Chapter 6
Hii!
Thanks voor de 46 reads!!!
Ik heb best lang niet meer geschreven, dus hier een nieuw chapter!
Xx Britt
Pov Niall
We stapte in de lift bij het ziekenhuis. Toen we bovenwaren liepen we naar Indy's kamer toe. Ik en Kaylee zagen dat iedereen sliep. Britt en Harry op een bed.En Liam op Louis' schoot. Perrie, Zayn,Eleanor zag ik niet. Eleanor is een beetje logisch, want die was werken in Nando's. Maar tot zolaat toch niet? Ze zal straks vast wel klaar zijn.'Ni?' vroeg Kaylee.'Jaa' zei ik. 'Zullen wij ook maar gaan slapen? Ik ben een beetje moe.' ' Ja is goed. Het is ook best laat.' Zei ik. We gingen in het bed naast Indy liggen. Ze had een privekamer.Ik en Kaylee gingen samen in bed liggen. 'Slaap lekker princess.' Zei ik en gaf haar een kusje op haar neus. 'Slaap lekker ' zei ze. We sliepen al best snel.
Pov Britt
Ik werd wakker door piepjes of wat het ook was. Ik lag in Harry's armen. Hij was echt cute toen die sliep! Ik wou me omdraaien maar toen hoorde ik Harry's stem ' Goodmorning Babe' zei die met een ochtendstem. 'goodmorning' zei ik. Ik gaf hem een kusje op zn hoofd, en stapte op. Ik kreeg even zwarte vlekken voor mn ogen omdat ik te snel was opgestaan. Toen zag ik Liam en Louis , en Eleanor blij zitten. 'Waarom kijken jullie zo blij?' vroeg ik. 'Indy is uit coma!' zei Liam blij. ik keek naar Indy. Ik zag haar liggen met haar ogen open. 'Indy!Gaat het weer?' vroeg ik. ' Nou, een beetje. Ik heb harstikke hoofdpijn en ben nog best duizelig.' zei ze. Toen kwamen de dokters er aan gelopen. 'Fijn dat u wakker bent mevrouw. Uw mag over 1 dag naar huis als alles goed gaat.' Zei de dokter met een chagrijnige stem. 'Oke. Bedankt meneer.' Zei indy. 'Hier heeft u uw medicijnen. 2 keer per dag met water doorslikken. het liefst na het eten.En er moet wel iemand bij je blijven. ' zei de dokter. ' Oke. Bedankt meneer.' Zei indy.
Pov Liam
Ik was kapot van gister. Ik heb volgens mij de hele avond gehuild. Maar ik was zo blij dat ze wakker was geworden! Ik zag dat De rest nog sliep. Eleanor was vannacht naar ons gekomen. Niall had haar verteld welke kamer. En Zayn en Perrie waren ergens 's nachts thuisgekomen. Niall en Kaylee ook.'Goodmorning babe' Hoorde ik een lage stem zeggen. Vast Harry. Ik draaide me om en zag dat Britt en Harry wakker waren geworden. 'Goodmorning ' zei Britt terug. Britt stond op en liep naar ons toe. Ik had volgens mij een big smile op mn gezicht. 'Wat is er?' vroeg ze met een ochtendstem. 'Indy is wakker geworden!' zei ik blij. Britt rende naar Indy toe en gaf haar een knuffel. 'Indy! Gaat het?' vroeg ze. 'Nou. een beetje , ik heb hartstikke hoofdpijn en ben nog best duizelig.' zei ze. Toen kwamen de dokters eraan en vertelde een heel verhaal. Het enige wat ik verstond was dat ze nog 1 dag moest blijven en er iemand bij haar moest blijven. Volgens mij was dat ook het enige wat belangrijk was. Ze kreeg nog medicijnen en die moest ze na het eten innemen. Harry stond er ondertussen ook bij met zn haar helemaal door de war. 'Jullie kunnen een douche nemen hier aan het eind van de gang naar links.' zei de dokter nog snel. 'Oke bedankt. ' zeiden we. 'Wie gaat er als eerst douchen?' vroeg ik. 'maakt mij niet uit. Ga jij maar eerst Li! ' zei Britt.
'Okee' zei ik. 'Ik liep de gang uit en liep naar de douches. Er stond shampoo, Gel voor je haren en er lagen handdoeken. Ik kleedde me uit en stapte onder de douche. Toen ik klaar was droogde ik me af en deed ik mn kleren weer aan en deed met de gel kuif omhoog. Ik liep terug naar de kamer en daar zat Britt met Perrie, Eleanor en Kaylee te praten, Die 4 konden het volgens mij wel goed met elkaar vinden.en Indy sliep. Louis zat met zn Iphone te spelen en Harry en Zayn waren tv aan het kijken, En Niall zat zich een beetje te vervelen. 'Ni! Wil jij douchen?' vroeg ik. Niall sprong op uit zn gedachten en knikte. Hij liep de kamer uit. Ik ging bij Indy zitten.
Pov Eleanor.
Ik zat met Kaylee,Britt en Perrie te praten , we hadden onszelf voorgesteld en hadden het best gezellig. Britt en Kaylee waren heel aardig. Indy waarschijnlijk ook wel. Maar die sliep dus kon ik nog niet echt mee praten. Liam kwam terug van het douchen en toen ging Niall. Ik ging met Liam praten. Indy was ondertussen wakker geworden en praatte met ons mee. Ze was ook heel aardig. Niall was ondertussen klaar en toen ging Harry. Zo ging iedereen even in de douche. Toen iedereen was geweest , besloten we om te gaan ontbijten bij starbucks, ja, die hadden ze in dit ziekenhuis. Indy mocht mee in een rolstoel. We bestelde allemaal wat. En toen gingen Ik en Louis samen aan een tafel zitten samen met Indy en Liam. Harry ,Britt,Niall,Kaylee , Zayn en Perrie gingen achter ons zitten. Toen we ontbeten hadden gingen we weer terug.
Pov Harry
We hadden met zn alle ontbeten en toen gingen we terug naar de kamer. Ik checkte mn twitter.Ik zag een tweet van Louis 'Look how cute @Brittje.x and @Harry_Styles are! Ik zag dat er een foto bij zat. Ik opende hem.'LOUISS!!!' riep ik. 'Wat is dr Hazza. ' Zei die. 'Waarom heb je die foto van mij en Britt op Twitter gezet?' vroeg ik. 'Het zag er zo cute uit! ik moet het er gewoon ff opzetten!' zei die. 'Dude! Ik krijg je nog wel een keer terug. ' zei ik. Hij lachte 'Lukt je toch nooit!' riep die. En hij liep weg. Ik zag dat Britt ook op haar mobiel zat. Ik zag dat haar mond open stond. 'wat is er?' vroeg ik. 'Waarom heeft Louis die foto op twitter gezet. ' zei ze een beetje droog. ' Omdat hij het er 'cute' uit vond zien. ' Zei ik. 'Ik krijg hem nog wel een keer!' zei ze. Ik ging ook op mn mobiel. Ik whatsappte Britt. 'Heyy x Hazza :)' verstuurde ik. 'Hii' stuurde ze terug.
Gesprek: (H : Harry. B: Britt)
H: wat doe je op je mobiel?x
B: Ik kijk op twitter, en nu whatsapp ik met jou:D.x jij?
H: Ik whatsapp met jou haha.x
Ik keek even naar haar. Ze had een glimlach op haar gezicht.
B: haha x
H: Leuke ava!x
Ik keek weer naar haar en ze bloosde
B: Haha dankje! Die van jou is ook leuk!x
H:Haha dankje, maar ehh , heb je zin om een keer op date te gaan?
Heeey,
Iknow, best saai hoofdstuk haha maar ik was inspiratieloos. Dus ik ga verder bij 50 reads!
XxxBritt
JE LEEST
~new neighbors ~(dutch one direction fanfic)
FanfictionDit verhaal gaat over Britt(17), Indy(17) en Kaylee(18), Britt en Indy zijn zussen en Kaylee is hun nicht , Op een dag als hun buurman sterft, krijgen ze nieuwe buren. En het zijn niet normale buren .. Het is one direction! Ondertussen gebeuren er v...