~hoofdstuk 4 ~♥

230 10 0
                                    

Fenna

Ik en Evert staan voor het appartement van Johan. Evert haalt zijn inbraak setje tevoorschijn en maakt de deur open. Ik loop naar binnen het is een enorme puin hoop in het appartement van Johan. "Wat is hier nou gebeurt?" Vraag ik. "Er is naar iets gezocht dat is duidelijk." Zegt Evert "ja maar naar wat, door wie en heeft die gevonden wat die zocht?" Vraag ik. "Weet ik niet ik ga Carla inlichten zoek jij ff of je nog iets kan vinden wat van belang kan zijn." Ik knik en loop tussen al de rommel door naar een deur die lijd naar de slaapkamer.

Carla

Ik kreeg net een telefoontje van Evert dat het hele huis van Johan overhoop ligt en dat er duidelijk ergens naar gezocht werd. Ik loop richting Bram en roep Liselotte er ook bij. "Ik kreeg net telefoon van Evert ze hebben niks bijzonders gevonden op een ding na het hele appartement van Johan is overhoop gehaald." Vertel ik. "Dus er is ergens naar gezocht?" Vraagt bram "daar lijkt het op we weten alleen niet wat en of die gevonden heeft wat hij zocht. Dus wil ik date jullie dat appartement in de gaten gaan houden en dat jullie ook een aantal camera's gaan plaatsen. Komt goed Car" zegt Bram, hij pakt zijn jas en wenkt Liselotte.

Liselotte

Ik stap met Bram in de auto. Het is een hele tijd stil ik denk na over die foto op zijn Twitter pagina. Zou dat echt zijn vriendin zijn? De vraag blijft door mijn hooft spoken. "Heb je eigenlijk een vriendin? " floep ik er ineens uit. Bram kijkt me een beetje raar aan "waarom wil je dat weten?" Vraagt hij. "Ow gewoon maar is het zo?" Vraag ik en ik kijk hem aan. "Jij wilt gewoon weten of ik nog beschikbaar ben ofnie?" Helemaal niet ik ben zelf al bezet ik wou alleen weten of jij net zo gelukkig als ik bent" loog ik . "Okee maar ik ben nog gewoon single." Zegt Bram. Ik kijk hem aan en denk bij mezelf van had ik dat maar niet gezegt nu kan ik het wel schudden nu denkt hij dat ik al bezet ben wat ben ik toch een kluns.

♥Onomkeerbaar♥Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu