Evert
Ik en Liselotte zitten aan de bar het valt me op dat Liselotte de hele tijd ergens heen kijkt. Als ze voor de zoveelste keer kijkt vraag ik "waar kijk je naar?" "Ow ehh niks" antwoord ze mijn vraag. Nu kijk ik ook om mijn vraag is meteen beantwoord een stuk verderop aan de bar zitten Bram en die nieuwe werkneemster, ik kijk Liselotte aan "jij hebt mij hier helemaal niet mee naar toe genomen om bij te praten als collega's of wel?" Vraag ik "natuurlijk wel." Zegt ze. Ik trek mijn wenkbrauw op en kijk haar aan "oke nee dat heb ik niet" geeft ze toe en ze zucht. "Volgens mij heb jij me alleen maar mee gevraagd om Bram jaloers te maken is het niet?" Vraag ik, Liselotte kijkt naar de grond "misschien heb je wel gelijk ik ben zo'n jaloerse trut!" Zegt ze. "Ik wil gewoon dat hij mij ziet staan maar telkens als hij bij me is gedraag ik me weer zo afstandelijk terwijl ik hem heel erg leuk vind." Gooit Liselotte er uit.
Liselotte legt alles uit aan Evert. Hij begrijpt het en heeft beloofd haar te helpen. Daarna zijn ze zo snel mogelijk het café uit gegaan. Zonder een woord te zeggen tegen bram of Marjolijn.
De volgende ochtend om 08:00 uur op het bureau
Liselotte
Ik stap van mijn fiets en ga meteen door naar mijn lab. Gelukkig ben ik altijd vroeg want dan kan ik Bram niet onder ogen lopen. Ik ga hem gewoon de hele dag ontwijken, ik weet dat het kinderachtig is maar ik schaam me gewoon dood en ben bang dat hij boos op me is. Na een tijdje hoor ik Carla roepen op ik ook naar de breaving kom. Ik haal een keer diep adem en loop naar de rest toe. Bram en Marjolijn zitten bij elkaar ik probeer zo min mogelijk naar ze te kijken. Ik voel Brams ogen ik mijn rug prikken. Evert neemt het woord. Hij verteld dat in het appartement van Johan is ingebroken en dat er camera beelden zijn waarop iemand te zien is. Het persoon was helemaal zwart dus ze hebben niet goed kunnen zien hoe die er uit zag. Wel is bekend dat diegene ongeveer 1, 75 moet zijn geweest met een slank postuur. "Er is dus nogmaals naar iets gezocht?" Vraagt Samantha. "Ja en ook gevonden," zegt Evert. "We hebben gezien dat de dader een laptop heeft gevonden en meegenomen." "Maar hoe kan het dan dat wij die laptop nooit gevonden hebben?" Vraagt Samantha weer. "Hij zat achter een dubbele wand van een kast daar hebben wij niet gekeken." Zegt Evert . "Weten we wat er op die laptop stond?" Vraagt Marjolijn nu. "Nee natuurlijk niet!" Zegt Evert iets achterdochtig. Nu nam Carla het woord, "ik stel voor dat Liselotte samen met Bram die laptop gaat proberen te traceren en dan gaan".......... voordat ze haar en zin kon afmaken onderbrak ik haar. "Ik ga eerlijk gezegd liever met Evert" zegt ik. Carla kijkt me een beetje raar aan normaal geef ik nooit commentaar met wie ik moet samen werken maar nu heb ik gewoon even geen zin in Bram.
Bram
Ik kan mijn oren bijna niet geloven normaal had Liselotte nooit commentaar en nu wil ze ineens met Evert samenwerken. Ik kijk naar Fenna en die lijkt het er ook niet mee eens te zijn Evert is normaal haar werkpartner. Toch stemt Carla toe en ik kijk hoe Liselotte en Evert naar het lab toe lopen. Zonder iets tegen Carla te zeggen loop ik ze achterna. Als ik op de deur van het lab klop en die open zie ik dat Liselotte haar lippen op die van Evert plant. Ze stonden gewoon te zoenen voor mijn neus.
Hey ik hoop dat jullie dit een leuk deel vonden laat het weten in de reacties
Xx sil
JE LEEST
♥Onomkeerbaar♥
FanfictionLiselotte en Bram zien elkaar wel zitten, maar dat word steeds verstoord door liselotte's afstandelijke gedrag. Als er een nieuw iemand in het team komt blijkt dat de nieuwe en bram het nog al goed met elkaar kunnen vinden. Liselotte wordt jaloers e...