3 gün sonra:
"Kızım yarin Izmire uçuyoruz.Bavullunu hazırladın mı?"
"Evet.."
"Arkadaşlarınan veda ettin mı?"
"Evet anne..Anne biz neden gıdıyoruz?" Son defa anneme sordum.
"Kızım 100 defa sana anlattım!Daha sorma." Annem odamadan çıktı.
Ben hiç gitmek istemiyorum.Aliyi çok özlecem.Ya beni unuttursa.Ya başka sevgilisi olursa.Aptal Selin Tabiki olucak sanki seni 1 yıl bekleyecek.Aliyi görmeliyim.Hemen.
Alinin odasına çıktım.Oda üzgün yatayın üstünde oturuyordu.
Annemin sesini duydum.
"Kızım biz çıktık.Hiç kimse evde yok.Sadece Ali." Diye Annem dışardan seslendi.
"Tamam!" Diye bardım ve sonra araba sesini duydum.
Ali bana baktı ve beni kendisine cekti.
"Gıdıyorsun hm?"
"Gıdıyorum galiba."
"Özilcem seni."
"Hiç unutma beni."
"Unutmam."
"Sana izin veriyorum."
"Neyi?"
"Ben gittikten sonra.Başka Sevgilin olabilir."
"Sen ne dıyorsun,Selin?"
"Duydun işte.Erkekler duramaz.1 yıl bekleyemez.Ben seni hep sevicem ama sen beni sevmesen problem yok.Affettiyorum." Dedim ve bir göz yaşı aktı.
"Ben seni çok seviyorum.Selin!" Ali bana sıkı sarıldı.
"Ali?"
"Efendim?"
"Ben bugün istiyorum.Şimdi seni istiyorum." Dedim ve dudaklarına yaklaştım.
"Selin,dur!Daha 3 gün önce bana olmaz dedin.Sen iyi değilsin.Gel yat."
"Iyım ben." Dedim ve tam öpmek isterken kendisini geri çekti.
"Selin?Sen bunu gerçekten istiyormusun?"
"Istiyorum be." Dedim ve onu öptüm.
(HALVET ajshdsn)
Ali boynumu öpmeye başladı ve sonra T-shortumu üstümden çıkartı. Ben dudaklarını öpmeye devam ettim.Alinin dili benim ağzımın içindeydi.ben de aynısını yaptım.Dilerimiz sanki savaş ediyormuş gibiydi.
Bir üst dudayım emdi bir alt dudaymı.
Ben daha çok ısıtıyordum ve yata attım kendımı.Oda üstüme bindi.Göğüsümü sıkmaya başladı tabıki inlemeliydim.
Ben Alinin gömleyini açmaya çalışıyordum ama Ellerim çok titriyordu.Düşünmeden gömleyini yırtım.Ali sadece gülüyordu.
Sonra Alinin pantolonuna ellimi soktum ve sert birşeye dokundum.
Sert olan 'şeyle' oynadım.Oda Erkeksi inlemeye başladı.Pantolonunu açtım ve boxer short dan sert şeyini gördüm.
Yine elim Oray'a gidi.Tam elimi boxer shortun içine sokacaktım ama Ali hemen beni yukara cekti ve BH açtı.Sadece külotum vardi üstümde.Onuda Ali hemen üstümden çekti.Bende onun Boxer shortunu çektim ve yere attım.
Ali bana bir dafa gözümün içine baktı.Sonra içime girdi.
Daha hızlandı ve ben inlemeye başladım.Sert 'şeyi' sanki karnıma sokuluyordu gibi.
Yavaş..yavaş Sert 'şeyini' içimden aldı ve ıkımız nefes nefestik.
Kendimi hiç böyle iyi hissetmemiştim.
Ali beni kendisine çekti ve öyle uyuduk.----------
Arkadaşlar beni sapık sanmayın ahbdbjde ama Napım size Dedim +18 Gelecek diye 😛 Evet Iyı halvet sahnesi yazamadım çünkü aceleye geldi ama korkmayın daha iyi halvet sahneleri yazacağım akbyvöş!Öptüüüüm 😘