Heeeii!
hier is chapter 13 :)
xx Britt
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
pov Britt
Ik was wakker geworden door een geluid. ik weet niet was het was maarjaa. Harry was zo te zien ook nog wakker. 'Harry ik moest dat ene van mn moeder nog vertellen toch?" jaa dat klopt" uhmm nou het zit zo.. Vroeger toen ik 11 was, en Indy 7 , gebeurde er plotseling wat met mijn oma, ze overleed. Ze was van mijn vader's kant. mijn vader was helemaal gebroken en ging rare dingen doen..' Ik begon te huilen. ik had zulke slechte herrineringen hier aan. Harry trooste me. ' heyy stil maar, ik zal wel even een glaasje water voor je halen.' Hij liep naar de keuken. Toen hij weer terug was gaf hij het glas met water aan mij. Ik dronk het in een keer leeg. ' Gaat het weer sweetheart?' vroeg Harry ' Jaa hoor, uhmm waar was ik gebleven?' ' Bij dat je vader rare dingen ging doen' ' ohjaa.. nou mijn vader ging dus hele rare dingen doen zoals uhmm ja.. hij werd verslaafd aan drugs, werd alcoholist .. Op een dag waren ik en indy net thuis van school, mijn moeder was werken. Ik en Indy zaten rustig op de bank, totdat we in een keer een harde klap hoorde. We schrokken ons dood. Toen we daarheen waren gerend zagen we mijn vader staan. Er was een fles wijn gevallen. Allemaal scherven en een plas wijn lagen rond zijn voeten. Ik schrok. 'Pap.. waarom.. wat doe je..' zei ik. Mijn vader keek ons boos aan. *pats!* Hij sloeg me. Daarna trapte hij me in mn buik en sloeg bij mn slaap. Ik hoorde indy nog vaag huilen.. ik zag zwart.. *boem!* ' Wat een waardeloze kinderen.. heb je niks aan die k*twezens..' riep mn vader. dat was het enige wat ik nog hoorde. Toen ik weer bij kwam zag ik mijn moeder huilend naast mn bed zitten. Ik opende mijn ogen. Toen ik weer bij was gekomen vertelde mijn moeder dat onze vader zo dronken was dat hij ons bewusteloos heeft geslagen. Mn moeder had hem aangegeven bij de politie en hij moest naar een afkickkliniek. Mn moeder was zo gebroken dat ze het dus beter vond dat wij even weg waren. Er waren ook problemen bij Kaylee thuis. Dus wij werden met zn drieeen in een pleeggezin gezet. We verhuisde van Londen naar Holmes Chapel. Ook jou geboorteplaats dus. We kwamen terecht bij 2 wat oudere mensen, Meneer en Mevrouw Adams. Maar na 3 jaar waren ze jammer genoeg allebei overleden. Ik heb trouwens nooit meer wat van mn vader of moeder gehoord.. En kaylee ook niet. Kaylee heeft een broer , George shelley. Hij zit in de band Union j, misschien ken je het wel. Maarja, ik vond het in iedergeval wel apart dat ik na 6 jaar weer zie. Dat was zo'n beetje het verhaal.' zei ik. ' Wow.. dat is echt heftig.. i.. ik weet even niet wat ik moet zeggen.. het lijkt mij vreselijk als je nooit je vader en moeder meer ziet..' 'Ja.. ik miste mijn moeder nog het meeste. ' 'snap ik wel hoor' zei harry . ik gaf hem een knuffel. *gaap* ' maar uhmm Harry vind je het goed als ik weer ga slapen ik ben nu wel moe haha ' ' jaa is goed ik ook hoor.' 'haha okee byee sweetie!' 'Slaaplekker Babe.' zei harry. Ik dacht nog even na over mn verleden. ' laat ik dat maar niet doen..' dacht ik bij mezelf.' En ik viel in slaap.
pov Eleanor
We hebben echt een super gezellige avond gehad! Het was echt super leuk. Ik hoop dat Harry en britt het leuk hebben in Londen. ' Heyy maar uhmm het is 2 uur dus ik en Perrie gaan naar huis denk ik, of niet Pez?' zei zayn ' uhmm jaa idd ik ben wel moe.' zei perrie. ' laten wij ook maar gaan Louis.' zei ik. 'jup' zei Louis. Ik klapte de stoel waarop ik zat in en zette hem tegen de muur. ' Nou doeeghh iedereen, het was super leuk!' zei Perrie . We liepen met zn 4en weg.
Pov Kaylee
Het was 2 uur 's nachts en we waren nog steeds bij Indy. Perrie, zayn , eleanor en Louis waren al weg. ' heyy Niall, ik ben ook wel moe haha, zullen wij ook maar richting huis gaan?' ' Jaa is goed, wat doe jij Liam?' zei Niall. ' Ik had al besproken dat ik hier zou blijven slapen, ik heb mn kleding en alles al, dus haha.' zei liam ' uhm okee nou dan gaan wij, tot morgen!' zei Niall 'doeiii!' zei ik. 'Doeeggghhh!' zeiden Indy en Liam.
Pov Liam
Iedereen was weg. Het was echt een leuke avond! Ik was me aan het omkleden in de badkamer. Toen ik klaar was kroop ik mn bed in. ' Slaaplekker boo' zei indy 'Slaaplekker Sweetie' zei ik. Ik ging nog even kijken op twitter. mwah nils te zien. Alleen maar duizenden mentions van fans maarja dat is altijd zo haha. ik typ een nieuwe tweet. ' Leuke avond gehad met @louis_tomlinson , @EleanorJCalder @Indylalalax , @Perrieedwards , @Zaynmalik1D , @xkayleeshelley en @Niallofficial !' Ik heb hem verzonden. Binnen no-time al 10,000 rts . Ik keek tussen mn mentions. Ik zag een opvallende tweet. 'Hey @real_liam_payne ik zag jullie in het ziekenhuis toen ik mn oma bezocht! Alleen ik durfde niet naar binnen.. Maar waar waren Harry en dat andere meisje?' Ik besloot om maar een keer te reageren op een fan.
' Heyaa Gurll, Je mag wel bij ons binnen komen hoor! Alleen als dr maar geen 100 andere bij zijn, dat word iets te druk ;-) Maar Britt en harry waren ergens anders! xx' verzonden. Ik zag dat ik nog noet eens binnen 10 sec. weer iets terug had. 'omfg dankje voor de tweet I love youu!xx' ik besloot om mn mobiel maar weg te leggen en te gaan slapen.
Heyy,
Ik hoop dat jullie het een leuk chapter vonden!
bij de 515 reads weer verder!
En kunnen jullie is zeggen wat jullie van dit verhaal vinden?:)
xx Britt
JE LEEST
~new neighbors ~(dutch one direction fanfic)
FanfictionDit verhaal gaat over Britt(17), Indy(17) en Kaylee(18), Britt en Indy zijn zussen en Kaylee is hun nicht , Op een dag als hun buurman sterft, krijgen ze nieuwe buren. En het zijn niet normale buren .. Het is one direction! Ondertussen gebeuren er v...