Heey!
Woah.Ik heb echt lang niets meer gepost.
I'm so sorry! Idk waarom ik zo lang niks heb gepost!
Maarja iig hier weer een nieuw chapter!
Hope you enjoy it!
X britt
🌺
Part 15
POV Louis
Tja, daar zit je dan, alleen. Ik kijk naar de mensen die bij me aan tafel zitten. Ze zijn allemaal hartstikke happy. En daar zit ik, alone. Wauw. Ik wil net mijn hamburger in m'n handen pakken, maar toen hoorde ik klappen. Iedereen schreeuwde, ik werd bang. Ik hoorde iemand vallen, op de grond. ' IEDEREEN HANDEN OMHOOG EN LEVER AL JE GELD EN ELEKTRONISCHE APPARATEN IN, NU.' Het was een bekende stem. Ik wou kijken wie het was.Zo graag. Maar ik durfde niet, omdat ik bang was dat het iemand zou zijn die ik kende.Iemand die wraak op me wilde nemen. Ik zag mensen voorzichtig hun spullen inleveren. De nieuwsgierigheid won, ik keek. En ja, ik had gelijk. Daar stond ze. Dat was haar. ' En jij?! Waar blijven jouw spullen?' Ze keek me kwaad aan, maar ik zag ook een klein beetje angst in haar ogen. Ik stond op, en ik gaf mijn reserve iPhone die ik vandaag toevallig meehad. ' en? Was dat alles?!' Ik knikte. Ik ging snel weer terug naar mijn plaats. Ik had haar nog nooit zo gezien. Ze was zo boos. Ik keek weer naar haar. Ze staarde me aan. Ze haalde haar pistool tevoorschijn. ' NEE, ELEANOR, NIET DOEN PLEASE!' Maar ik was te laat. Ze schoot. Ik voelde een steek. Een hele erge steek. Het boorde mijn hoofd door. Zwarte vlekken, dat was het enige wat ik nog zag.
POV Zayn
Wauw. Ik kan niks zeggen. Ik ben zo shocked. Wat is er zonet gebeurd? Ik kan het niet geloven. Nee, dit kan niet. Nee,nee,nee,nee. Ik hoorde geluiden, geluiden van de ambulance. Voor ik het wist lag Louis op een brancard. Hij werd vervoerd naar de ambulance. Dit kon niet gebeurd zijn. Nee.
🌺
Sorryyy dat dit chapter zo kort is!
Maar ik heb nu gewoon niet zoveel tijd om te schrijven.
Ik ga btw beginnen aan een nieuw boek, hij heet 'does age matter?'
5 Seconds Of Summer spelen de hoofdrol hierin:)
En btw OMFG IK HEB GEWOON 1k READS WOAHH tysm!💕😭
Ik zal zo snel mogelijk weer updaten!
X britt
JE LEEST
~new neighbors ~(dutch one direction fanfic)
Hayran KurguDit verhaal gaat over Britt(17), Indy(17) en Kaylee(18), Britt en Indy zijn zussen en Kaylee is hun nicht , Op een dag als hun buurman sterft, krijgen ze nieuwe buren. En het zijn niet normale buren .. Het is one direction! Ondertussen gebeuren er v...