Chapter 4
Hey iedereen!
ik ben kayleexhoran ! Ik ga een stukje schrijven :)
X
Pov Kaylee
Ik loop te bibberen van de schrik. Indy is onderkoeld dus moeten we naar het ziekenhuis, de jongens waren gelukkig net thuis en hoorde mij gillen. Liam kwam gelijk naast Indy zitten en haar proberen wakker te houden maar het lukte niet. Ondertussen belde Harry de ambulance en stonden Niall, ik, Louis en Zayn ernaast.
Nu ben ik dus in het ziekenhuis en heb Britt net gewhatsappt dat ze gelijk naar het ziekenhuis moet komen omdat haar zusje er in ligt. Niall zit naast mij op twitter te kijken. Opeens voel ik mijn telefoon in mijn broekzak trillen, dat betekent dat ik een mention op twitter krijg.
'Opstap met @brittje.x @Kayleeshelleyx en @Indylalalax.' Ik tik Niall aan. 'Vind jij dit opstap gaan?' Vraag ik aan hem. 'Nee, natuurlijk niet maar anders komen al die fans naar het ziekenhuis zit je daar op te wachten?' Antwoord hij. Ik schud mijn hoofd natuurlijk zit ik daar niet op te wachten. Ik kijk de andere kant op. Liam zit de hele tijd al bedroefd te kijken.
Pov Britt
Ik hoor het bekende deuntje van mijn telefoon dat ik een whatsapp binnen krijg van Kaylee. Ik pak mijn telefoon uit mijn zak, ik sta toch te wachten totdat de magnetron klaar is. Indy ligt in het ziekenhuis kom snel hierheen. 'Wat!' Roep ik het huis door. Ik antwoord terug: Had je dat niet eerder kunnen zeggen ofzo of kunnen bellen dan was ik gelijk gekomen. Meteen krijg ik antwoord terug. Ik heb geen beltegoed meer en heb hier wifi dus kon je wel whappen. Natuurlijk,altijd is haar beltegoed op. Okee, ik kom eraan, doeii. Antwoord ik terug.
Ik ren het ziekenhuis binnen en loop naar de balie om te vragen waar Indy ligt. 'Kamer 498.' Antwoord de recepsioniste terug. Ik loop de lift in en druk op het knopje verdieping 4. 'Schiet op, schiet op.' Zeg ik tegen de lift. Als die eindelijk op verdieping 4 is loop ik snel de gang door. Ik zie Harry de WC uit komen. 'Britt waar was je?' Vraagt hij als die me ziet lopen. 'Ja, Kaylee had weer geen beltegoed zoals gewoonlijk.' Hij begint te lachen. 'Ik ken er nog een haha, Niall die twee passen echt bij elkaar ze houden allebei van eten.' Ik begin te lachen.
Pov Niall
'Niall, die twee passen echt bij elkaar ze houden allebei van eten.' Hoor ik Harry zeggen. Hij heeft het toch niet over mij en... 'Niall?' Ik voel dat iemand mij aantikt. Als ik me omdraai zie ik dat het Kaylee is. 'Zullen we wat eten ik heb zo'n honger!' 'Ja! Ik heb ook honger kom we gaan.' 'Wij gaan wat eten!' Roep ik na de rest. Harry en Britt beginnen gelijk te lachen als ik dat zeg. Ik heb een goed idee als ik de lift in loop ik ga Kaylee vragen of ze ook hoorde wat ze zeiden.
We lopen de lift en drukken op het knopje B van begane grond. 'Kaylee?' Vraag ik. Ze kijkt mijn kant op. 'Hoorde je Britt en Harry ook over ons praten?' Ze knikt en begint te blozen. 'Dus je hoorde het ook?' Ik buig mezelf naar haar toe en voordat ik het weet.
hee,
Ik ga verder bij 33 reads. Ik hoop dat jullie het een leuk hoofdstuk vonden!
X Britt
JE LEEST
~new neighbors ~(dutch one direction fanfic)
FanfictionDit verhaal gaat over Britt(17), Indy(17) en Kaylee(18), Britt en Indy zijn zussen en Kaylee is hun nicht , Op een dag als hun buurman sterft, krijgen ze nieuwe buren. En het zijn niet normale buren .. Het is one direction! Ondertussen gebeuren er v...