15.Bölüm

3.9K 121 8
                                    

"Selin sen hamilemisin?"

"Ali saçmalama!"

"Selin belki hamilesin!"

"Ali saçmalama!"

"Selin bu normal değil!Hasta değilsin ve bir günde 3 defa kustun."

"Ali saçmalama!"

"Biz yarın kadın doktoruna gidelim."

"Ali saçmalama!"

"Selin kendine gel..belki hamile değilsin."

"ALİ SAC-MA-LA-MA!!"diye bardım.

"Selin..gel uzan!"Dedi ve bana yaklaştı.

"Dokunma bana..Dokunma!Ben 18!Ne hamilesi?"dedim bir adim geri attım.

"Tamam..Hamile değilsin sadece bir soru..Belki olabilir!"

"Ya hala hamilesin dıyorsun!"Ağlamaya başladım.Ben hamile olamam..

"Şhht..aşkım ben hep yanındayım."Dedi ve beni kendisine çekti.Sıkı bellime sarıldı ve Midem yine yukara kalktı ama başka şeylere düşünmeye çalıştım.Ağlamam hala durmamıştı ve kendimi zor tutuyordum.

"Ali ben hamile değilim dimi?"dedim ve yere çöktüm.Ali benim yanıma eğildi ve sakin bir sesle "Yarın önereceğiz.."Dedi.

Ali beni yerden kaldırıp Duşa soktu.
Üstümü çıkarıp sok suyu başımdan döktü, umrumda değildi.Sonra Sok suyu alıp vücuduma döktü ve titremeliydim.Iyı gelmişti kendime gelmiştim.Daha Iyı düşünebiliyordum
Beni sonra Havluya sarıp odama taşıdı.
Üstümü değiştirip yataka kendimi atım,bugün çok iğrenç bir gündü..
Gözlerimi kapatmadan önce "Ali yanımda yat."dedim.Ali yanıma uzanıp,
öyle uykuya daldık.

Sabah:

Gözlerimi yavaş açtım ve Ali daha yanımda yoktu.Birden Lavabonun kapısı açıldı ve Ali duşdan çıkmıştı.
Alt tarafı havluya sarılıp üst tarafı çıplakdı. Yanıma gelip Arnıma öpücük koydu,sonra yanıma yattı.Gülmeliydim.
Beni sıkıca kendisine çekti ve ellimi onun çıplak göğüsüne koydum.
Öyle saatler geçti..

"Selin?"Ali seslendi ve ben onun gözlerin içine baktım.Ellimi tutu ve bana öpücük verdi.Sonra konuşmaya başladı "Hadi kalk..Kadın doktoruna gideriz!"Dedi.Yerimden zıpladım ve panikli odamda dolaştım.Bir sağ bir sola odamda gezdim.Ali yataktan kalkıp yanıma geldi.Beni sakinleşmeye çalıştı ama başaramadı.Ellerim titremeye başladı ve titreme bütün vücuduma geçti.

"Aşkım sakinleşirmişin?"

"Ali Nasıl sakinleşim?Bugün Kadın doktoruna gidicem ve hamile oldumu öğrenicem!"

"Nerden biliyorsun Hamile oldunu,belki değilsin?"

"Ben hissediyorum..Ben hamileyim."

"Selin birşey bilmeden konuşma!Biz önce hamilelik testi mı yapalım?Yada direk doktora?"Ali sordu.

Bende bilmiyordum..nerden bilicemki?
ilk defa böyle birşey başıma geliyor.
"Ali doktora gidelim,o daha Iyı."dedim ve üstümü hemen gıydım.Alide odasına çıktı ve Arabanın önüsünde buluştuk.
Kadın doktoruna girdik ve birden Sevilay hanim bekleme odasından çıktı.
Aliyle saklandık sonra bekleme Odasına girdik.

"Ali Annen ne yapıyordu burda?"sordum ve oturdum.
"Oda bir Kadın..Normal değil mı?"Dedi ve güldü.Birden Kapı açıldı ve Hamile bir kadın girdi.Koçası yoktu yanında.
Üzüldüm.

"A siz çok gençsiniz.Ne yapıyorsunuz burda?"sordu ve güldü.
"Bugün çok özel bir gün sevgilim hamile oldunu öğrenecek."
Kadın Aliye baktı ve gülümsedi,sonra devam konuştu "Öyle mı çok güzel.."Dedi.

Allahım hamile olmıyım lütfen.
"Ne tatilsiniz böyle!Beraber geldiniz buraya."Dedi ve üzgün baktı.
"Evet sevgilim çok Iyı bir insan."dedim ve ellimi bacağısına koydum.
"E benim de koçam öyle di.."Dedi.
"Ne oldu kocanıza?"sordu Ali.
"Benim ESKİ kocam bir inek..Allah kahretsin onu.Hamile oldumu duydu 1 Hafta boyunca sevindi,sonra başka karıya kaçtı."Dedi.

Karnıma ağrı bastı.Ya Ali bunu yapsa?Onsuz ne yaparım?

"Şerefsiz.."dedim ve kadın güldü.
"Erkekler hep böyle değil mı?"Dedi.
"Öyleler!Götleri sıkışırsa kaçarlar."dedim."Aynen..Sen daha gençsin bilmesin ama sonra erkek arkadaşın kaçar.Bak ortada kalırsın."
Dedi.Ali şaşkın baktı sonra konuştu
"Ama ayıp oluyor.Bende burda oturuyorum."Dedi.Cevap vericektim ama odaya çarındık.

"Hoşçakalın."dedim kadına ve odaya girdim.
Doktor geldi ultrason yaptı ve Karnımı temizledi,sonra Kitapından birşey okudu.Kitapını masaya koydu ve yanımıza geldi önce Aliye sonra bana baktı.

"Üzülecek mısınız yada Sevinecek mısınız bilemiyorum ama siz......"


---------------------/-----------------------

Yeni Bölüm!
Arkadaşlar Hamile olsun mu?Bilemedim.Herkes başka birşey istedi..Lütfen Yoruma: Olsun/Olmasın yazın.Çok önemli!Yoksa ben karar vericem..Bugün çok kışı yorum yaparsa ve en sonunda karar verirsem,belki Yarin yeni bölüm gelir.👓 Destek lütfen!🙏 Iyı geceler.. 💕

Açi ask..(+18Alsel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin