Chapter 5
Heeyy!
Thanks voor de 33 of meer reads!!
Hier dus een nieuw chapter.
Veel plezier met lezen! ;)
xx Britt
Pov Kaylee
Ik zie Niall naar mij toe buigen en voordat ik het weet kust hij mij. Eerst schrik ik van zijn reactie maar dan zoen ik terug. Snel laten we elkaar los want de deuren gaan weer open. We lopen snel naar de cafetaria zonder iets te zeggen tegen elkaar, maar met een glimlach op onze gezicht. 'Niall?' Vraag ik zenuwachtig. Hij draait zijn hoofd naar mij toe en knikt. 'Ik wil je beter leren kennen wil je een keer wat samen eten ofzo?'
Pov Niall
Het leukste meisje die ik ken, waar ik net mee gezoend had, had me zojuist gevraagd of ik mee wou uit eten. Dit was echt de leukste dag ooit! 'Ja tuurlijk wil ik dat!' zei ik'Kom Ni, we gaan naar Nando's. Dat is hier niet zo ver vandaan.' zei ze. We liepen weer zonder wat te zeggen en hand in hand naar Nando's. Als we er zijn zoeken we een tafeltje. De serveerster kwam er aan lopen 'Hey. Willen jullie misschien wat te drinken?' vroeg ze. Ik had nog niet naar haar gekeken maar ik herkende haar stem ergens van. Ik keek op en zag een meisje van ongeveer 20, met bruin haar en bruine ogen. Ik kreeg een lach op m'n gezicht 'Eleanor! wat doe jij nou weer hier haha!' 'Ik werk hier, als bijbaantje' Ze glimlachte. Ze keek naar Kaylee . Kaylee stak haar hand uit en stelde zichzelf voor. Eleanor deed hetzelfde en ze konden het volgens mij best goed met elkaar vinden. 'Maar eehmm. Willen jullie nog wat te drinken?' vroeg ze . 'ohja. Doe mij maar een Cola' zei ik ' en mij een Fanta alsjeblieft.' zei Kaylee. 'Okee jullie bestelling komt er zo aan. Hier hebben jullie de menu kaarten. ' Zei Eleanor. 'Dankje El.' Zei Kaylee. Toen Eleanor weg was kozen we eerst uit wat we nomen en toen begonnen ik en Jade een gesprek. 'Ehmm. dus Kaylee,vertel is wat meer over jezelf?' zei ik . ' Nou uhhm. Ik ben dus Kaylee. Ik ben 18 jaar en ik woon dus naast jullie, in Holmes Chapel. Ik, Indy en Britt wonen bij elkaar, Ik ben de nicht van hun. Ik zit op Dansen en ja. Dat was het zo'n beetje.' zei ze. ik vertelde ook nog wat over mezelf en toen kwam El onze drankjes brengen . 'Dankjewel' zeiden we allebei. ' Hebben jullie al een keuze kunnen maken ?' We gaven onze bestelling op. 2 uur later waren we klaar met eten en liepen weg uit het restaurant.
Pov Kaylee
Ik en Niall hebben een geweldige avond gehad!We liepen naar de uitgang van Nando's . Toen liepen we nog even langs Eleanor om gedag te zeggen,En liepen we naar buiten. Niall nam me ergens mee naar toe. We liepen door het bos en het was al best laat. Ik hoorde opeens de struiken bewegen dus slaakte ik een klein gilletje .Niall hield me stevig vast en zo liepen we verder. Toen we uiteindelijk er waren kwamen we uit bij een meertje. Bij de rand van het meer hingen allemaal lichtjes. We gingen zitten op het bankje . Niall sloeg een arm om me heen. We praatte nog even en toen was het stil. Niall stond opeens op en hield mn handen vast. Ik bloosde. Lieve Kaylee . Wil je mijn princess zijn? Oh my god. Vroeg Niall me net of ik zijn vriendinnetje wou zijn? De niall horan vroeg mij verkering. Dit willen duizenden meisjes wel! 'Ja tuurlijk wil ik dat!' zei ik vrolijk. Dit was the best day ever. Niall boog voorover en kuste me. Ik kuste terug . Het leek eeuwig te duren, Maar het was geweldig! We liepen hand in hand terug naar het ziekenhuis. Waar iedereen waarschijnlijk nog wel zat.
Pov Louis
Eleanor was werken bij Nandos als bijbaantje. En Niall en Kaylee waren ergens heen . Ik weet niet waar maarja. Britt en Harry lagen naast elkaar te slapen. Omg. Dat zag er te cute uit! Britt lag in de armen van Harry en zn hoofd leunde op haar schouder 'FOTO! ' dacht ik gelijk. ik tweette met de foto "Look how cute @Brittje.x and @Harry_Styles are! "
Binnen 20 seconden had ik al 200.000 retweets en 17.000 favorieten. Damn, hoe kunnen fans zo snel zijn?
er waren ook al een paar reacties
"Awhhh they look so cutee!'
Maar ook haat.
"Who is that bitch! @Brittje.x .. He is mine! Get away from him. "
Dat 2de noem ik nou echt een directionator. Maarja. verder waar ik gebleven was. Eleanor was dus weg. Niall en Kaylee ook. Britt en Harry sliepen . En Zayn was ook ergens met Perrie, die ondertussen was gekomen en zich voorgesteld had aan Britt(die toen nog wakker was). En liam . Liam zat met rode ogen naast het bed bij Indy. Indy lag in coma. Ze was onderkoeld geraakt door het te koude zwembad. 'Liam , mate. Gaat het?' zei ik . Liam keek op.Hij was echt gebroken. 'Louis. Het gaat echt niet. dat zie je wel. Maar ik vind Indy zo leuk. Dat weet je al, want ik zou met haar op date gaan. Maar we kennen elkaar nog niet eens 1 dag en dan gebeurd dit al. Echt vreselijk. ' Hij vond Indy echt leuk. Dat zag je al de hele dag aan hem. Hij was gebroken door de breakup met Danielle.
Flashback:
'Liam!Hoe kon je!' schreeuwde Danielle.
'Danielle geloof me nou. Deze foto is gefotoshopt. Hoezo zou ik met iemand anders zoenen ?!' zei Liam
LIAM ! JE ZIET ECHT WEL DAT DIT ECHT IS. IK BEN HET FUCKING ZAT MET JOU. HET IS UIT EN MORGEN BEN IK WEG. DOEI. schreeuwde Danielle.
einde flashback.
Ik wist dat Liam dat nooit zou doen , het was gefotoshopt.Liam was echt gebroken en wou dagen niks eten. Maar toen hij Indy ontmoette, was hij Danielle vergeten en gelijk in love met haar. Maar nu. Nu ligt Indy in het ziekenhuis en is Liam weer gebroken. Ik pakte een stoel en ging naast Liam zitten .' Liam, Het komt allemaal goed, ik beloof het je.' Ik trooste Liam nog een tijdje en toen vielen we in slaap.
Hee!
Ik post dit weer midden in de nacht hahah! (01:15).
Maar ik ben nog heel erg hyper en ik kan dus echt niet slapen .
Maarja. Ik hoop dat je het leuk vond! Ik ga verder bij 38 reads!!
Xx Britt
JE LEEST
~new neighbors ~(dutch one direction fanfic)
FanfictionDit verhaal gaat over Britt(17), Indy(17) en Kaylee(18), Britt en Indy zijn zussen en Kaylee is hun nicht , Op een dag als hun buurman sterft, krijgen ze nieuwe buren. En het zijn niet normale buren .. Het is one direction! Ondertussen gebeuren er v...