Special

156 14 2
                                    

<Heiko01> Dobra ludzie zaczynamy... *patrzy na wszystkich zmęczonym wzrokiem* Możecie się już zamknąć?!

<Yato> Jeszcze chwilkę! Zaraz Scott i Kuroe się pobiją, a ja chcę wiedzieć kto wygra!

<Heiko01> O co znowu poszło?

<Yato> Który z nich ma większy kaloryfer...

<Heiko01> *facepalm* Co za debile... *podchodzi do chłopaków i łapie za uszy* Jesteśmy tu po to, żeby speciala robić, a nie awantury!

<Kuroe i Scott> Sory!!!

<Heiko01> *głośno wzdycha i puszcza chłopaków* Tak więc jak wszyscy już są to możemy zaczynać. Zaraz... a gdzie jest Mei?

<Mei> *wbija do pokoju zadyszana* Przepraszam za spóźnienie! Budzik mi nie zadzwonił...

<Heiko01> Rozumiem, rozumiem...

<Scott> Ta, bo ty masz tak samo... *śmieje się pod nosem*

<Heiko01> Haha, wal się.

<Akatsuki> Ale taka prawda! Jesteście do siebie podobne.

<Heiko01> No może trochę... ale nie o tym mieliśmy gadać. Dobra to kto chce się pierwszy przedstawić?

<Kuroe> A co mamy powiedzieć?

<Heiko01> Nazwisko i imię, ile macie lat, status, kolor włosów i oczu, wzrost, charakter i zainteresowania. To kto zaczyna?

*wszyscy zerkają w stronę Mei*

<Fuuto> Może Mei. W końcu jest główną bohaterką.

<Mei> Ok, to tak... Yukimura Mei, 16lat, człowiek, długie białe włosy, czarne oczy, 165cm wzrostu. Jestem z natury miłą osobą, która próbuje pomóc innym. Uwielbiam oglądać anime i czytać mangi. Coś jeszcze?

<Kuroe> Zapomniałaś dodać, że twoje włosy pachną truskawkami.

<Heiko01> Kuroe... serio??

<Kuroe> No co? Jak wszystko to wszystko.

<Heiko01> Może jeszcze powiesz jaki ma rozmiar stanika?

<Scott> 80C *uśmiecha się zadowolony*

<Mei> Dobra! Koniec!

<Akatsuki> Ej Heiko, a ty jaki masz rozmiar?

<Heiko01> Nie twój interes zboczeńcu. Teraz twoja kolej Kuroe.

<Kuroe> Marks Kuroe, 16lat, wampir, czarne włosy sięgające do ramion, czerwone oczy, 185cm wzrostu. To ja z rodzeństwa jestem najspokojniejszy. Kocham kosza i pełnię księżyca. *rumieni się* J-jestem zakochany...

<Carl> A kto to jest...

<Heiko01> Ok, to było wspaniałe Kuroe! Następny to Akatsuki!!!

<Akatsuki> Tak więc... Marks Akatsuki, 16lat, wampir, krótkie, białe włosy z niebieskimi pasemkami, oczy też niebieskie, 178cm wzrostu. Najstarszy z czworaczków i najseksowniejszy. *patrzy dwuznacznie na Heiko*

<Heiko01> Rzygać mi się chce...

<Akatsuki> Uwielbiam spacery po zachodzie słońca, a przede wszystkim kocham kobiety!

<Heiko01> Taaa... nie wnikam. Kolejny! Yato!

<Yato> Marks Yato, 16lat, wampir, krótkie blond włosy, prawe oko zielone a lewe niebieskie, 183cm. Jestem nadopiekuńczy wobec naszej śmiertelnej "siostry" Mei. Lubię jeść, ale nigdy nie tyję.

Nic nie mówOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz