Liselotte
Het is maandag ochtend half 9, ik loop richting mijn lab. Ik ben eigenlijk dood moe maar dat laat ik nooit merken. Ik open de deur en stap mijn lab binnen, zoals gewoonlijk begin ik met wat DNA testjes. Ik kan me alleen echt niet concentreren, ik probeer mijn ogen zo goed mogelijk open te houden. Ik loop richting de spiegel er zitten grote wallen onder mijn ogen, dat is ook niet zo gek want ik had gisteravond nog tot laat op de bank gezeten en daarna kon ik niet slapen omdat ik die dag zo veel koffie gedronken had. Op eens ging de deur van mijn lab open, bram kwam binnen hij leek er zo als altijd uitgeslapen uit. "Deze kwam net binnen het is van het NFI" zij hij en hij gooide een dossier op de tafel. "Ik zal er zo even naar kijken." Zij ik zonder hem aan te kijken. Ik ging weer achter mijn microscoop zitten en deed net of hij er niet was. "Goed dan ga ik maar ." Zij hij ik knikte alleen maar. Bram verliet het lab. Ik sloeg mijn vuist op tafel waarom moest ik altijd zo stom doen tegen hem? Zo gaat hij me nooit leuk vinden.
Bram
Ik doe de deur van Liselotte' slab achter me dicht en loop richting mijn bureau. Fenna en Evert zitten er al ze waren waarschijnlijk aan het wachten op Carla die hun ging inlichten over een nieuwe zaak. "Goedemorgen" zeg ik en ik ga ook aan mijn bureau zitten en pak mijn telefoon. "Goedemorgen wil je koffie?" Vraagt Fenna aan mij. "Ja lekker." Antwoord ik Fenna loopt naar haar koffie zet apparaat hem pakt 2 koppen "wil je ook Evert?" Vraagt ze. "Ehh nee dankje nu even niet." Zegt hij. Fenna geeft bram een van de koppen en gaat weer aan haar bureau zitten. Op dat moment komt Carla aan lopen met een papier in haar handen waarschijnlijk de nieuwe zaak. "Waar is Liselotte? " vraagt ze. "In haar 2de huis" zeg ik, Carla grinnikt "begrepen" zegt ze en ze loopt richting het lab van Liselotte.
Carla
Ik klop aan bij het laboratorium van Liselotte. Als ik na 2x kloppen geen antwoord krijg open ik de deuren loop naar binnen. Liselotte zit aan haar bureau ze heeft haar hooft op haar armen gelegd ik loop naar haar toe en zie dat haar ogen dicht zijn. "Liselotte hallo word eens wakker." Zeg ik en ik duw zachtjes tegen haar schouder. Ze schrikt wakker. "Sorry sorry ik ehh was even in slaap gevallen denk ik is de breaving al?" vraagt ze. "Ik wil zo gaan starten. " zeg ik. "Oke" zegt Liselotte en ze loopt haar lab uit. Ik ga haar achter aan en voeg me bij de andere. "Goed mensen er is vanmorgen rond kwart over 6 een auto aangetroffen met daar in een doden jongen naam en leeftijd zijn nog onbekend, we zijn er ook nog niet achter hoe hij is gestorven." Vertel ik. "Ik wil dat 2 van jullie naar die jongen gaan, Liselotte, Bram gaan jullie?" Vraag ik . "Yoww" zegt Bram Liselotte geeft alleen maar een knikje. "Als jullie er achter zijn wie die jongen is geef dan even een belletje dan kan ik Fenna en Evert naar zijn familie sturen." Zeg ik. "Komt goed Carla. " zegt Bram en hij pakt zijn jas.
Lieve lezers ik zou graag willen dat jullie in de reactie zetten of je liever wil dat ik langere stukken poste en minder vaan of kleinere stukken en vaker poste? Veel leesplezier xx $il
JE LEEST
♥Onomkeerbaar♥
FanfictionLiselotte en Bram zien elkaar wel zitten, maar dat word steeds verstoord door liselotte's afstandelijke gedrag. Als er een nieuw iemand in het team komt blijkt dat de nieuwe en bram het nog al goed met elkaar kunnen vinden. Liselotte wordt jaloers e...