Heeeiii,
Super bedankt voor de 420 reads wow!
En btw vinden jullie midnight memories ook perfect?
Hierr n nieuw chapter!X britt
Pov Kaylee
Ik liep dus de kamer in en ik zag iemand die ik niet verwacht had. Daar lag M'n broer, George, George Shelley.ik kon het niet geloven, nadat mn ouders gescheiden waren ging hij bij mn vader wonen en werd ik in een pleeggezin gezet, met Britt en Indy. Ik heb hem 7 jaar niet meer gezien. Ik was zo blij! Ik keek hem geschrokken aan, hij keek ook zo. Ik zei niks en rende naar hem toe , ik gaf hem een knuffel. Ik hoorde dat hij begon te huilen. 'K.. K.. K..aylee.. Waarom.. Ben ..je ..hierr' fluisterde hij. Ik kon even geen antwoord geven. Maar toen , toen werd ik onderbroken door iemand. 'EN KAYLEE HEB JE ME WAT TE VERTELLEN?!' Hoorde ik een boze stem zeggen, en ook wel een klein beetje jaloers. Ik draaide om en zag Niall. Voor ik het wist voelde ik een harde klap op mn gezicht. Ik werd duizelig en viel op de grond. Ik hoorde vanuit de verte geschreeuw.
Pov George
Ik kon het niet geloven.. Ik lig hier in het ziekenhuis omdat ik een gebroken voet heb, omdat Josh weer zo slim was om mij te laten struikelen... JJ, Jaymi en Josh, mijn 3 andere bandleden (A/N van union J als je niet weet wie dat zijn) zijn net weg . Ik hoorde gegiechel vanuit de gang. Er stapte een lang meisje met blond lang haar binnen. Nee... Nee is dat haar echt.. Nee. Ze leek geschrokken te zijn. Nu wist ik het zeker,het was mn zusje kaylee die ik 7 jaar al niet keer gezien had.. Zevrende op me af en gaf me een knuffel. Even later kwam er een blonde jongen binnen met veel mensen achter hem. 'EN KAYLEE HEB JE ME WAT TE VERTELLEN?!' Schreeuwde hij , ik kende hem en die mensen die achter hem liepen. Maar ik kon er nu niet zo snel opkomen van wat. Ik schrok, hij gaf kaylee een klap en ze viel neer. Dat was de druppel. 'HE. WAT DOE JE NOU WEET SUFFERD, JE SLAAT MN ZUSJE TOCH NIET ZOMAAR NEER OM EEN REDE?!' Schreeuwde ik heel erg boos. De jongen met blond haar keek verbaasd. Er kwam zo te zien geen woord uit zn mond. 'Oh..oh' dat was het enige wat hij er uit kon krijgen. ' i.. I..k dacht dat ze vreemd ging, ze..ze ' de jongen begon te huilen. Hij knielde neer bij kaylee. Ik zou er ook wel hen willen maarja daar zit ik dan met mn voet.. ' kaylee, gaat het babe? Sorry.. Ik dacht dat je vreemd ging en ik waa in shock'zei hij. Ondertussen keek in naar de mensen achter hem. Ik zag Indy. Mijn nichtje, ze kwam met tranen naar me toelopen ' in.. Indy wat is er gebeurd.. Ik heb je gemist nichtje.' Indy begon te huilen , ze gaf me een knuffel. ' ik verdronk in het water.. En jij george.. Wat doe jij hier?'
Pov Niall
Ik huil, ik huil heel hard. Ik heb kaylee gewoon geslagen omdat ze knufflede met haar neef. Ik kan mezelf nu wel vermoorden. Ik kende die jongen ergens van.. Hij zat volgens mij in zo'n band.. ' En jj george.. Wat doe jij hier?' Hoorde ik indy zeggen. George. George shelley, van union J. I know them.. Ik heb een paar keer gegolfd met Jj.. Is kaylee daar zus van? Nooit geweten.. *kuch kuch* ik keek naar kaylee. 'Kaylee! Gaat het?''mwah gaat wel, ik ben duizelig , waarom sleg je me?!' Zei ze. 'I..i..k dacht dat je vreemd ging met iemand anders ofzo'' maar niall dat zou ik nooit doen , dat is george mn broer.' Zei kaylee. Ze was weer wat bijgekomen. Ik liep naar die George. 'Uhm , hey ik ben Niall, niall horan' zei ik ' George Shelley, je bent toch van One Direction?' Vroeg hij 'ja dat ben ik.' Zei ik . Ik glimlachte even.' Dit zijn Liam, Louis,Zayn,Perrie, Eleanor, en kaylee en indy kende je al haha' zei niall.' Aangenaam. Waar is britt, en one d heeft toch 5 bandleden?"jup, britt , en harry, 5de bandlid, zijn in londen' zei Kaylee.
Pov harry
Wauw het is zo mooi hier. Britt was wakker geworden. Ze kon niet slapen. We lagen samen in bed. 'Ohja Harry, ik zou het nog vertellen van mn moeder. " ja inderdaad' zei ik. Ik glimlachte even. ' nou het zit zo..'
Heyyyy ,
12de chapterr! Ik hoop dat jullie het een leuk chapter vonden! En verder bij 440 reads! Sorry voor de spelfouten als die er in zitten, ik zit op mn ipad :)
X britt
JE LEEST
~new neighbors ~(dutch one direction fanfic)
FanfictionDit verhaal gaat over Britt(17), Indy(17) en Kaylee(18), Britt en Indy zijn zussen en Kaylee is hun nicht , Op een dag als hun buurman sterft, krijgen ze nieuwe buren. En het zijn niet normale buren .. Het is one direction! Ondertussen gebeuren er v...