Liselotte
Mijn voet doet verschrikkelijk veel pijn. Gister heb ik samen met bram de hele avond bij de EHBO gezeten. Ze hebben gips om mijn voet heen gedaan dus ik kan de opvolgende 6 weken niet werken. Ik lig in bed met een stapel kussens onder mijn voet Bram is beneden hij is vannacht hier gebleven om me te helpen echt super lief. Er word op de deur geklopt en Bram steekt zijn hooft om de hoek. "Wil je wat eten?" Vraagt hij. "Ja graag ik lust wel een beschuit met kaas." Antwoord ik.
Even later komt Bram terug met een dienblad met een beschuit met kaas en een glas melk. "Heb je verder nog iets nodig?" Vraagt hij. Ik schud mijn hooft en neem een hap van mijn beschuit. "Oke dan ga ik maar naar het bureau Carla zal zich wel afvragen waar ik blijf." Zegt hij en ondertussen trekt hij zijn jas aan. "Ik wou dat ik mee kon, ik verveel me nu al dood" zeg ik. Bram lacht "je hebt TV dus geen enkele reden om je zorgen te maken, er liggen trouwens paracetamol's op je nachtkastje dus als je die nodig hebt. Ik kom straks terug en dan maak ik wel eten voor je" hij glimlacht en doet de deur achter zich dicht.
Carla
Ik leg voor de zoveelste keer de telefoon op de hoorn na het horen van de voicemail. Ik heb Bram en Liselotte nog steeds niet gezien en ook geen bericht gehad. Ik loop naar de balie om te informeren of daar een ziekmelding is binnen gekomen maar daar hebben ze ook niks gehoord. Ik loop maar door naar de recherche afdeling en begin maar met de breaving. Als ik klaar ben komt eindelijk Bram aan lopen. "Bram waar was je waarom ben je zo laat?" Begin ik te vragen. "Sorry Carla maar ik was bij Liselot we hebben gisteren de hele avond op de EHBO gezeten. Haar voet is gebroken." Verteld hij. "Ow wat vervelend maar wil je je de volgende keer aks zo iets gebeurd wel afmelden graag?" "Heeft Marjolijn dan niks verteld?" Vraagt Bram. Ik schud mijn hooft "nee ze heeft me niks verteld misschien is ze het vergeten." Bram knikt "ik ga straks weer naar Liselotte toe dus ik kan je op de hoogte houden hoe het met haar gaat" zegt hij. "Ja graag, als jij nu even samen met Marjolijn naar plaats delict gaat daar zullen Fenna en Evert je wel bij praten." Zeg ik. Bram draait zich om en pakt zijn autosleutels.
Sorry voor dit korte deel heb weinig inspiratie als je een leuk idee hebt please help me!!!! Xx $il
JE LEEST
♥Onomkeerbaar♥
FanfictionLiselotte en Bram zien elkaar wel zitten, maar dat word steeds verstoord door liselotte's afstandelijke gedrag. Als er een nieuw iemand in het team komt blijkt dat de nieuwe en bram het nog al goed met elkaar kunnen vinden. Liselotte wordt jaloers e...