Dün akşam annem, babam ve tabii ki Thomas ile güzel bir konuşma yaptık. Annem ve babam bana bir daha yeni taşındığımız bir yerde tek başıma gezmememı ve ıssız yerlere gıtmememı söylediler sanki her ay tasınıyormusuz gibi. Thomas dün gece benimle uğraşmamıştı tam tersine beni az da olsa savunmuştu ve bu konuşma biz yattıgımızda da devam etti ben kolay uyuyabilen bir insan olmadığım için biraz yatakta dönüp dururum ve aşşağıdan annem ve babamın konuşmalarını duyabiliyordum annem benim buraya alışmamın biraz zaman alıcagından bahsedip durdu babamda ona katıldı oysa ki ben dün sadece dolasmıstım ve yanlısıkla kaybolmuştum o kadar, bazen böyle şeyleri neden bu kadar büytüyorlar hiç anlamıyorum ama sonunda konuşma bitmişti ve ikiside uyumuşlardı ben ise hala uyuyamamıstım canım çok sıkılıyordu böyle durumlarda telefonumu alıp galerıyı açarım ve uykum gerçekten gelene kadar telefonumda ki fotoraflara bakardım galerımın yarısında Thomas ve benim yada Lisa ve benin fotoraflarım vardı diğer yarısında ise garip bulduğum sade ve güzel fotoraflar ve bırazıda Jacksepticeye fotorafları vardı çoğu kız oyun kanalları sevmez ama ben bayılırım Pewdiepie, Jacksepticeye, Markiplier vb tabii bir abin olduğu zaman playstasıon oynamakta ustalastım Thomas ve ben canımız sıkıldıkça playstasıon ı açıp oyun oynardık benim favori oyunum UNTİL DAWN onun ki si ise THE LAST OF US tı. Sonunda uykum geldi ve gözlerimi kapatıp kendimi uykuya teslim ettim.
Sabah kapımın yavaşça acıdığını duymuştum ama takmamıstım annem olduğunu düşündüm fakat sadece düşündüm ve üstümde alışık olduğum o acı tabii ki de tahmin ettiğiniz gibi
C: Aaaaa! Thomas!
T: Alışma haftası bitti prenses
C: Lütfen ben bir prenses değilim ben bir Khaleesi ( Kahalisi ) ' yim ayrıca daha bir hafta bile olmadı.
T: Bir ; peki Khaleesi. İki ; benim bir hafta anlayışım iki gün
C: O zaman bir dahakine daha tedbirli olurum ve şimdi KALK ÜSTÜMDEN TOM!!!
Sonunda üstümden kalktı. Gerçekten abimin benim uykumla sorunu ne çocuk daha yüzünü yıkamadan üstüme atlıyor sanırım bunu sadece benim abim yapıyor.
hepimiz kahvaltımızı etmiştik, bu gün babamın bizi buralara kadar getiren işi başlıyordu ve annemde babamla aynı iş yerinde işe girmişti yani ikiside gitti ve Thomas ile beni yanlız bıraktılar MÜTİŞ. Üstümde hala pjamalarım vardı Thomas' da aynı durumdaydı. Bugün tatilin son günüydü ve buda demek oluyor ki playstasıon u sadece ödevler bitince hafta sonu oynayabılırdık. Salona girdim, Thomas i playstasıon' ı açıyordu
C: Aklımı okudun
T: Dolapta cips var
Birbirimize güldük sonrada tatilin son gününün keyfini çıkardık
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONSUZ MAVİ
Chick-LitCora' nın mutlu bir yaşamı vardı. Abisi Thomas, annesi ve babası ile Teksas' taki evi ve arkadaşları. Her şey mükemmel gidiyordu ki babasının işi yüzünden California' ya taşınana kadar... Peki şimdi Cora tüm hayatını geride bırakıp yeni bir hayata b...