Rozdział 19 - Moje życie

2.2K 112 10
                                    

Gdzieś w Europie, 2012

Spędziłam z Markosem już dwa dni. On nawet słowem nie pisnął o mojej przeszłości. Przyjechaliśmy do Europy by móc przywrocić moje mamę do życia. Podobno tu była pochowana.

Mikaelsonom nic nie mówiłam o Markosie. Mają wystarczająco dużo problemów. By jeszcze przejmować się mną. Chociaż chciałabym zobaczyć minę Niklausa kiedy dowie się że istnieje ktoś potężniejszy niż on. I w dodatku pochodzi mojej biologicznej rodziny.

- Skoro już tu tak tkwimy tu razem, może powiesz mi kim jest moja mama. I jak trafiłam do Ayany? - przerwałam cieszę panującą w samochodzie

- Więc.... - zaczął. - Ja i twoja mama poznaliśmy się wiele wieków temu. Była najpotężniejszą czarownicą jaka kiedykolwiek istniała. Była piękna, miła, łagodna. Ale także silna, twarda i mściwa. Jesteś do niej bardzo podobna. W młodości popełniła wiele błędów. Kiedyś była bardzo zakochana w mężczyźnie o imieniu Silas, który tak samo jak ona był silnym czarownikiem i jej najlepszym przyjacielem. Pewnego razu Silas poprosił twoją mamę, by ta stworzyła zaklęcie nieśmiertelności, po to by mogli żyć razem wiecznie. Spełniła jego prośbę, jednakże podczas uroczystości zaślubin Silas uciekł do swej kochanki wraz z eliksirem nieśmiertelności, ponieważ to z nią zamierzał spędzić resztę życia. Zraniona, udając, że nic się nie stało, podarowała Silasowi dwa dary. Pierwszym było lekarstwo, dzięki któremu nieśmiertelność mogła zostać zdjęta, zaś drugim było serce Amary. Powiedziała mu że podała Amarze lekarstwo, a następnie brutalnie ją zabiła. Co nie było do końca prawdą. Tak naprawdę przemieniła Amarę w kamień. Zamknęła Silas w grobowcu na opuszczonej wyspie, zostawiając przy nim jedynie lekarstwo. Pozostawiła mu wybór: przyjmie lekarstwo i umrze, jako człowiek albo zostanie zamknięty już na zawsze. Aczkolwiek chciała jeszcze więcej. Wiedziała, że Silas powinien umrzeć, lecz wtedy, po śmierci, połączyłby się ze swoją ukochaną Amarą. Była zdeterminowana, aby zrobić wszystko, byleby do tego nie dopuścić. Stworzyła nadprzyrodzony czyściec, który potocznie nazwała Drugą Stroną. Do niej szły wszystkie zmarłe nadnaturalne istoty. Podróżnicy obwiniali ją za to co zrobił Silas. Jednak ona była silna, chciała żyć dalej.....

- A potem poznała ciebie. - przerwałam mu uśmiechając się szczerze

- Pewnej nocy spacerowałem po ogrodzie... to tam ją pierwszy raz ujrzałem. Jej piekne brązowe oczy.
W blasku księżyca. Podarowałem jej wtedy kwiat słońca. Najpiękniejszy prezent jaki tylko mogłem jej dać. Po jakimś czasie pobraliśmy się i pojawiłaś się ty. Daliśmy ci na imię Athena. - Athena trochę kiczowate. Zariah bardziej mi się podoba.
- Żyliśmy spokojnie przez dwa lata. Jednak podróżnicy nie przestali. Kiedy dowiedzieli się o tobie, chcieli twojej mocy...

- Mojej mocy? Byłam wtedy dzieckiem.

- Naszym dzieckiem. Odziedziczyłaś naszą moc. Jesteś potężniejsza od nas. Chcieli zabrać twoją moc. Twoja mama utworzyła naszynik nieśmiertelności. A ja czar który pozwolił by ci zachować magię nie ważne co by się stało. Nawet po śmierci miałabyś moc. Pewnej nocy przyszli po ciebie. Chcieli cię zabrać. Nie potrafili zabrać mocy. Walczyłem... ale mnie zabili. Po chwili twoja mama też umarła. Nałożyli na ciebie ten sam czar co ona na Amare. Zmienili cię w kamień. Tyle że czar który został nałożony na ciebie miał lukę, po tysiącu latach zmieniła byś się w skałę na zawsze. Z kontaktowałem się z Ayaną. Uwolniła cię. Dała na imię Zariah by nikt cię nie znalazł. Resztę sama znasz.

- Mówisz że nawet śmierć nie pozbawi mnie mocy? Przecież ja jestem martwa? - to nie możliwe czarownica to sługa natury a wampiry to wynaturzenie. Nie można być tym i tym.

- To skomplikowane Zariah. Ale jesteś obyma. Wszysko przez te sobowtóry. Gdy by nie oni, ona by żyła. Ty żyła byś z nami.

- Czekaj, sobowtóry? Jak Tatia, Katerina i Elena?

- Wszystkie pochodzą od Amary.

- Jak się nazywa? Moja mama? - zapytałam

- Twoja mama na imię ma.....

================================

Oto prawdziwa historia Zariah albo Atheny. Co myślicie?

Domyślacie się już kto jest mamą Zariah??

⚜ The Originals | Zariah ⚜ [1] PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz