7.Bölüm

8.6K 165 3
                                    

Kapım tıklandı."Girin." Dedim ve göz yaşlarımı sildim.

"Selin?"

Hemen arkamı dödüm ve Aliye baktım.
"Ne istiyorsun?"dedim.

"Özür dilerim.Sen Izmir deken Sevgilim vardı ama onu senin kadar hiç sevmedim.3 Hafta önce ayrıldık.Partide oldunu bilmiyordum."

"Tamam.Çıkabilirsin." Dedim ve yine yata atım kendimi.

"Bu mu?" Ali Sordu ve yatamın kenarısına oturdu.

"Evet bu!Ne bekliyordun Ali?"

"Selin!Ben sadece seni seviyorum."

"Sadece beni seviyorsun.Okay anladım.Ama başka kızla çıkmak normal dımı?"

"Aşkım.."dedi ve yüzümü elledi.

"Sakin bana aşkım deme." Dedim ve yüzümü arkaya doğru çektim.

Elli havada kalmıştı ve yine yüzümü elledi.

"Evet,başka kızla beraberdim ama seni hiç unutamadım.Bende sadece bir erkekim."

"Evet sen bir erkeksin!Bende bir kızım.Benimde Sevgiye ihtiyacım vardi
Izmirde.Ama ben senin gibi başka oğlana gitmedim.Tam 1 yıl seni bekledim be."

Alinin yüzü birden düştü ve Haklı olduğumu oda anadı.Sonra birşey demeden odamdan çıktı.

"Ne oldu Ali öküz Mertoğlu?Laflarım yüzüne mı çarptı." Arkasından bardım Tabiki 'öküzü' sesice söyledim.

Ya Birinci gün Istanbulda Nasıl güzel başladı.Aferin bana!

Akşam:

Ben hala odamda onu düşünüyordum.Ama aslında onu hiç düşünmek istemiyordum.Ben başkasına aşık olmalıyım.Hemen,şimdi!

Yataktan zıpladım ve dolapımdan Siyah mini elbisemi giydim.Kolları uzundu ama V-dekoltesi vardı.Üstüme deri ceketimi attım ve siyah high-heels lerimi gıydım.Saclarımı açık düz bıraktım ve evden çıktım.

Tam Arabanıma binicektim ama Alinin arabası geldi ve önüme parketi.

"Nereye böyle?"Ali Dedi ve arabasından indi.

"Hiç..Partiye yada Cluba.Daha bilmiyorum."dedim

"Tek başına mı?" Sordu ve yanıma geldi.

"Hayır ya!Hayalet Sevgilimle?Tabiki tek başıma!" Dedim ve arabaya bindim.

Cluba geldim ve arabadan indim.Club baya doludu.Bara oturdum ve 1 Whisky sipariş ettim.

Arkamı dödüm ve gözlerime inanamadım .2 dafa baktım ve sonra gözlerime inanadım.

Şok oldum.Olamaz.Neden hepsi bugün bana oluyor.Benim günahım ne ?

Önüme döndüm ve Hemen 2 Whiskyi  dikledim.Gece çok uzun bir gece olucanı biliyordum.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Iyı geçeler arkadaşlar!Yarin yeni bölüm gelsin mı?Daha heyecanlı?Öptüüüüüm 😘

Açi ask..(+18Alsel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin