~Chapter 11~

81 3 1
                                    

Haaaii!

Echt sorry dat ik zo lang niet Gespost heb!!

Ik ben heel druk met school enzo..

Maar nu heb ik ff tijd om een nieuw chapter te maken,

Hier dus chapter 11!

xxx Britt

Pov  Kaylee

Pfoee.. Het is dus half 11 en we zitten nog truth or dare te spelen, maarjaa, opzich is het best leuk! Niall was aan de beurt. ' Truth or Dare to Kaylee!"Dare." Loop naar de verdieping hier onder en ga een random kamer in en begin een gesprek met diegene.' Haha okee vaag. 'okee.' zei ik en ik liep de kamer uit richting de lift. Niall liep me achterna om te controleren op ik dat echt wel deed. Ik liep de lift in samen met Niall en drukte op het knopje van verdieping C, die hieronder zat. Toen de lift daar was, stapten we uit. Ik liep naar de rechter kant en liep de gang door. Ik stond even stil. ' Ik blijf hier in de gang okee?' zei Niall. ' Okeee.' Zei ik en ik liep een kamer in. Maar toen zag ik iemand die ik hier niet verwacht had..

POV Zayn

Het was hier echt super gezellig. Indy mocht morgen alweer naar huis en we waren nu truth or dare aan het spelen, nog. We waren het al bijna 2 uur aan het spelen maar het is gewoon super grappig! Kaylee moest nu naar een random kamer en met iemand een gesprek beginnen. Niall is dr achter aan om te controleren of ze het wel doet. 'Eeeeeyyyy Zayn! Blijf dr wel bij heaa!' Schreeuwde Louis in mn oren. Owh ja ik was dus bijna in slaap gevallen. Maarjaa dat doe ik wel eens vaker.Niall en Kaylee blijven wel erg lang weg..

POV Liam

' Ey Niall en Kaylee blijven wel erg lang weg, vinden jullie niet?' Zei Eleanor. ' Jaa idd , laten we ff gaan kijken' zei ik. We liepen allemaal richting de lift en drukte op het knopje van de lift van de verdieping hier beneden. Toen we daar waren zagen we halverwege de rechter gang Niall een kamer in  staan te kijken. We liepen rustig naar hem toe. Toen we dichterbij kwamen zagen we Niall branden van de jaloezie. ' Niall wat is er aan de hand?!' fluisterde Indy. ' Kijk maar..' zei Niall chagerijnig. We keken de hoek om en we zagen Kaylee iemand een hele lange knuffel geven..

Heeii,

Okee niet zo'n leuk en lang chapter, maarjaa, En wow :O ik heb  378 reads  :O wauw tysm! 

Ik ga verder bij 395 reads, moet lukken toch?

xxx Britt

~new neighbors ~(dutch one direction fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu