~Chapter 8~

139 5 1
                                    

Chapter 8

Hi!

Thanks voor de reads ;)

Hier weer een nieuw hoofdstuk!

Xxx Britt

POV Britt

Ik en Harry gingen even wat drinken bij Starbucks hier in het ziekenhuis. Toen we er waren bestelde Harry 2 Frappuccino's , en ik zocht alvast een tafeltje op. Toen we er zaten kwam een en meisje van ongeveer 6 naar ons. 'Hoi! Ben jij Harry Styles? 'Zei ze heel enthousiast tegen Harry. 'Ja dat ben ik ja , hoezo?' vroeg Harry. 'Oh my god. Ik ben echt een grote fan van jou!' zei ze. Awh.. 'En wie ben jij?' zei ze en wees naar mij.' Ik ben Britt! Ik ben het buurmeisje van Harry.' zei ik, ze knikte. 'Mag ik een foto en handtekening van je? 'vroeg ze aan Harry. 'Ja tuurlijk 'Zei Harry. 'Kom er ook bij! 'zei ze tegen mij. We maakte met z'n drieën een foto en Harry gaf een handtekening. 'Heel erg bedankt voor de handtekening en foto! 'Ze knuffelde ons en liep huppelend weg. We dronken onze Frappuccino's nog op en praatte nog wat .Toen liepen we terug naar de kamer van Indy.

POV Zayn

'Jongens, nu Harry en Britt ff wat te drinken halen zijn, wil ik jullie wat vertellen. Het gaat over hun twee.' Zei ik tegen de rest. ' Britt en Harry gaan op date. Ik wil een perfecte date voor hun regelen dus, helpen jullie mee? 'zei ik. Iedereen stemde in. 'Ik had het idee dat jij , Liam gaat koken voor hun, en hun zitten in een romantisch versierd parkje hier in de buurt. Dan brengen we ze met een limousine naar London, wat wel drie uur duurt maar ze kunnen praten en dr zitten Ipad's in dus kunnen ze daar op en ze vermaken zich wel enzo. Dan brengt de limo ze naar een super luxe hotel in London. In de kamer ligt geld , voor als ze gaan shoppen ofzo, en een bon voor in de London Eye, daar staat een datum en tijd op en wij gaan daar dat helemaal versieren enzo, vinden jullie dat een goed idee?' vroeg ik. 'Ja! Wel een beetje een lange date, maarja. 'Zei Niall . 'Wij doen wel wat tussendoor. 'Zei Liam. Maar als je dat hotel wilt boeken zou ik maar opschieten!' zei Perrie. 'Goed idee.' Ik ga ff naar huis mn laptop halen , ben binnen 10 minuten weer terug! En als ze er al zijn, niks tegen ze er over zeggen okee ?' zei ik. Ik liep het ziekenhuis uit en rende snel naar mn auto.

POV Louis

Wij gaan dus de perfecte date regelen voor Britt en Harry. Zayn was snel zn laptop halen om een hotel te boeken. ' Perrie, Eleanor en Kaylee!''riep ik. 'wat is er Lou?' zeiden ze. 'Als Britt zo terug is, nemen jullie haar mee naar de stad hier, er zijn vast we leuke winkeltjes met kleren enzo. ' zei ik.

Ik gaf hun 100 euro en ik liep weer terug. Ik liep naar Liam en Niall. 'Hey guys, zullen we zo ff naar ons huis gaan en voor Harry een koffer inpakken, en dat een van ons met Harry hier blijft bij Indy ?' stelde ik voor. 'Jaa is goed.' Zei Niall. Britt en Harry kwamen er weer aan dus deden we maar of we wat voor ons zelf aan het doen waren. Ik pakte mn mobiel en checkte mn twitter. Zoals gewoonlijk veel tweets van fans. Britt en Harry gingen zitten. 'Britt, ga je ff met ons mee? We gaan winkelen.' Zei Perrie. 'Jaa is goed!' Zei Britt. Eleanor pakte de 100 euro en ze liepen weg. Dat ging best makkelijk. Nu de rest nog. Ik whatsappte snel Zayn : 'Hey Zaynie, Liam en Niall zijn Hazza's koffer inpakken , ik en Harry zitten hier bij Indy , de andere girls zijn kleren voor Britt aan het kopen, ga jij bij het internetcafé zitten en daar een hotel boeken? Het liefst het dichtst bij de stad. Whapp maar als je er eentje hebt gevonden. Lou 'Ik verstuurde het. 'Wat doe je?' vraagt Harry. 'Oh uhm , ik whatsappte met Zayn . Wat doe jij?' Zei ik. 'Oh, ik praatte met Indy haha 'zei Harry. Ik voelde m'n mobiel trillen. Een whatsapp van Zayn. ' Hey :D, Ja is goed! Ik Whapp je als ik er een heb gevonden. Zayn.'

Pov Niall

Ik en Liam reden met Louis' auto naar ons huis. Onderweg kwamen we Zayn nog tegen. Toen we er waren pakte we Harry's reiskoffer en liepen naar Harry's kamer, hij had de netste kamer van ons allemaal denk ik. Maar Nog niet alles was uitgepakt. Dus het meeste zat nog in zn verhuisdozen. Maar zn kleren hingen er al. We pakte zn zwarte strakke jeans, een wit shirt en Jack Wills vest, 2 onderbroeken van Tommy Hilfiger en zn snapback zonnebril. We vouwde de kleding op en legde het in de koffer. Ook pakte we zn tandenborstel en tandpasta, en gel. Dat was alles denk ik wel zo'n beetje. We liepen met de koffer naar beneden en belde Louis. 'Hey Lou! We hebben de koffer ingepakt! Weet je al welk hotel?' zei ik. 'Hey Nialler , Okee mooi zo. Het hotel heet Park Plaza Westminster Bridge London' Zei die. Okee thanks! Ik ga Paul bellen of die de koffer daarheen wilt brengen als de girls ook weer terug zijn!' zei ik. 'Okee , bye mate!' zei die. 'Bye' zei ik en ik hing op.

~new neighbors ~(dutch one direction fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu