me
I'll be your platinum
I'll be your silver
I'll be your gold

As long as you lolololololololololololove me,love me

As long as you lolololololololololololove me,love me

As long as you love me."
Dozpíval sem poslední slova svojí písně a Bec ke mně přišla a dlouze mě políbila.
„Jsem šťastná." Nad tímhle jsem se jen pousmál a políbil ji.
Ale každou nádhernou chvilku s ní mi musí někdo nebo něco překazit. Teď to byl někdo a ten někdo dostane pořádně přes hubu. Byl to totiž můj bratr Jaxon , který se neukázal už pěkných pár let. Zlost se ve mně vařila , propaloval jsem ho pohledem zatím co on měl na tváří dementní úšklebek. To on , to on se spolčil s Lisou a úplně mě zničili. Jak se opovažuje po tom všem ještě přijít. Vstal jsem a přešel k němu. Hnusně jsem se na něj podíval on se jen usmál a řekl.
„Rád tě vidím bratříčku." Uškrnul se a já mu jednu vrazil , ale to co řekl mi vyrazilo dech.......
„Snad nechceš aby se téhle roztomilé tvářičce něco stalo." Usmál se a ukázal na Becky. Becky s ustrašeným výrazem popošla ke mně a schovala se do mého náručí.
„Na ni nešáhneš a teď vypadni. Vasile!!" Zařval jsem na mého společníka a ochránce v jednom. „Odveď ho a ať už sem nikdy neleze."
Vasil přikývl a chytl Jaxone za ruku.
Jaxon se otočil usmál se a..
„Já se vrátím a ublížím ti znovu tak jako s Lisou."
Hněv mi stoupal do žil. Becky mě pohladila po tváři a políbila mě.
„Neboj se , to co Lisa ti nikdy neudělám , Miluju tě."
Usmál jsem se nad tím co mi právě řekla a vtáhl si jí do obětí.
„Taky tě miluju." Ale taky vím čeho je Jaxon schopný. Bojím se Becky tak strašně moc za žádnou cenu se jí nesmí nic stát a ani Jaxon jí nijak neublíží tím jsem si jist!......

Now you're just my BeckyKde žijí příběhy. Začni objevovat