Heey,
Dit is het boek waar ik op mn oude account bezig mee was , en dus ga ik er op dit account mee verder, dit is het eerste hoofdstuk die ik al daar op had geupload
x Britt
~rollen~,.
Indy Salvatore : (17) Indy heeft blond haar , blauwe ogen en is best druk.Ze is een directioner, en haar favo boy is harry.
Kaylee Shelley:(18):Kaylee heeft ook blond haar en blauwe ogen , en is best rustig maar soms ook druk.Is ook een directioner en haar favo boy is niall, haar broer is George Shelley, die ken je wel van union j.
Britt Salvatore:(17) Britt heeft bruin haar, en blauwe ogen. Ze is rustig maar kan ook druk zijn. Ze is ook een directioner en haar favo boy is ook harry.
Perrie Edwards:(19)Perrie heeft roze haar met donker roze gedipdyede puntjes en blauwe ogen. Ze is druk en best gek.
Eleanor Calder:(21) Eleanor heeft Bruin haar en bruine ogen. Ze is best rustig en heeft een aardig karakter.
Harry Styles :(19) Harry heeft bruine krullen en groene ogen. hij is best druk en gek, maar kan ook heel onzeker zijn.
Niall Horan:(19) Niall heeft blond geverfd haar en blauwe ogen. Hij kan best rustig zijn maar ook druk en grappig.
LouisTomlinson:(21)Louis heeft Bruin haar en blauwe ogen. soms is hij rustig ,maar meestal is hij druk en grappig.
Liam Payne:(20) Liam heeft bruin haar en bruine ogen,Hij is rustig en betrouwbaar.
Zayn Malik:(20) Zayn heeft zwart haar en bruine ogen , hij heeft een pakistaanse afkomst dus hij heeft een getinte huid. Zayn kan rustig maar ook druk zijn, maar soms ook een beetje mysterieus.
POV britt
Ik zat op mn stoel , met de telefoon in mn handen, ik was zo zenuwachtig of ik geslaagd was of niet.. Ik zit nu al een uur te wachten. Dan gaat de telefoon ;'Hallo, spreek ik met Britt of Indy brouwers?' Zei de man ' Ja meneer, u spreekt met Britt. ' zei ik. ' Oke, ik heb goed nieuws voor u , jij en je zus zijn beide geslaagd!' Zei de man ,yes! Ik was zo blij ! ik dacht echt dat ik het verknald had! ' Oke, bedankt voor het goede nieuws meneer!' Zei ik ' haha is goed hoor , doeg ' zei de man 'doeii' zei ik en ik hing op. Ik wou het nieuws zo snel mogelijk aan Kaylee vertellen. Aan indy kon ik het nog niet vertellen want ze is shoppen met haar bff Noa.
POV Kaylee
Ik zat op mn bed met mn laptop 1d filmpjes te kijken, tot ik de telefoon van mij af hoorde gaan ik nam op en hoorde een man ' hallo, spreek ik met Kaylee Shelley?' Zei hij. ' ja meneer' zei ik . 'ik heb goed nieuws voor je, je bent geslaagd!' omg! Ik was blij !! 'Echt? heel erg bedankt meneer!! Doegg!' Zei ik en ik hing op. Dit moest ik aan Britt vertellen! Ik rende naar haar kamer maar ik botste tegen iemand in de gang op, 'Britt !' Zei ik ' Kaylee,ik moet je wat vertellen! ik ben geslaagd!!' Zei ze. ' Omg ik ook !!' Zei ik. We waren allebei zo blij dat we het hele huis door sprongen.Toen kwam Indy,die zeker dacht zo van wtf.. Maar toen we het aan haar vertelde deed ze met ons mee.
POV Niall
We rijden met een Jeep naar het huis waar we gaan wonen. Harry en Zayn waren op de Ipad een spelletje aan het spelen. Liam en Louis zaten op hun mobiel , en ik, ja ik zat een beetje naar buiten te staren. Paul zei dat het niet zo ver was van ons oude huis. Wel dus! We waren al een half uur aan het rijden. Ik zuchtte. En ik vroeg aan Paul of we er bijna waren, Paul zei dat het nog 5 minuten duurde. Dat valt wel mee. Toen we uiteindelijk bij het huis waren, gingen we zo snel mogelijk naar binnen, alle verhuisdozen stonden al in de kamer. Het is opzich best een groot huis! Liam en ik rende gelijk naar de tuin om te kijken of we een grote tuin hadden , wow! Wat een grote tuin.. Met een zwembad!We rende naar binnen om het tegen de boys te zeggen en toen vroegen we of we met zn alle gingen zwemmen , maar ze zeiden dat we eerst even boodschappen moesten doen , 'Harry en ik gaan wel ff boodschappen doen, toch harry?'zei ik . Harry knikte 'is goed' zei hij. We zochten eerst op internet op waar een winkel hier in de buurt was. We hadden dr een gevonden . 'Kom harry we gaan!' Zei ik . 'Niall misschien moeten we eerst een zonnebril en muts opdoen ofzo' zei harry. Ik deed Mn zonnebril en snapback op en harry een zonnebril en een muts. We gingen naar de supermarkt. Toen we alles wat we nodig hadden hadden gekocht, waren we snel naar huis gegaan. We waren gek genoeg geen fans tegengekomen. Toen we thuis allemaal op de bank zaten met een zak chips hoorde we naast ons gebonk en gegil. Iedereen keek zo van , okayy... Ik stelde voor om te gaan kijken wie onze nieuwe buren waren.
POV Harry
We zaten nadat ik en Niall boodschappen hadden gedaan eindelijk op de bank met een zak chips. Toen hoorden we allemaal gebonk en gegil. Okayy.. Dacht ik. Niall stelde voor om te kijken wie onze nieuwe buren waren en kennis met ze te maken. Iedereen stemde in en we liepen naar hun huis. We stonden daar en ik zag een naambordje hangen, Kaylee Shelley en Britt en Indy Salvatore, ik belde aan. Shelley, die naam ken ik ergens van. Maar ik kan er niet zo snel opkomen.
POV Indy
We waren al een half uur aan het springen en toen hoorde Ik de bel. Ik dacht dat het misschien onze nieuwe buren waren, want ik zag iemand in het huis naast ons lopen, en eerder deze week werden alle verhuisdozen er gebracht.Ik liep naar de deur , en toen geloofde ik mn ogen niet...
heeiii
Dit was het eerste hoofdstuk,
Ik hoop dat jullie het leuk vinden tot nu toe!
Als je tips of ideeen hebt mag je die kwijt bij de comments!
Ik upload er weer eentje bij 5 reads
Xx britt
JE LEEST
~new neighbors ~(dutch one direction fanfic)
FanfictionDit verhaal gaat over Britt(17), Indy(17) en Kaylee(18), Britt en Indy zijn zussen en Kaylee is hun nicht , Op een dag als hun buurman sterft, krijgen ze nieuwe buren. En het zijn niet normale buren .. Het is one direction! Ondertussen gebeuren er v...