9.Bölüm

10K 163 4
                                    

Sabah:

Gözlerimi yavaşça açtım ama ışık birden yüzüme çarptı,hemen gözlerimi kapatım ve arkamı döndüm.Dün Geçe aklıma o geliyordu.Nasıl da Ali'yi öyle ortada bıraktım.Iyı oldu onada.

Telefonumu alıp Facebooka Melek Uzay yazdım.Bakalım Barbie mızın Facebook'u var mı?Hemen onun sayfası geldi..1000lerce Selfieizi vardı.
5 ay öncek kı resimlerine baktım ve tam 5 tane Aliyle Selfieleri vardı.Sinirim taşımıştı.

Ben o kızı bulursam,önce onun uzun saçlarını yolacam,sonra onun sarı dişlerini kırıcam ve en sonunda onun Yeşil gözlerini oyucam.Nasıl benim sevgilimle resim çeker ya?Ali öküzü hiç mı benden bahsetmedi.Ali öküzüde çabuk kendisine sevgili bulmuş.
Bütün Erkekler gibi!Kendisini tutamadı.

Melek'le yatımı?Onu Öptümü?Ona sarıldımı?Kokusunu kokladımı?Uf Tabiki onu öptü ,sevgilisiydi sonuçta.
Üstüme kısa Çiçek desenli elbise gıydım,sonra saclarımı açık bıraktım.Hafif bir Make up yaptım ve odamdan çıktım.

Birden birisi beni kendisine çekti.Nefesini boynumda hissetim.Arkamı dödüm ve Alinin Mavi gözlerinin içine baktım.Dudaklarımız çok yakındı.

"Sen dün benimle oyun mu oynadın?"
Sordu ve kaşısını yukara yaptı.

"Neden bahsetiyorsun?"dedim ve gülmeye başladım,daha da yakınlaştı.Nefesimi tutmalıydım.

"Dün gece.."dedi ve sacımı kulamın arkasına koydu."Ne olmuş dün gece?"dedim ve bir adım geri attım.
"Sen çok Iyı biliyorsun."
"Ahh odamda olan olayı bahsedıyohrsun,Yoo ben sana oyun oynamıyorum.Belki unutmuşun ama ben sana hala kızgınım."

"Sen benimle oyun oynadın,çünkü beni denemek istedin.Ama Ateş'le oynuyorsun,sonra yanarsın."

"Hmm Canım hmm."dedim ve arkamı döndüm."Selin..Benimle oyun oynama küçük Prenses,yoksa çok pis düşersin."
Dedi ve ona hızla yaklaştım.

"Canim bakalım kim önce düsücek.Uf senen zaten hiç uğraşamam.Sen git sevgiline bak."dedim ve gülmeye başladım.

"Melek'le ayrıldık!Anlamadın mı?"

Birşey demeden,önüme döndüm ve kahvaltı masasına gıttım.Herkes Masada oturuyordu.Bende Nazlının yanına oturdum ve yemeğe başladım.

"Kızlar?" Dedi Annem ve hemen Annemize baktık.
"Siz neden Savaşı ve Ali'yi alıp.Tatılı gıtmıyorsunuz?"

"Süper bir fıkır!" Nazlı dedi ve bana doğru baktı.Ben sadece önüme bakıp yemeğime devam ettim.

"Şhht,Selin sende gel.Hem Aliyle beraber takılırsınız!" Nazlı kulama fısıldadı.

"Sus Nazlı!Annem duyacak.Hem Aliyle küsüz!" Dedim ve paçayısına vurdum.

"Ah Selin öküzümsün?Gel lütfen benim için."

Gözümü döndürdüm ve Annem cevap bekliyordu.

"Tamam..Anne!" Dedi Nazlı ve gülümsedi.Hiç gidesim yoktu ama Nazlıya borçluydum..Izmirde Annemi iyi idare etmişti.

"Müsaadenizle."dedim ve Masadan kalktım.Alinin odasına gıttım ve gitmemiş olaydım.Sürtük Melek yatasında oturuyordu.

"Ne işin var burda?" Sınırlı bir sesle dedim.Hemen yataktan zıpladı ve bana doğru geldi.

"Ayyy Selin sen ne tatlısın böyle.Aliyi bekliyorum."dedi ve bana sarıldı.

"Ay Melek sen ne kadar çırkısnın böyle."çok demek istedim ama ağzımı tuttum.

"Ah Aliyi bekliyorsun.Neden?"sordum.

"Hiç konuşmak istedim.Sen ne yapıyorsun burda?"sordu.

"Canım ben bu evde oturuyorum."dedim ve gülmeye başladım.Salak Melek..Allahım bana sabır ver.

"HAHAHAHAHAHA pardon unutmuşum."Bı gülmeye başladı.Sarı dişleri ortaya çıktı.

"Sen en ıyısı hiç gülme.."dedim ve yatakın üstüne oturdum.

"Ne?" Dedi ve bana şaşkın baktı.
Ouh sesli mı söyledim,şimdi??

Sadece ona yalancı bir gülümseme attım ve "Yooo..Hiç birşey demedim." Dedim.

"Kızlar,Siz ne yapıyorsunuz odamda?"

Ikimizde Aliye baktık.Melek konuşmaya başladı."Ali ayrılık konusunu senle bir dafa konuşmak istiyorum."

"Melek,Ben ne söylecemi  söyledim."Dedi.

"Ama Ali.."dedi.

Ali onu dinlemedi ve aşaya götürdü,sonra odasına yine geldi ve bana baktı.

"Seni çok seviyormuş?"dedim ve gülmeye başladım.Ali sadece kafasını saladı.

"Eh sen ne istiyorsun?" Dedi ve yatağasına kendisini attı.

"Tatile bizimle gel."dedim.

"Sizinle?Hani küstük?" Dedi ve gülmeye başladı.

"Hala sana kızgınım ama belki barışırız Tatilde ."dedim ve odadan çıktım.

"Bekle..Saat kaçta?" Dedi.

"Hm yarın sabah 7 de gideriz,2 Gün kalırız,sonra geri geliriz."dedim ve odama girdim.

Bütün eşyalarımı bavula doldurdum ama 1 bavul yetmedi 2cı bavulu aldım ve kendımı yatağıma attım.Yarın Güzel gün olucanı biliyordum,belki Aliyle de barışırız..Gözlerimi kapatıp ve uykuya daldım.....


•••••••••
Yeni bölüm size 😘
Öptüüüüüm

Açi ask..(+18Alsel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin