~hoofdstuk 5~♥

231 11 1
                                    

Carla

Ik zit in mijn kantoor aan mijn bureau en er word op de deur geklopt, Menno komt binnen "Carla de nieuwe is er." Zegt hij. "Ik kom er aan." Zeg ik tegen Menno ik was het bijna vergeten dat de nieuwe werkneemster vandaag zou komen. Ik loop mijn kantoor uit en zie een vrouw van rond de 30 bij de balie staan, ik loop er een op af en zeg "jij moet Marjolijn zijn. Ja dat klopt Marjolijn Slavenburg" zegt ze en ze geeft me een hand. "Ik ben Carla Vreeswijk en dit is Menno de waard" zeg ik en ik wijs naar Menno die er ook bij is komen staan. Marjolijn en Menno schudden elkaar de hand. "Kom maar even mee dan stel ik je aan de andere voor." Zeg ik en ik loop naar de bureau's van de anderen. Samantha, Evert en Fenna zaten aan hun bureau te werken. "Mag ik even jullie aandacht?" Vraag ik "zoals jullie weten hebben we er een nieuw teamlid bij dit is Marjolijn Slavenburg zij komt vanaf nu ons team versterken." Marjolijn schud iedereen de hand. "Nou dit is je nieuwe bureau" zeg ik en ik wijs naar het bureau tegenover die van Bram. "Evert, Fenna willen jullie even aan Marjolijn uitleggen waar we staan met de zaak?" Vraag ik en ik loop terug naar mijn kantoor."

Bram

We rijden terug naar het bureau Liselotte en ik hebben in het appartement van Johan allemaal verborgen camera's opgehangen, voor het geval de inbreker terug zal komen. Ook staan er mensen voor het huis die alles goed in de gaten houden. Liselotte heeft de hele terug rit nog heen woord tegen me gezegd, misschien schaamde ze zich omdat ze me straks zo'n rare vraag had gesteld, ik vind het opzich best jammer dat Liselotte een vriend heeft dat wist ik eerst helemaal niet, ik dacht juist dat wij samen iets speciaals hadden. Vandaar dat ze ook zo afstandelijk tegen me doet de laatste tijd. Denk ik bij mezelf. We komen aan bij het bureau Liselotte pakt de spullen uit de koffer bak. "Kun je me even helpen misschien om wat spullen mee naar mijn lab te brengen?" Vraagt ze "ja tuurlijk" zeg ik en ik pak de doos met al die elektronische dingen om de camera's mee aan te sluiten aan. De doos is best zwaar en voor ik het weet begeeft de onderkant van de doos het en vallen alle spullen op de grond. Ojee Liselotte zal vast woedend zijn denk ik bij mezelf. Maar integendeel hoor ik Liselotte in lachen uit barsten. Ik kijk verbaasd op en begin ook te lachen. Samen doen we de spullen weer terug in de door en sjouwen alles naar het lab toe. We hebben net alles terug gezet als Carla het lab binnen komt. "Komen jullie? Ik wil jullie aan iemand voorstellen." Vraagt ze. "Ja we komen" zeg ik en ik en Liselotte lopen het lab uit. We lopen naar de bureaus daar zie ik een nieuw meisje zitten die ik niet ken. "Bram, Liselotte dit is Marjolijn zij komt vanaf vandaag ons team versterken." Zegt Carla. Marjolijn staat op en loopt naar me toe en geeft me een hand "Bram" zeg ik "leuk dat je hier komt werken." Ze knikt en glimlacht naar me, dan komt Liselotte naar haar toe en schud haar de hand.

Liselotte

Ik geef Marjolijn een hand ik weet niet waarom maar het zit me niet helemaal lekker dat zij vanaf nu bij het team hoort, normaal heb ik helemaal geen problemen met nieuwe mensen samenwerken maar nu. "Ik ga weer verder" zeg ik en ik loop terug naar mijn lab. Na een tijdje word er op de deur geklopt "binnen" zeg ik. Ik hoorde deur achter me open gaan. Bram kwam binnen "deze kwam net binnen van het NFI ze hebben het lichaam van Johan onderzocht en hij was ligt bedwelmd." Zegt hij. "Dus dan kan het geen ongeluk of zelf moord zijn." Zeg ik "daar lijkt het op" zegt bram.
"Maar het is al laat dus we kunnen hier beter morgen mee verder gaan, heb je trouwens nog zin om met mij en Marjolijn iets mee te gaan drinken?" Vraagt bram aan mij. "Gaan jullie wat drinken dan?" Vraag ik "ja we willen elkaar een beetje eter leren kennen." Verteld bram. "Nou ehh ik ga liever nog even verder met het onderzoek." Zeg ik eigenlijk wil ik dolgraag met bram iets drinken alleen niet als die Marjolijn erbij zit. "Weet gym je het zeker?" Vraagt bram ik knik "oke tot morgen dan" zegt hij en hij verlaat mijn lab.

Lieve lezers ik hoop dat jullie dit weer een leuk hoofdstuk vonden. Zet het in de reactie wat je er van vind ik hoor ook graag tips om mijn verhaal nog completeer te maken.

Xx sil;)

♥Onomkeerbaar♥Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu