Chapter 3
Hii ,
ten eerste :thanks voor de 19 (of zoiets ) reads!
ten tweede; sorry dat ik niet gelijk uploadde , maar ik was in t zwembad omdat het zo warm was enzo .
Enjoy the new chapter! ;)
POV Liam
We moesten echt weg , we hadden een meet&greet, en we konden onze fans echt niet laten wachten. We wisselden nog even telefoon nummers uit en gaven elkaar een knuffel, en toen moesten we echt gaan. We stapten snel in ons tourbusje en reden snel naar de plaats waar de meet&greet was. Natuurlijk, er stonden weer honderden fans voor het gebouw. We deelden een paar handtekeningen uit en maakte foto's totdat paul ons mee trok. We gingen zitten en toen kwamen er 2 meisjes naar binnen , 'Hoiii 'zeiden ze , 'hey' ik . we gaven handtekeningen en maakte nog een paar fotos. Na nog 8 groepjes meiden was de Meet&greet afgelopen en gingen we zo snel mogelijk naar huis. Onderweg verveelde ik me dus deed ik maar een whatsappje naar Indy : 'Heyy x L.' typte ik en verstuurde het. Ik vond dat meisje echt leuk; ik kende haar nog niet zo goed . Maar ze was nu al een echt heel leuk en aardig meisje.Dat laatste weet ik niet zeker maar dat zal vast wel zo zijn. Ik zag dat ze online kwam . Ze typte ,en ik kreeg een whatsappje terug:
( L:Liam , I:Indy)
I:Hiii, X I.
L: Hoe gaat het?x
I: Gaat wel goed hoor! En met jou?x
L: Jaa ook! x
I:Hoe was de M&G?x
L:Jaa leuk!x
I: Haha mooizo x
L:Ermm.. Indy, Ik wou vragen of je een keer iets leuks met mij wilt doen, bijvoorbeeld uit eten?x
I: Jaa tuurlijk wil ik dat! We spreken nog wel een keer een tijd en datum af, ik moet gaan :( x
L:Haha okee, Doeii x
I:Byee x
Omg. Ik heb een afspraak met het leukste meisje die ik ken! Nou ja. nog niet helemaal maar ze wou het wel . Ik ben zo blij nu. 'Liam waarom ben je zo vrolijk?' vroeg Louis. Ik had dus waarschijnlijk een big smile op mn gezicht. 'Oh , ik heb een afspraakje met Indy! Nog niet helemaal maar ze wou het wel!' De boys lachte , 'Dat is leuk voor je! ' zei Niall , die al wist dat ik een crush op indy had.
POV Indy
Ik en Liam praatte nog door op whatsapp, Zijn ava was een foto van hem en de boys,die foto sloeg ik op ,op mn mobiel. Die was zoo cute!
Maarrr, ik had dus een afspraakje met Liam!Ik vond Harry leuk. maar Liam ook! Ik rende naar Britt en kaylee 'omg,. Ik heb gewoon een afspraakje met 'de' Liam Payne!!' schreeuwde ik. 'Awhh dat is zo cute. ik zag Liam al de hele tijd naar jou kijken enzo!' zei Kaylee. Ik bloosde. 'Ahh ik vind Liam en jij echt bij elkaar passen!' zei Britt. Ik bloosde nog meer . Ze lachtte. 'En , wanneer is de date?' vroeg Kaylee. 'Nou we hebben nog niks afgesproken ofzo. maar het staat in ieder geval vast dat we een date hebben' zei ik. 'haha okee' zei Britt. 'We moeten effe boodschappen doen, we hebben nog geen eten voor vanavond!' zei Kaylee. Kaylee denkt altijd aan food, net als Niall, die twee zouden best een leuk stel kunnen zijn.Het enige wat ze denken:'FOOOD!!'. 'okee,ik doe het wel ,want als jij,Kaylee,het doet, dan hebben we zo 2 karren vol met 'food'!' zei Britt tegen Kaylee.Ze lachtte . 'Haha, okee . ga jij maar dan!' zei ze. Britt nam haar spullen mee en trok haar jas aan. 'Tot zo !' riep ze . 'tot zo !' riepen ik en Kaylee.Ik en Kaylee besloten na een tijdje maar even te gaan zwemmen , het was 34 C° ! we trokken onze bikini aan, en liepen richting het zwembad in onze tuin.
POV Kaylee
Britt was boodschappen doen en ik en Indy hadden ondertussen bedacht om maar te gaan zwemmen. We trokken onze bikini aan en liepen naar het zwembad. We sprongen er tegelijk in, maar het water was kouder dan ik had gedacht. Eigenlijk heel koud.Ik zag Indy ook bibberen van de kou, haar lippen zagen paars.
POV Indy
We sprongen in het zwembad , en toen merkte ik dat het water heel erg koud was. Een beetje te koud zeg maar. Ik begon steeds meer te bibberen en zag dat Kaylee dat ook deed. Maar na een minuut voelde ik me duizelig en misselijk. Ik kreeg in eens steken door mn hoofd en alles werd op eens zwart. Ik voelde iemand me op de rand leggen en ik hoorde een paar jongens stemmen en een meisjes stem hoorde de ambulance aankomen , het werd nog zwarter en ik hoorde niks meer.
Hee,
Vinden jullie het leuk tot nu toe?Of als je nog ideeën hebt ofzo, Laat t achter in de comments :)
Iknow, ik post dit om 00:14 . Maar het onweert hier , en daar kan ik totaal niet van slapen. Ik hoop dat die wel upload met dit weer.
Bij 24 reads ga ik verder ( ik had dr volgens mij 19 , dus 5 er bij!)
Comment~Vote~Read
X Britt
JE LEEST
~new neighbors ~(dutch one direction fanfic)
FanfictionDit verhaal gaat over Britt(17), Indy(17) en Kaylee(18), Britt en Indy zijn zussen en Kaylee is hun nicht , Op een dag als hun buurman sterft, krijgen ze nieuwe buren. En het zijn niet normale buren .. Het is one direction! Ondertussen gebeuren er v...