11.Bölüm(+18)

14.5K 180 6
                                    

"Ali ne yapıyorsun..Uyumaya çalışıyorum."dedim ve arkamı döndüm.
Ali hemen arkamdan sarıldı ve sacımı geri yaptı,sonra kulama yaklaştı ve
"Ben seni rahat bırakmıcam." Dedi.

Ona döndüm ve şaşkın baktım.Gerizekalı ya onu affettim diye,hemen koynunuzuna  mı sarılcam?Tam bir Salak.

"Ali..yapma!Belki seni affettim ama sende hemen abartma."dedim ve yanasını öptüm.Birden kafasını döndürdü ve dudaklarımız dokumdu. Hemen kendimi geri çektim  ve yüzüne Tokat attım.

"Gerizekalı..Hayvan..Öküz.."diye bardım ve hemen ağzımı kapatı.
Yatakta çırpındım ama kendimi onun güçlü kolarından çözemedim.
Ellisini ısırdım ve bağırarak ellisini çekti.

"Ahhh.."

"Öküz..Iyı oldu sana!Ya ben eniyisi Nazlının yanısına yatım."dedim ve yataktan kalktım.Odadan çıktım ve Savnazın yatı odasına gıttım.
Şaştım ikiside yatıyordu.

"NAZLI YANINA YATIYORUM OK?"bağırarak ortalarına yattım.
Savaş kaktı ve bana şaşkın baktı.
Nazlıda korkunç rüya görmüş gibi yataktan zıpladı.

"Selin?Sen iyimisin!"diye bardı Nazlı ve kolumdan çekti.Yataktan yere düştüm ve Çılık attım.Toparladım kendımı ve yataka oturdum.Savaş hala olayı anlamamış gibi bakıyordu.Nazlıda beni dövücek gibi.

"Alinin yanısına git!Biz rahat rahat uyuyorduk."Nazlı dedi ve kolumdan tutu,kapıya kadar çekti.

"Nazlı!Ali öküzün yanında yatmam!"dedim ve odaya girmek istedim  ama Nazlı kapıyı yüzüme çarptı ve ben deli gibi kapının önüsünde kaldım.Uff salak Nazlı.

"Selin..Ali seni yıyor mu?"Bardı Nazlı ve ben cevap verecektim ama Ali geldi.

"Ben seni yiyor muyum?"Dedi gülerek kolumdan tutu ve odaya çekti.

"Bak bana dokun..GEBERTIRIM SENİ!"diye bardım ve Ali yine gülmeye başladı.

"Allahım!Sanki sana birşey yapıcam.Bi öpmek istedim.Tabi sen bütün olayı abartın."Dedi ve yanıma yatı.

Yorganı üstüme çektim ve arkama döndüm.Gözlerimi kapatım ama birden bellimde bir El hissedim.
Sinirden gebercektim.

"Çek o ellini.."diye bardım.

Ali beni kendisine daha da çekti ve nefesini boynumda hissetim.Gülmeliydim.Aliye döndüm ve dudaklarımız değdi.Ama onu öpmedim.

"Hadi.."Dedi.Sıcak Nefesi dudaklarıma geldi.Sesi çekici ve sakındı.Yine gülmeliydim..Ona dahada yaklaştım ve saçısını elledim.

"Ne hadi?"dedim ama sakın ve sesiz bir sesle.Dudaklarımız yine dokundu.
Elli bacaklarıma doğru gitti.Kendimi tutamdım ve öptüm.Öpüşmemiz hızlandı ve dilisini ağzımda hissetim.
Alt dudağımı emıyordu o arada ben onun gömleğıxını çıkartmaya çalıştım.
Ama başaramadım.Düşünmeden Gömleğıxını üstünden yırtım ve yere atım.Birden kendimi onun kucaksında buldum.

"Ali..Nazlı ve Savaş.."dedim ve inlemeliydim.

"Ne oldu onlara?Aşkım."Dedi.Beni öpmeye devam etti.

"Onlar yan odada.."dedim ve onu yine öptüm.

"Olsun.."Dedi ve beni yata attı.Üstüme bindi ve hemen Pantolonusunu çıkartı.
Ellimi Boxer shortun içine soktum ve erkeksi  bölgesi sert di.Sanki Boxer shortundan patlayacakmış gibiydi.

"Selin.."diye erkeksi inlemeye başladı.
Elbisemi üstümden çıkartı ve yere atı.
Boxer shortunu çıkartıldan sonra üstüme bindi ve içime girdi.

İkimiz inlemeliydik.

"Aliii.."diye çirlik atım ve onun hoşuna gıdıyordu.Yine çirlik atım.İçimde boşalmıştı.Gözümü kapatım ama birden Ali içime yine girdi.Çok barmamaya  çalışıyordum,çünkü öbür odada Nazlı ve Savaş vardı ama kendimi tutamdım ve çıkık attım.
Ali sadece erkeksi inliyordu.

"Ali yapma duyucaklar.."dedim sesice ama Ali beni dinlemeden yine içime girdi.Bu sefer daha sert.Çirlik attım.
Dudakları bana doğru geldi ve onu sertçe kendime bastırdım.Beni öptü
Ama öbür öpücükten  daha yavaş.

Birden Kapı tıklandı..

"Selin?" Dedi Nazlı.

Allahım bu sefer yakalandık..

•••••••••••
Yeni bölüm!!Halvet sjnsksjs😂😘

Açi ask..(+18Alsel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin