41.Bölüm

1.4K 59 5
                                    

"Geldik!!"Ali Dedi ve Arabadan çıktık.
Vay canına Haluk abinin iş yeri ne kadar büyük ve güzelmiş.Binanın içine girdik,önce asansöre binmeliydik.
Ikıncı kata durduk ve önümüzde bir kadın masasında birşeyler yapıyordu.
Herhalde Haluk abinin Asistanı.

"Merhaba Dilan.Babam Bürosundamı?"Ali sordu.

"Ah Ali!Seni gördüğüme çok Mutlu oldum.Evet baban seni Bürosunda bekliyor."Kadın Dedi ve bize gülümsedi.

"Teşekkürler Dilan ve bugün ne kadar güzelsin."Ali Dedi kadın sadece güldü ve yerisine oturdu.
Büyük bir kapıdan geçtik ve bütün çalışanlar aya kalktı.

"Merhaba Ali bey."dediler.
Ali sadece gülümsedi ve çalışanlar işine geri döndüler.Koridorun sonunda büyük bir kapı vardı.Buda Haluk abinin Bürosudur.

Ali Ikı defa kapıya tıkladı ve Haluk abi
"Girebilirsin."cevap verdi.
Ali kapıyı açtı önce ben girdim,arkamdan Ali girdi.
Vay vay Haluk abinin bürosuda ne kadar büyük ve güzelmiş.

Büyük bir Büro masası ve üstünde 2 tane Laptop ve Dosyalar.Masanın yanında iki tane büyük dolap ve Masanın önünde 2 Tane koltuk.Koltukların ortasında bir tane küçük bir Masa.

"Merhaba!Ah Selin seni burda görmek ne güzel!"

"Merhaba Haluk abi.Evet bende bi bakmak istiyordum.Uzun süre seni göremiyorum iş dolayı."

"Evet bu Zaman'lar çok meşkurum.
Gelin oturun."

Koltuklara oturduk ve Ali konuşmaya başladı.
"Eh baba neden sabah sabah beni buraya çağırdın?"

"Evet iyi bir soru Ehm sende artık bu iş hayatına girmelisin.Öğrenmelisin."

"Baba ben okuyorum ve biz bu konuyu konuşmuştuk.Ben bu işyerinde çalışmak istemiyorum."

"Oğlum okuyup okuyup nerye varıcaksın.Sen en iyisi şimdi iş hayatınlan başla yoksa daha öğrenemesin."

"Tamam baba bak bu konuyu uzatmak istemiyorum.Ben liseye gidicem liseyi bitiricem ama ara sırada iş yerine uğrarım ve işi öğrenirim.Okay?"

1 saat sonra

"Bu Ada'mda durmadan aynı konuyu açıyor.Ben kendi iş yerimi açmak istiyorum."Ali Dedi ve Arabaya doğru yürüdük.

"Ama onuda anlamalısın.Şimdi sen kendine iş yeri açtın bu işyeri ne olucak?"

"Uf satsın burayı o Zaman."
"Baban neler yaptı tag buraya gelmeye biliyor musun?İki dakkada ünlü ve zengin olunmuyor.Bu işyerine emek verdi."

"Verdiyse verdi ben ne yapıp?Ben şimdi babamin yüzünden Hayallerimi bırakım?"

"Hayır sadece onu anlamanı istiyorum."dedim ve Arabaya bindim.

"Tamam ya zaten daha lisemi bitirmedim biz işyerinden konuşuyoruz.Benim karnım açıktı birşeyler yiyelim mı?"Ali sordu.

"Oluuur.."dedim.

Restauranta

"Ali sen git masa bize bul ben bi Oğuz'u arayıp geliyorum."
"Tamam."Ali Dedi ve Restauranta girdi.

Açi ask..(+18Alsel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin