Bram
Na mijn werk ga ik meteen naar Liselotte toe. Ze zal zich wel dood vervelen. de zaak van Johan is opgelost we zijn er achter gekomen dat zijn zus de moord gepleegd heeft en ook heeft ingebroken alleen de reden is nog onbekend. Ik stap in mijn auto en rij naar het huis van Liselotte. Daar aangekomen parkeer ik mijn auto voor haar huis en ga naar binnen. Ze heeft me namelijk de sleutel gegeven zodat zij niet steeds de deur open hoeft te doen. Ik loop naar haar kamer en klop op de deur. Ik krijg geen reactie heel zacht doe ik de deur open, en zie daar een slapende Liselotte. Ik kijk haar aan, ze is geweldig mooi. Denk ik bij mezelf. Ik doe de deur weer dicht en ga maar vast aan het eten beginnen.
Een half uur later
B= Bram
F= FennaF= Met Fenna.
B= Ja hoi met mij kun je me ergens mee helpen?
F= wat is het dan?
B= Nou ik ben eten aan het maken voor Liselot alleen ik kan niet koken.
F= Ow haha ik kom wel even langs om je te helpen.
B= Dankjeee.
F= No problem tot zo.
B= Tot zo.Liselotte
Met een slaperig gevoel rek ik me uit. Ik lig ongemakkelijk en heb last van mijn voet. Ik kijk naar links waar mijn wekker staat hij geeft aan dat het 10 voor half zes is. Ik laat me weer op mijn kussen zakken en merk nu dat ik iemand hoor praten beneden. Het is niet Bram deze stem is duidelijk van een vrouw. Ik heb zo'n stom vermoeden dat Bram Marjolijn heeft uitgenodigd. Ik luister een tijdje naar de stemmen, dan hoor ik voetstappen de trap op komen en niet veel later gaat de deur open en steekt Bram zijn hooft naar binnen. "Het eten is klaar Fenna en ik hebben gekookt" zegt zij. Ik kijk verbaasd op "jij en Fenna?" Vraag ik voor de zekerheid. "Uhh ja" antwoord hij. Er gaat een golf van geruststelling over me heen, ik had gedacht dat hij weer bezig was met Marjolijn. "Dus zal ik het zo brengen?" Vraagt Bram. "Nee ik kom wel naar beneden als je me helpt" zeg ik. Bram glimlacht "tuurlijk" zegt hij. Hij loopt naar me toe en helpt me overeind, samen lopen we naar beneden. beneden staat Fenna aan het aanrecht te koken. Ik begroet haar en ze lacht terug. als ik op mijn stoel word geholpen door Bram zet ze drie borden eten op tafel. Ze heeft spaghetti met kaas gemaakt. Jammmieeee.
Heb weer wat inspiratie :D nu kan ik lekker verder schrijven bedankt trouwens voor de 1k zo raak ik nog meer gemotiveerd. Xx $il _
JE LEEST
♥Onomkeerbaar♥
FanfictionLiselotte en Bram zien elkaar wel zitten, maar dat word steeds verstoord door liselotte's afstandelijke gedrag. Als er een nieuw iemand in het team komt blijkt dat de nieuwe en bram het nog al goed met elkaar kunnen vinden. Liselotte wordt jaloers e...