Sabah
Duşa girdim,sonra Saclarıma fön çektim.Hafif bir Makyaj yaptım ve dolabımdan kıyafetimi çıkartım.
Üstümü değiştirip Aynanın önüne geçtim.Çok güzel!Selinin kıyafeti 👇🏽
Mutfağa indim ve kendime Elma alıp
Mutfak Masasının üstüne oturdum.
Ali Mutfağa girdi ve yanıma geldi."Naber?"
"Merhaba Ali!"
"Birşeyler yapalım mı?"
"Bugün eski sınıf arkadaşımla buluşucam,Pardon."
"Kimmiş arkadaşın?"
"Emirhan,neden sordun?"
"Erkeklen buluşucan ve ben birşey demiyecem?"
"Ali, sadece sınıf arkadaşım!"
"Bende gelicem."
"Hayır!"
"5 dakkada aşağıda ol,bende gelicem!"
Ali Dedi ve mutfaktan çıktı.Uf hayvan.Çantamı aldım ve dışarı çıktım.Ali arabanın içinde bekliyordu.
Arabaya bindim ve yola sürdük.30 dakika sonra
Restauranta girdik ve Emirhan zaten bekliyordu.Yanına gittik.Emirhan şaşırarak aya kalktı,önce Ali'ye sonra bana baktı.
"Ah Selin.."Dedi ve selamlaştık,sonra Aliye baktı "Abin herhalde?"sordu.
"Hayır ben Sev-" "Evet,benim üvey Abim Ali."Dedim ve gülerek Emirhana baktım."Merhaba Ali naber?"Emirhan sordu ve yerimize geçtik.Ali yanımda Emirhan önümde oturuyordu.İnşallah günüm iyi geçer!Hadi bismillah..
"Sağol Emirhan."Ali Dedi ve 3 Meyve suyu ısmarladı.
"Ehh sen nasılsın ,Selin.Çok uzundur görüşemedik.İstanbul Nasıl?"sordu.
"Gördün gibi çok ıyıyım ama Tabiki İzmir'i özledim."dedim."Hiç değişmedin.."
"Kötü anlamında değildir?"sordum.
"Yok yok hala güzelsin!"
Ali öksürmeye başladı "Ehm ah Meyve sular geldi."Garson Masamıza geldi, Suyumuzu bırakıp gitti."Siz izmirden Okul arkadaşsınız dimi?"
"Ah tam öyle değil.Yani biz flörtlakşıyorduk ama İstanbul yüzünden yolarımız ayrıldı,maalesef."
Emirhan Dedi ve birden Ellimi tutu.Hemen Ellimi çektim ve Aliye baktım.
Alinin gözleri birden açıldı derin nefes almaya başladı ve Kaslarını sıktı.
Sınırlı aya kalktı ve bize baktı."Ali otursana neden aya kalktın.
Sadece konuşuyorduk."dedim ama Ali hala sinirlidi."Ah muhabbetinizi bozmasaydım.
Yok yok Selin neden ellini çekiyorsun zaten gidicektim.Sizi daha iyi eğlenceler.Evede görüşürüz!"Ali Dedi ve Restaurantan çıktı.Hemen aya kalktım ve Aliye seslenecektim ama Emirhan kolumdan tutup yerime oturtturdu.Sonra bakıp
"Ö şimdi sinirli ,sonra konuşursun."Dedi.