"Kızım sen ne yapıyorsun?"sordum ve kapıyı arkamdan kapatım.Salak Melek kısa mını elbiseyle Alinin yatağın üstüne yatmış.Hemen onu kollundan çekip dışarı çıkartmak istedim ama Hanımefendi bunu istemeyip beni ıtikledi.
"Ah yeter!"Dedi.Sonra kendime gelip.Yerden kalkıp ona doğru gittim.
Sinirden geberiyordum..Bu kızı kım çardı?Bide Minileri gıymış Alinin yatağın üstüne yatmış.Aptal Melek..Aptal..Kendisini ne kadar rezil edıyor!"Kızım seni kım çardı?NASIL BURAYA
GİRDİN?"diye bardım.Şaşkın ve öfkeli baktı. Gözlerinden Ateş fışkırıyordu.Yavaşça bana yaklaştı aramızda mesafe daha da azaldı.Sonra yavaş ve sakın bir sesle "Gizli girdim..Aliye sürpriz yapacaktım."Dedi.
Gözleri parlamaya başladı..Hep Ali'den bahsedilinde gözleri parlıyordu.
Sinirden gebercektim.Çılık attmamak için dişimi sıktım."Kızım!SEN GALİBA ANLAMIYORSUN?ALİ SENLE AYRILDI!"yine bardım ama beni susturmak için ağzımı kapatı.
"Kız sus..Ali gelcek sürprizim bozulucak!"Dedi ve ellini yavaşça geri çekti.Allahım sen bana yardımcı ol..
Hala Ali dıyor ya.Sesimi yine yükseltip
"Sen hala Ali dıyorsun..Siz ayrıldınız Okay?"dedim.Birden Kapı açıldı ve Alinin sesini duydum."Kimle ayrıldım aşkı--" cümlesini bitiremedi,çünkü şaşkın Melek'e baktı.
Sonra kendisine geldi ve Melek'e doğru gitti."Melek sen ne yapıyorsun burda?"
Dedi.Melekin gözleri parlamaya başladı ve kendisine çeki düzen verdi.Allahım
Bu kız beni gebertecek!"Hiç..Sana sürpriz yapmak istedim..Sonra şu Selin geldi ve hepsini bozdu."Dedi ve Aliye yaklaştı.Aralarında mesafe azaldı.
Devam konuştu "Ama sürprizim hoşuna gittimi?""Evet çok büyük bir sürpriz ama hoşuma gittmedi,Melek!Hem odama giriyorsun sormadan sen iyi değilsin..
Taxi çarım sonra güzel güzel eve git ve uyu..Okay?"Ali Dedi ve Meleki kolundan tutu."Ama Ali.."Dedi."Hadi Melek hadi.."dedi ve Melek'i dışarı çıkartı.
Melek'i Taxiye bindirip odasına geldi.
Ona kızgın bakıyordum."Ne oldu ya!Biz iyiydik?"Dedi ve yanıma geldi."Ya ben gelmesem ne olurdu bu odada?"dedim.Ali gülmeye başladı."Hiç onu Taxiye bindirirdim..
Selin ben sadece seni seviyorum."Dedi.
bana yaklaştı mesafemiz azaldı ve dudağımı öptü.Kendimi geri çemedim onu dahada sert kendime çektim.Dudaklarımız yavaş oynuyordu,sonra dahada hızlandı.
Alt dudağımı emeye başladı ve bende onun üst dudağısını emdim.
Birden kendimi onun kucaksında bulundum.Ellimi saçlarından geçirdim.
Beni yataka attı ve üstüme bindi.
Öpüşmemiz hızla devam edıyordu.Alinin dilini ağzımda hissetim.
Dudaklarımız savaşıyor gibiydi.
Elli eteğimin altına indi ama onu hemen bana çektim.Nefes almak için onun dudaklarından uzaklaştım ama
hala üstümdeydi.Beni öpmeye devam etti ve dudakları boynuma doğru gitti.
Kıdıklandım."Ali şimdi olmaz.."fısıldıyordum ama Ali beni dinlemedi öpücüklerle göğsüme kadar indi.Onu kendimden uzaklaştıramıyordum ama yapmalıyıydım çünkü odasında olamazdı,sonu kötü biterdi.
"Yapma.."sesizce dıyordum.
"Uff.."deyip üstümden inmişti.
"Ama seni çok istiyorum,şimdi."Dedi ve bana yaklaştı.
"Olmaz burda olmaz."dedim.
"Ben ama şimdi istiyorum.."Dedi ve gidikçe mesafemiz azalıyordu.
"Ali yapa.."dedim ve kendimi ondan uzaklaştırdım.
"Tamam..anladım."Dedi ve kendisini yatağa attı."Hadi uyulayım!"dedim ve yanısına yattım.Kafamı göğüsüne koydum,sonra ikimiz derin bir uykuya daldık.
Sabah:
Gözlerim kapalı ellimle Ali'yi arıyordum ama o çoktan kalkmıştı.
Bende kalktım ve kendime çeki düzen verdim.Kahvaltı masaya ındım herkes masada oturuyordu.Sadece Kerem yoktu.Nerde olabilirdiki?"Günaydın Herkese.."dedim ve Masaya oturdum.Ali bana bakım hareketler yapdı.Gülmeliydim.Annem bana baktı hemen kendime gelip yemeğe başladım.Hala aklım Keremdeydi nerde bu oğlan ya?
"Anne Kerem nerde?"sordum en sonunda ve annem güldü.
"A Selin Kerem çok Iyı bi oğlan..Kahvaltı Masada kalabalık olmasın diye evisine gitti.Ben yok hayır gel bizimle kal dedim ama hayır olmaz Dedi ve gitti.""A nedemesin çok Iyı bi oğlan.."Dedi Ali.Annem hemen Aliye baktı.
"Ali ne dedin?"sordu ve Aliye şaşkın baktı.Ali cevap vermeden ben verdim.
"Ya Ali Kerem çok Iyı bir oğlan oldunu Dedi."dedim ve güldüm.Ali sadece kafasını saladı ve gülümsedi."Ha bide odana Not bıraktı."Dedi Nazlı.
Hemen Masadan kalkıp odama çıktım.
Yatağım üstünde bir Zarf vardı.Zarfı yırtıp içindeki Notu çıkartım.Belki gidim ama peşini bırakmadım...
Seni hala seviyorum..Bana Mesaj at akşam buluşuruz..Güzel bir gece geçiririz..;)
-KeremNot da yazıyordu.Bu oğlan sapık çıktı!Hemde Nasıl bir sapık?!
Kapım açıldı ve Ali içeri girdi.Notu çöpe atıp Aliye döndüm.Onu kucakladım."Aşkımmmm."dedim.
"Not nerde?"Dedi ve Odamı gezdi.
"Ne Notu?"dedim ve güldüm."Sen çok Iyı biliyorsun..Hadi!"Dedi.
"Aşkım bak gel dışarı çıkalım güzel çay içelim.."
"Onuda yaparız ama önce Notu göster."
"Hadi önce Çay içmeye gidelim."dedim.Ali beni ıtikledi ve çöpüme doğru gitti.
Notu bulursa Nasıl tepki verecek?
Kerem'le hemen konuşmalıyım.
Sevgilimin olduğunu onun gözünün içine sokmalıyım.-----------------
Heyecanlı 14 bölüm bu bölümün hemen sonra geliyor,çoktan yazmıştım 14 bölümü.Evet bu bölüm çok Iyı değil ama çabuk yazdım Özür dilerim..🙏
14 Bölüm daha heyecanlı 🤔 Bugün günlerden Alsel 🍾❤️