Evert
Er klopte iemand op de deur die ging open, en voor ik het wist plante ineens Liselotte haar lippen op die van mij. Ik stribbelde niet tegen het leek wel 3 minuten te duren. Opeens hoor ik naast me een iemand kuchen, "stoor ik?" Vraagt Bram. Ik zie aan zijn gezicht dat hij het niet leuk vond wat hij net heeft gezien. "Ja eigenlijk wel." Hoor ik Liselotte zeggen. "Nou dan ga ik maar!" Zegt Bram bot en hij smijt de deur achter zich dicht. Ik kijk naar Liselotte, "waarom deed je dat nou?" Vraag ik. Liselotte kijkt naar de grond en dan totaal onverwachts barst ze in tranen uit. "IK WEET HET NIET EVERT IK WEET HET NIET" huilt ze. Ik druk haar tegen me aan en probeer haar te troosten.
Bram
Ik loop weer richting mijn bureau, daar zitten Samantha en Marjolijn te werken aan wat dossiers. Ik plof neer aan mijn bureau tegenover die van Samantha. "Wat is er?" Vraagt ze blijkbaar heeft ze iets aan me gemerkt. Ik besluit niet te zeggen wat me dwars zit en bedenk gewoon iets anders. "Ik stoten mijn teen net tegen de deur aan!" Zeg ik maar. Samantha en Marjolijn barsten allebei in lachen uit. Samantha valt zelfs bijna van haar stoel af. "Wat is daar een zo grappig aan?" Vraag ik bot. "Nou het is de slechtste smoes ooit." Zegt Marjolijn "niemand gelooft dat jij net boos het lab uit kwam omdat je je teen gestoten hebt." Ik kijk naar de papieren op mijn bureau en begin allemaal boze gezichtjes te tekenen op een dossier dat ik nog bij Carla moet inleveren. "Ik heb Evert en Liselotte net zien zoenen." Floep ik er uit. Marjolijn's ogen worden groot en Samantha's mond valt open. "Zoenen? Je bedoeld echt zoenen?!" Dat zeg ik toch" ga ik er geïrriteerd op in. "Maar wat maakt jou dat uit jij kunt toch veel beter krijgen? " zegt Marjolijn "kunnen we niet met z'n drieën straks iets leuks gaan doen?" Vraagt ze. Samantha lijkt het een leuk idee te vinden en knikt instemmend. Ten slotte zeg ik ook maar dat ik meega ik ook heb toch niks beters te doen vanavond.
Liselotte
Ik sta in mijn lab het is al best laat Evert is al naar huis alleen ik wil even afmaken waar ik mee bezig ben. Opeens word er op de deur geklopt ik kijk verbaasd op en zeg binnen. De deur gaat open en Bram komt binnen. Ik kijk verbaasd hij was wel de laatste die ik hier had verwacht. "Als je hier bent om me af te zeiken kun je beter weggaan daar heb ik nu echt geen zin in" zeg ik. "Ik kom alleen even sorry zeggen van vanochtend." Zegt hij. "En ik kom vragen of je zin hebt om met mij Samantha en Marjolijn mee te gaan vanavond om iets leuks te gaan doen?" Ik kijk naar de grond zodat hij niet kan zien dat ik bloos. "Graag" zeg ik en ik durf hem eigenlijk in de ogen aan te kijken. "Als je wil mag je Evert ook wel mee vragen" zegt Bram. "Nee joh dat hoeft niet hoor" zeg ik en ik zie Bram lachen. ik ben zo blij dat het weer goed is.
JE LEEST
♥Onomkeerbaar♥
FanfictionLiselotte en Bram zien elkaar wel zitten, maar dat word steeds verstoord door liselotte's afstandelijke gedrag. Als er een nieuw iemand in het team komt blijkt dat de nieuwe en bram het nog al goed met elkaar kunnen vinden. Liselotte wordt jaloers e...