~ Chapter 10~

102 2 0
                                    

Chapter 10

Heyyy!

Wow! Thanks voor de 129 reads!

En sorry dat ik zolang niet heb gepost .Okee, voor degene die het nog niet hebben gelezen , ik ga aan een nieuw boek beginnen :D , hij heet, but what about the age difference? Ik zal hem later deze week posten.

Maar omdat ik volgende week weer gewoon naar school moet -.- (totaaalll geen zin in ofzoo..)

Post ik wat minder. Het ligt eraan of ik veel huiswerk heb enzo ..

En nog iets., wie gaaan er allemaal naar This is us?

Ik ga vandaag ( vrijdag dus) met Kayleexhoran!! :D Maarr, hier is het nieuwe chappiee!

X Britt

POV Indy

We waren heel gezellig Truth or Dare aan het spelen. Ik kon wel dingen doen want ik voelde me wel wat beter. Sommige opdrachten waren echt grappig, zoals Liam die door het ziekenhuis moest schreeuwen en daarna door een boze zuster werd aangesproken. Ik was nu aan de beurt. ' Dare!'zei ik tegen Zayn. Hij dacht even na. 'Zoen Liam.'Zei die. Shit.. dit had ik niet verwacht. ' Maar..' zei ik , ondertussen was ik keirood geworden. 'Geen maar. Gewoon doen Innepin.'zei Zayn lachend. Ik zuchtte. Ik keek onzeker naar Liam die naast me zat. Liam was ook rood. 'uhh... okee dan' zei ik. Ik boog langzaam naar Liam en hij deed hetzelfde. Onze lippen raakte elkaar. Eigenlijk vond ik het helemaal niet erg om hem te zoenen. Hij was knap. Klik! Hoorde ik. Ik trok mn hoofd terug en keek rond. Ik zag Louis met zn Iphone in zn hand.' LOUIS!' Riep ik boos en probeerde z'n Iphone te pakken. Ik rende achter hem aan. 'LOUIS VERWIJDER DIE FOTO NU!'riep ik boos. Hij typte wat op zn mobiel 'sorryyy! Telaat!' riep hij. 'Wat heb je ermee gedaan?!''Op twitter gezett!!'riep hij lachend. Ik keek hem boos aan en ging weer terug naar de kamer. Onderweg hoorde ik mijn mobiel trillen. Een bericht van twitter. Kut. Ik keek achterom waar Louis liep. 'Louis sirieus dit is niet grappig..' 'Sorry ik zal hem al verwijderen..' Zei die. 'hmm, okee dan.' Zei ik nog steeds een beetje boos. Louis liet eerst de tweet zien ' Truth or dare aan het spelen met @Indylalalax @xkayleeshelley @Perrielittlemix @eleanorJcalder @Real_Liam_payne @zaynmalik @Louis_Tomlinson en @Niallofficial pic.twitter./djgr%hcvbid345 ik tikte op de link van de foto, Ik en Liam.. zoenend.. 'Louis nu die verwijderen. 'zei ik. 'Sorry Indy , maar heel veel mensen hebben hem al gedeeld enzoo, maar ik kan hem wel verwijderen.' 'ja doe maar.' Zuchtte ik. We waren ondertussen weer bij de kamer aangekomen en ik kwam op bed zitten. 'Louis, ik heb hem al gezien hoor, en niet echt leuk ofzo.'zei Liam. 'Jaja ik heb hem alweer verwijderd..'zei Louis en rolde zn ogen. 'Okee! Truth or Dare aan Niall!!' zei ik 'Dare' zei Niall. 'Uhm.. Ga naar de begane grond en haal voor ons allemaal een swirl (A/N Swirl is softijs van Ola en daar kun je zeg maar fruit en snoep enzo bij doen)' Okee is goed, wat willen jullie er allemaal in? 'zei Niall. Toen we het allemaal hadden gezegd tegen Niall liep hij naar beneden. 5 minuten later kwam hij weer terug met 8 ijsjes. 'Thanks Niall' zei ik toen hij het ijsje aan mij gaf.

Pov Britt

Ik en Harry hadden echt lekker gegeten. We liepen naar een straat ergens verderop. 'Harry wat gaan we doen?' vroeg ik. 'Ik weet het niet. Dit heeft Zayn allemaal geregeld.' Zei Harry. 'Okee'zei ik. We kwamen bij Bakersstreet aan. Hier woonde m'n oma altijd eerst. Het is best een drukke straat. We keken een beetje om ons heen en toen wees Harry naar een Limo. De chauffeur had een bordje vast 'Britt and Harry' stond er op. We liepen er heen. 'Hey , jullie zijn dus Britt en Harry, Ik ben jullie chauffeur, Jack. De rit duurt best lang. Dus er ligt van alles in de auto, zoals Ipads, Computers, mp3spelers en natuurlijk hapjes en drinken. ' zei de man met het bordje. 'Oke bedankt meneer. 'zei Harry en we stapten in. Wow. Zo'n grote Limo heb ik nog nooit gezien. Oke eerlijk gezegd heb ik nog nooit in een limousine gezeten maar, wow, zo'n ding is echt groot. Er zaten luxe loungebanken in en al die dingen wat de chauffeur opnoemde. Ik en Harry gingen naast elkaar zitten en praatte wat met elkaar. Harry was echt een lieve jongen. Ik vond hem echt leuk. Ik keek even op m'n mobiel hoe laat het was. Okee. We zijn al een uur aan het rijden. 'Meneer mag ik wat vragen?'vroeg ik. 'ja hoor' ; hoelang duurt het nog.' 'ongeveer 2 uur.' Pfoe.. waar gaan we wel niet naar toe? Harry was een beetje op een Ipad aan het spelen. 'Hazza ik ben moe..' 'Ga dan slapen sweetheart.'zei die. Ik leunde met mn hoofd op zn schouder en viel in slaap.

Pov Harry

Ik werd wakker geschud door britt 'Harryy! Wakker wordennn! Ik deed mn ogen langzaam open en zag Britt voor me staan 'Hehe, je bent eindelijk wakker.' Zei ze. 'We zijn er!' zei ze. 'Waar?' 'Weet ik ook niet, zie ik niet.' zei ze. 'hmm okee.' Zei ik en we stapten uit. 'Wow!' zei Britt en stond met haar mond open. Ik lachte. Maarja het was wel 'Wow'we stonden voor een van de mooiste hotellen van Londen . En het stond midden in Londen. Ik las de naam die best lang was. 'Park Plaza Westminster Bridge London' las Britt hard op.' Tja laten we maar naar binnen lopen dan!' zei ze. We liepen naar binnen, en daarna naar de balie. 'Hallo kan ik uw. WAT?'' riep de vrouw aan de balie. Ze keek naar Britt. Die stond ook met een open mond. 'Mam!!! ' zei Britt. En ze gaven elkaar een knuffel. 'Britt, waar was je al die tijd?!'zei ze. 'I.. ik was bij Kaylee.' Zei ze. ' Ik dacht dat je bij je vader was! Waarom heb je me dat niet verteld?!' zei de vrouw die dus waarschijnlijk Britts moeder was. ' I. ik weet het niet, sorry daarvan.'zei Britt. 'Het is al goed. Maar waar is Indy?' 'Die was ook bij en is nu bij Kaylee en onze nieuwe buren.' Zei Britt. Ze keek me aan en glimlachte Haar moeder keek mij aan. 'en wij ben jij?' vroeg ze nieuwschierig. Ik stak mn hand uit. 'Harry, Harry styles. De nieuwe buurjongen van Britt.' Ze knikte. ' Ik ben de moeder van Britt, wat je waarschijnlijk al wel had gemerkt.'zei ze. Ja haha'zei ik. 'Maar ik ken jou ergens van.. Bn jij niet van die band waar Britt helemaal fan van is?' 'One direction bedoelt u, mevrouw?'' Ja dat ja. '' Ja, ik ben beroemd , wat best lastig soms is..'' snap ik. Maar uhm wat kwamen jullie hier doen?'' Nou wij waren op date en dat heeft een vriend van me geregeld en toen werden we hier afgezet, ik weet niet wat we hier moeten doen. ' zei ik. 'Mhh.. wat is zijn naam?' vroeg ze. 'Zayn Malik' zei ik. 'Ik heb wat gevonden. Jullie kamer nummer is 546, Er ligt een briefje daarop die ik daar neer moest leggen en daar staat alles op. Veel plezier!' zei ze. We liepen naar de lift met het pasje. ' Britt was stil.' 'i.. ik moet het je zo maar allemaal vertellen..'zie ze. 'is goed.'zei ik en ik drukte op het knopje van de 5de verdieping. Toen we bij de kamer waren aangekomen deed Britt het pasje er in en duwde de deur open. 'Wow! Weetje hoe groot dit is!' zei Britt en liep naar binnen. Ik liep naar het tafeltje waar een briefje en nog een paar dingen lagen. 'Britt kijk eens!'zei ik en ze kwam aanrennen. Ik pakte het briefje.

'Hey lovebirdsss!

Nou, jullie zijn dus aangekomen in het hotel , en hebben jullie lekker gegeten? Ik hoop van wel. Jullie overnachten hier 2 nachten en kunnen naar Londen gaan enzo. Het geld ligt hier in de portemonee en er zitten 2 kaartjes in voor een rit in de Londen eye. En ohja, de koffers liggen onder de tafel. Have fun!

Zayn and the others.'

Ik lachte om het laatste. ' What?!!' zei Britt ' Wat is er babe?' vroeg ik bezorgd. 'Zayn geeft ons gewoon 2.000 euro meegegeven!' zei ze. 'wow.das veel, maar we zijn beroemd dus we hebben nou eenmaal veel geld ' zei ik trots. ze lachtte even. En inderdaad, ook in de portomonee zaten 2 kaartjes voor de London eye. We pakten even later onze koffers uit. ' Haz ik ga ff douchen!' 'is goed.' zei ik. Ik deed de tv aan. ik zapte een beetje en kwam uit op de x-factor. Ik ging dat maar kijken. Ik vond het best leuk om te kijken omdat ik er zelf aan mee heb gedaan en er beroemd mee ben geworden. 10 minuten later kwam Britt in een soort van kort jogging broekje en een hemdje. Wow, ik had haar lijf nog niet zo goed gezien, maar het was mooi. 'Haz, kun je het zien?!' vroeg ze lachend. 'Owhh uhm ja sorry. ' zei ik. Shit, ik stond dus te staren. 'Ik ga nu douchen. ' zei ik en ik liep naar de douche. Ik pakte een handdoek en een boxer. Ik stapte onder de douche. Toen ik weer uit de douche kwam droogde ik me af en deed mn boxer aan. Ik poetste nog even mn tanden en liep terug naar de kamer. Britt had ondertussen de tv uitgezet. ' Harry, ik ben moe, sorry maar ik ga slapen.' Zei ze. ' Is goed, ik ben ook moe dus same. ' zei ik en ik deed het licht uit en kroop in bed. ' Slaap lekker sweetheart. ' zei ik en gaf haar een kusje op haar neus. ' Slaap lekker cutie' zei ze terug. Ik deed mn armen om Britt heen en ik viel in slaap.

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

Heyy!

Thanks voor het lezen!

Volgens mij best een lang chappie haha :p

Maar ik ga verder bij 145 reads!!

Xx Britt

~new neighbors ~(dutch one direction fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu