3 ay sonra...Eve döneli 2 gün oldu ve ben hala alışamadım.Hastane bile daha güzeldi,
çünkü o pislikin yüzünü görmüyordum
ama şimdi hep görücem.Kapım açıldı ve Ali odaya girdi.
"E geri gelmişin.""Evet ya 3 ay geçti doktorlar beni eve yoladı yoksa ben gelmezdim korkma."
"E şimdi ne olucak?"
"Ah Ali bak şimdi ben güzel bir duş alıcam sonra yatağıma uzanıp kitap okucam."
"İstersen ikimiz duş ederiz."
"Komik misin?Çık odamdan."
"Tamam ne barıyorsun be?"Ali dedi ve odadan çıktı.Uf gerizekalı ya!
Duşumu aldıktan sonra üstüme kısa jean shortumu giydim ve kırmızı göbek açık t-shortumu.Sacıma hemen düz fön çektim ve yüzüme hafif makyaj yaptım sonra oturma odasına gitim.
Oturma odasında Ali,Emre ve 3 tanımadım erkekler oturuyordu.
Herkes birbirinden yakışıklıydı."Selam gençler!"dedim ve yanlarına gitim.Ali şaşkın bana baktı ve öbür erkekler bana gülüş atıklarını anlağınca sinirlendi."Ali bu güzel kız kım?"
Uzun boylu ,sacları kahverengi ve gözler Yeşil oğlan sordu.Çok yakışıklıydı.Utandım.Ali cevap vericekti ama ben hemen lafa daldım "Kız kardeşiyim."
Emre ve Ali bana şaşkın baktı.
"Wow Ali neden hiç bahsetmedin?"
Öbür oğlan sordu ve Aliye baktı.Oğlanda çok yakışıklıydı.
"Bilmem."Ali Dedi ve Elisiyle sacından geçti."Siz kimsiniz?"sordum.
"Ben Erkan."Yakışıklı oğlan Dedi.En çok gözleri ve saçları güzeldi.Bin kere maşallah!Allah nazardan saklasın.
"Bende Emir ve buda Tarkan."öbür oğlan Dedi ikiside çok yakışıklıydı ama ben en çok Erkan'a hayran kaldım.
Tuğçe görse Emir'e bayılır ve Nazlı görse Tarkan'a bayılır.Erkan aya kalktı ve bana oturmamı söyledi.Maşallah boyu da ıyı!Baklavası da vardır bunun.Hemen yanına oturdum ve Ali önümde oturuyordu garip garip bana baktı.
2 Saat sonra:
"Biz en iyisi kalkalım."Erkan Dedi ve Herkes aya kalktı.Aslında Erkan kendini Nasıl beğenmiş bir erkek di.Tam 2 Saattir ne kadar spor ve ne kadar yemek yıyor diye anlatı.
Ama Ali'yi kıskandırmalıyım bunun için Erkan çok Iyı di."Ya gitmeyin.."dedim.
"Yarın sabah kalkmalıyım.Spor felan ama yine görüşürüz hem böyle güzel kızla kim görüşmek istemez, dimi Tarkan?"Erkan Dedi ve ona siki sarıldım.Önümde Ali dikeliyordu ve sinirden geberecekti."Tabi ama Erkan galiba seni çok beğendi 2 tane senden yok mu ya?"
Tarkan gülerek sordu.
"Aslında var yani ikizim ve çok güzel arkadaşım daha yeni ayrıldılar."dedim.
"Ah öyle mi isimleri ne?"Emir sordu.
"Nazlı ve Tuğçe!"dedim gülerek.Arkamdan öksürük sesi geldi ve hepimiz arkaya döndük.Emre öksürüyordu."Hop yani Tuğçe benim.."
"A Pardon."Tarkan Dedi ama hemen lafa daldım "Ya ne senin?Kızı aldatın sonra senin diyorsun.Yok Tarkan onlar ayrıldılar."Tarkan güldü ve arabasına bindi.
Yanına Emir oturdu.Erkanın kendi arabası vardı.Alinin aynı arabası sadece Beyazı.El saladı ve sürdüler.Arkasından
Emre gitti.Alinin yüzüne bakmadan odama çıktım.Tam T-shortumu çıkartacaktım birden Ali girdi."Oww pardon."
"Gözünü kapat deli!"diye bardım ve Ali hemen dedimi yaptı.Üstümden çıkartım
t-shortumu gıydım ve yatağıma oturdum.Ali gözlerini açtı ve yanıma oturdu."Bak bu Erkan'dan uzak duracaksın!"
"Ha Sen karışamasın!"
" bal gibide karışırım hem ben senin.."
"Sen benim?"
"Ya Şeysin işte.."
"Ali ben senin sevgilin değilim onu başka kızlarla öpüşürken düşünecektin."
"Selin sanki ben istedim böyle olmasını."
"Iyı geçerler Aliş."
"Selin!"
"Hadi hadi!"dedim.Ve kolundan tutup dışarı çektim.
Ali birşey diyecekti ama yüzüne kapımı kapatım,sonra üstümü değiştirip yatağıma kendimi atım.
Ali Nasıl hemen kıskandı?Böyle çabuk mu kıskanıyordu?Osaman oyun başlasın.Sen görürsün Alişşş..----------------------------------------------
Ow Ali çok kıskanacak!😈
Çok heyecanlı bölümler sizi bekliyor.
Yorum ve Vote bekliyorum. (+18 bölüm için)🙏
Ha bide kısa Zaman'da +18 bölüm yazmak istiyorum.İstiyormusunuz?
Yoksa yazmam.Iyı okumalar.👋
Öptüm sizi..😘