4.bölüm

15.3K 207 0
                                    

Sabah:

"Günaydın aşkım"

Hemen gözlerim açıldı ve Aliye baktım.O Mavi gözleri bana dik dik bakıyordu.Elli saçıma dokunuyordu ve burnuma bir öpücük koydu.

"Gündayın aşk-" tam sözümü bitirecektim kapıya tıklandı.
Şok'tan yataktan düşdüm ve çarısız Aliye bakıyordum.

"Şhht saklan.."dedi ve ben yatayın altına sakladım.Ali hemen üstünü gıyındı ve kapıyı açtı.

"Ali bugün izmire uçuyoruz bunu biliyorsun..istersen hazırlan ve bizi havalimanına götür?" Haluk abinin sesini duydum.

"Tamam baba geliyorum.."

"Odanada birisi mı var?"diye sordu.

"Yok baba sabah sabah kim olsun."

"Hm tamam hadi üstünü deyiştir ve gel."

Ali araksından kapıyı kapatı ve beni yatanın altından cekti.

Sadece üstümde onun yorganı vardı hemen Tuvalete koştum ve duşumu aldım sonra üstüme bir T-short ve Jean pantolonu gıyındım.

Ali çoktan bitmişti ve Aynada kendisine bakıyordu..

"Gitme Zaman'ı.."dedim ve onu öptüm.

"Hadi."dedi bavulumu aldı ve Oturma odasına gittik.Orda Rana abla,İnci abla,Savaş,Nazlı,Peri,Annem ve Haluk abim çoktan bekliyorlardı.

"Ali,sen Selini alı ve oraya götür.Arabada yer yok.İncide gelicekte."Annem dedi ve Biz Arabaya bindik.

Havalimanına geldik ve tam arabadan inicektim Ali beni kendisine çekti.

"Selin..beni unutma."dedi ve beni öptü.

"Unutmam.."dedim ve onun dudaklarını son kez öptüm.

"Seni çok seviyorum aşkım."dedi ve ağlamalıydım.Ağlamak yok Selin!Sadece 1 Yıl.Sen ağlamasın Selin.

"Bende seni çok seviyordum." Dedim ve şıkı ona sarıldım.Sonra Arabadan çıktım.Bavulumu aldım ve Havalimanının giriş kapısına yürüdüm.

Nazlı,Peri,Annem ve Haluk abinin yanına yürüdüm.Ve biletlerimiz aldıktan sonra uçağa bindik.

Hoşçakal Istanbul..

Açi ask..(+18Alsel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin