~Chapter 2~

295 7 0
                                    

Chapter 2

Hee iedereen!

Thanks voor de 8 reads volgens mij :) kweet dat het niet zoveel is maarja :)

Hier is het nieuwe hoofdstuk !

X Britt

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

~chapter 2~





POV Indy



Ik stond volgens mij al 2 minuten met open mond te kijken naar de jongens die tegen over me stonden. Toen vroeg Harry 'Kun je het zien?'Ik begon te blozen. 'ja, alleen ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, de beroemdste boyband staat gewoon voor mijn neus!' Ze lachtte allemaal ,Ik kon het nog steeds niet geloven. Toen kwamen Kaylee en Britt aanrennen. Ze keken me aan en keken toen naar 1D , hun stonden daar ook met hun mond open . Toen zei Niall 'Errmm, dus wij zijn jullie nieuwe buren , wij kwamen even kijken wie onze nieuwe buren waren!' Watttt! Ze zijn onze nieuwe buren?! ' Cool ! Kom binnen !' Zei Britt vrolijk.



POV Zayn

We hadden aangebeld toen er een meisje van ongeveer onze leeftijd naar de deur kwam, ze had blond lang haar en blauwe ogen . Ze stond ons best lang aan te kijken met een 'O' mond , toen Harry vroeg of ze het kon zien , bloosde ze, wat best schattig was, want ze was niet lelijk ofzo. Oke zayn , niet een crush krijgen op haar, je hebt Perrie al . Het meisje zei 'Ja, alleen ik weet niet wat ik moet zeggen , de beroemdste boyband staat gewoon voor mijn neus!' Haha ze wist dus wie we waren. Maarja logisch. we waren de beroemdste boyband op aarde, wat ze al zei .Toen kwamen er 2 andere meisjes aanrennen die ook een 'O' mond kregen, die wisten dus ook al dat we 1d waren. ' Ermm , dus wij zijn jullie nieuwe buren, wij kwamen even kijken wie onze nieuwe buren waren!' Zei Niall , toen zei het meisje met bruin haar en blauwe ogen 'cool!kom binnen !' Zei ze vrolijk. Ze leek me opzich wel aardig, en het 3de meisje ook. We stapten naar binnen , en toen vroeg het andere meisje met blond haar en blauwe ogen of we wat drinken wilden. 'cola alsjeblieft!' Zeiden we allemaal tegelijk. Het meisje haalde cola en was binnen no-time weer terug , ze gaf iedereen hun glas met cola.





POV Kaylee

Ik vroeg of de boys drinken wilden. Ze riepen allemaal in koor 'COLA!' Oke. Dat was duidelijk, ik was heel snel terug met 8 glazen cola. We gingen allemaal zitten en er viel een ongemakkelijke stilte. 'Dus, hoe heten jullie?' Vroeg Louis .Ohja dom. Ik was me helemaal vergeten voor te stellen! ' Ik heet Britt!' Zei Britt , ik zag Harry wat in Louis' oor fluisteren. ' Ik ben Kaylee,de oudste , ik ben 18 !' Zei ik . ' Ohjaa ik ben 17 by the way haha!' Zei britt er snel achter aan. Toen zei Indy 'ik ben Indy en ik ben ook 17 jaar' ze was heel verlegen , terwijl ze normaal best druk was.

Ik zag Niall wat bij Liam fluisteren en Liam wat terug. Ik zag Indy raar kijken. Achja laat ze lekker, dacht ik.



POV Harry

We zaten daar en toen vroeg Louis ' dus, hoe heten jullie?' Het meisje met bruin haar en blauwe ogen reageerde Gelijk 'ik heet Britt!' Zei ze vrolijk , ze leek me nu al heel aardig en ze was best knap. Ik fluisterde tegen louis ' Die Britt is best leuk' . Toen zei het meisje naast haar 'Ik ben Kaylee, de oudste , ik ben 18!' Toen zei Britt er snel achter aan 'Ohjaa ik ben 17 by the way haha!' Mooie leeftijd, dacht ik . Ze keek me even aan toen ze in de gaten had dat ik naar haar staarde. Ik keek snel naar de grond en bloosde volgens mij.Toen zei het andere meisje 'Ik ben indy , en ik ben ook 17 jaar' ze leek me wel aardig maar ze was heel verlegen. Ik zag Liam en Niall wat tegen elkaar fluisteren.



POV Liam

Ik luisterde naar hoe de meiden zich voorstelde. Ze heette Britt , Kaylee,Indy. Indy was heel verlegen , dat vind ik wel schattig, en ze was knap. Ik fluisterde tegen Niall ' weetje, die Indy is leuk!' Niall zei 'haha, Liam is in loveee , ik vind die Kaylee wel wat!' fluisterde die.

POV Britt

Ik zag Liam en Niall met elkaar fluisteren. Ik trekte me dr maar niks van aan en ik keek Weer even naar Harry , ik zag net dat hij naar me keek en bloosde toen hij zag dat ik naar hem terug keek. Hij was echt zo cute! Hij was altijd al mn favo 1d boy geweest. Om de stilte te verbreken vroeg ik 'waarom gingen jullie eigenlijk verhuizen?' Louis antwoorde, 'nou, bij ons oude huis in Londen hadden fans ontdekt waar we woonden , en hoorden we toen we thuis waren 24/7 gillende meisjes voor ons huis. We wouden naar een rustig dorpje en toen hadden we dit huis gevonden, in Holmes Chapel, Hazza's geboorteplaats ' we knikte alledrie 'ik hoop voor jullie dat fans jullie hier niet ontdekken!' Zei ik , toen zei Zayn 'Nee, ik ook niet haha!' Zo hadden we nog een half uur doorgepraat , het was best gezellig , toen Liam op de klok keek hoe laat het was , 10 over 3.

'jongens! We moeten opschieten , we moeten naar een meet&greet over 10 minuten!' Toen zei niall 'oh okay, maar ermm,wat is jullie nummer?' We wisselde elkaar telefoonnummers uit en toen gingen ze , iedereen gaf elkaar een knuffel en toen liepen ze weer terug naar hun huis.





POV Indy

Okee. We zaten hier net dus op de bank met One direction , hebben hun telefoon nummers en we hebben hun geknuffeld. Ik kon het bijna niet uithouden om te gillen toen ze wegwaren. Britt en Kaylee kwamen terug van de deur. 'omg.wij hebben leuke buren!' Zei Britt 'ZEKER WEL!'zei Kaylee iets te hard. Volgens mij kon de hele straat het horen. Maarja , nobody cares. Iedereen is het gewend, doet ze wel vaker. We fangirlde nog even over ze. Tja logisch toch? We zijn die-hard directioners en dan komen ze in een keer naast je wonen! Toen we weer rustig waren trilde mn mobiel , ik keek , kreeg ik een whatsappje van Liam.

'Heyy x L.'

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



heee !

Dit was hoofdstuk 2 :) Niet zo lang maar ik heb geen zin om hem langer te gaan maken , want het is half twaalf 's avonds en ja. Ik ben best moe haha.

Ik hoop dat jullie het een leuk boek tot nu toe vinden :)

Ik ga verder bij 12 reads, niet zoveel , we zitten al op 8 ;)



Xxx britt

~new neighbors ~(dutch one direction fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu