Heeeeii!
Sorry dat ik zooo lang niks meer gepost heb
Maar ik ben heel druk met school en heb de laatste tijd best veel dingen aan mn hoofd.
Echt eh ik las pas mn hele verhaal terug en aan het begin was ik echt een carrot, ik zei Hazza en wortels voor louis enzo ohmygod shame on me xd.
Maar ohmygod ik heb gwn iets in de 700 reads✌️
Tysm voor dat
Hier dus weer een nieuw chapter, ik ga ff 5 maanden verder want anders duurt deze story te lang sorry, er is best veel veranderd, maar dat zal ik dan wel uitleggen:)
Chapter 14
✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️
➖ 5 maanden later➖
Pov Louis
Morgen begint de where we are tour. Ik heb er echt veel zin in! Ookal ben ik niet echt zo heel erg happy. Het is nu precies 2 maanden geleden dat het uit is met eleanor. Weet je, het was ook niet zo'n echte relatie meer. Idk hoe je dat noemt maar we waren amper bij elkaar, en ik was meestal weg voor interviews enzo. Maar eleanor bleek dus ook nog vreemd te zijn gegaan, met een oudere jongen.Ik werd boos en maakte het uit. Ik vind het ook maar beter zo. Ik vind het soms wel jammer als ik al de andere 4 boys met hun girlfriends zie ; Perrie, Britt, Kaylee en Indy. Inmiddels zijn Perrie en Zayn ook al een tijdje verloofd. Er is echt veel gebeurd in de laatste 5 maanden, zoals dat Niall en Kaylee crazy dingen hebben gedaan, zoals hun haar allebei lila geverfd enzo. Tussen Indy en Liam was het even uit omdat Liam cheatte op Indy. Britt en Harry zijn nog gewoon gelukkig samen, die waren ook nog 2 weken op vakantie gegaan naar Ibiza. Ik ben opzich wel jaloers op Britt, mijn mancrush is Harry hahaa. Maar oke ik ben blij voor ze.
POV Britt
Ik ben blij, maar ook weer niet. Ik en Harry zijn nu al 5 maanden samen. ik hou zo van hem! Alleen het jammere is wel weer dat hij morgen weer op tour moet. Ik moet nu ongeveer een maand alleen zijn. Maar dan daarna mag ik mee op tour naar europa,Amerika en Australie! Maar ik ga hem dus echt wel heel erg missen.
Pov Zayn
Morgen weer op tour, yeey. Ik heb best wel zin in morgen, maar ik moet Perrie wel weer een maand missen. De girlfriends mogen meetouren in Amerika, Europa en Australie. We gaan zo nog even uit eten met zn allen, als een soort van afscheid.
POV Kaylee
We zijn in een soort fastfood restaurant, het is echt lekker. Ik ga Niall echt missen. ' babe, whatsup?' Zei niall. 'oh nothing hoor ' zei ik. ' okee mooi' en hij gaf me een kusje op mn wang. ik moet echt blij zijn met zo'n vriendje als hem. Britt en Harry zaten te knuffelen, aw. Liam en Indy waren druk aan het eten, hahaha. Zayn en Perrie ook.En Louis zat alleen heel zielig te eten. Awhh eigenlijk best zielig, het is al een tijdje uit met eleanor , en hij lijkt niet echt blij.
pov Liam
we zitten te eten met iedereen, het is echt heel erg gezellig. Ik ben ook blij dat het weer goed is met Indy. Ik wou indy net een knuffel geven, en toen hpprde we een paar klappen en mensen schreeuwen..
Haaaaaii!
Nieuw chapteer!
ik hoop dat jullie hem leuk vinden!
Ik heb btw een nieuwe rol nodig, Een nieuwe gf voor Louis! Dus wie het eerste comment , met haar karakter , hoe ze er uit ziet, hoe ze heet, hoe oud, waar ze woont ( ergens in zuid amerika van wege de tour daar enzoxd) enz. Ze komt iets later in het verhaal maarjaa:)
Comment, vote? :)
x Britt
JE LEEST
~new neighbors ~(dutch one direction fanfic)
FanfictionDit verhaal gaat over Britt(17), Indy(17) en Kaylee(18), Britt en Indy zijn zussen en Kaylee is hun nicht , Op een dag als hun buurman sterft, krijgen ze nieuwe buren. En het zijn niet normale buren .. Het is one direction! Ondertussen gebeuren er v...