Sabah:
Kafamın arısından geberiyordum.Dün Emre'lerde azcık içtik ve Tabiki hiç birşey hatırlamıyorum.Umarım kötü birşey yapmadım.
"Selin uyandın mı kızım?"
Annem oda girip yatamın üstüne oturdu."Evet anne." Dedim ve Kafama bir arlık bastı.
"Ne oldu kızım?"
"Hiç birşey kafam açık arıyorda."
"Tabi geçe saat 4 eve gelirsen böyle olur.Iyıki Ali vardi yanında yoksa Allah korusun ne gelebilirdi başına.Istanbula sapıklar geziyor."
"Annecim biliyorum ama bak hiç birşey olmadı.Sen git kahvaltını yap ben birazdan gelirim." Dedim ve Annem gitmesini bekledim.
Annem odadan çıktı ve ben kalktım yavaş yavaş üstümü giymeye.
Dolabındam bir kısa pantolon ve beyaz göbek açık t-short çıkartım.Krimizi Nikelerimi gıyındım.Saçlarımı açık baraktım ve hafif bir Make Up yaptım sonra Kahvaltı masaya gıttım.Herkes yemek yıyordu sadece Ali yoktu.Birşey demeden sessizce ordan ayrıldım ve yukarı Aliyinin odasına çıktım.
Şaşkın şaşkın Aliye baktım. Alinin üstünde sadece bir havlu vardi.
Ve sırtı bana dönükdü."Ali.." Diye seslendim.Oda hemen bana döndü ve gülmeye başladı.
"Selin.." Elleriyle saçını düzeltti.Uf öyle yapınca kendimden geciyorum.
"Selinnnn?"
"Ah efendim?"
"Napıyorsun?"
"Evet ben napıyorum?Üstüne birşey giysene."utanarak dedim.
"Utanma.."dedi ve yanıma yaklaştım.Aramızda sadece onun havlusu vardı.Ali beni öpmeye başladı önce boynumu sonra dudaklarıma geçti.
Kendimi geri çekmeye çalıştığım ama dudaklarım izin vermedi.Dudaklarımız sanki birbiriyle savaşıyormuş gibi.
(Arkadaşlar ALSEL sex gelmicek ama ona yakın gibi birşey gelecek yani okumak istemeyen okumasın!)Ali beni belimden tutu ve yatan üstüne attı sonra üstüme "bindi".Öpüşmemiz devam ediyordu ve ben bunun sonunu çok Iyı biliyorum.
Ali'nin havlusu aşağı kaymaya başladı.Ali tam benim T-şortumu çıkartacaktı ben onu yanıma çektim.
"Ali..ben şimdi yapamam..bugün yapamam özür dilerim." Hemen yataktan kalktım .
"Biliyorum..zaten saçmaydı.Ben üstümü giyinip gelicem."
Aliye bir öpücük verdim ve oturma odasına gıttım.Orda zaten Ailem toplanmış birşey konuşuyorlardı.
Ali'de geldi üstünde bir Mavi T-short ve bir jean pantolonu.
Yanıma oturdu ve Annem konuşmaya başladı.
"Kızlar!Biz düşündük de.Haluk ve ben İzmir'de yaşamak ısıtıyoruz."
"Benim için problem değil.." Nazlı dedi.Zaten Savaşla ayırmıştı.
"Anne ama yeni okula alıştık.Arkadaşlar bulduk..Neden gıdıyoruz?"Peri üzgündü.
"Evet Anne Peri haklı!" Dedim ve çok sınırlıydım.Ali hemen anladı ve elimi tutu.
"Kızlar..İzmir'de eski okulunuza gidersiniz.Eski arkadaşlarınızla görüşürsünüz." Haluk abi dedi.
"Haluk abi?Ya sen?Nasıl işe gidiceksin?"sordum.
Kahkaha atmaya başladı.
"Selin İzmir'de 10 tane Hotelim var ve zaten İşimi evden ağırı yapıyorum.Sorun yok yanı.""Ama Haluk abi-" tam cümlemi bitirecektim Haluk abi beni kesti.
"Selin..Hem İzmir daha güzel değil mı?Istanbul zaten beni sıktı."
"Beni sıkmadı ama!Siz gidin ben gelmiyorum!Bu ne ya her gün başka biryere taşınıyoruz!" Diye bardım ve odama koştum.
Olamaz biz İzmir'e gidemeyiz!Aliyle Nasıl görüşçem?Tuğçe ve Emre onlara ne olucak?