-Oha final mi? -Evet final. -Valla mı? -Valla final. Tamam tamam kızmayın sonda ki notu muhakkak okuyun :)
Öldüğüm zaman aileme kavuşacağım inancı ile bu zamana kadar kendimi avutmuştum lakin gelin görün ki ölü olmama rağmen aileme kavuşacak durumda değildim.
Artık nefes alamıyor, yemek yemeye ihtiyaç duymuyor, kan ile besleniyordum. Artık vampirdim. Hatta bir kaç saat sonra evli bir vampir olacaktım. Evet Sehun ile evleneceğimiz gün gelip çatmıştı ve bende şuan beyaz smokinim ile hazır bir vaziyette saçlarımın yapılmasını bekliyordum. Bir de Baekhyun'un dırdırlarını dinliyordum.
Vampir olduğumdan ve Sehun da olmak üzere bütün ekibinin vampir olduğundan haberdar olduğundan beri konuşup duruyordu. Beyefendinin tek isteği bizim gibi vampir olmaktı.
Chanyeol ile sevgili oldukları için bundan en çok zararlı çıkan tabi ki de o olmuştu. Her fırsatta tamam Baek sus Baek demek zorunda kalıyordu. Zavallı çocuk.
Saçlarıma da son dokunuşlar yapıldıktan sonra hazırdım artık. Aynada kendime baktığım da ilk bir iki dakika şok içinde kaldım. Bu halim cidden göz alıcıydı. Sehun'un beğeneceğinden emindim.
Bu esnada kapı açıldı, Sehun olmasından korktuğum için üzerimi değiştirmem de kullandığım paravanın arkasına saklandım. Beni son ana kadar görmesini istemiyordum.
"Luhan nerede Baek?" Sehun beni görmemişti ama ben onu paravanın arkasından izliyordum.
"Görmeyeceğin bir yerde boşuna zorlama seni son ana kadar görmek istemiyor." Baekhyun Sehun'u uyuz etmek için kullanıyordu cümleleri böyle. Sehun'un kaşları çatılınca Baekhyun da amacına ulaşmıştı.
"Luhan... Seni zorla yanıma getirtmeme sebep olma. Biliyorsun cümlelerime karşı koyamazsın." ahh yine aynısını yapıyordu ve beni şu saçma kan bağı olayından dolayı zor duruma düşürüyordu.
"Sehun şunu yapma! Beni törene kadar görmeni istemiyorum!." paravanın arkasından bağırdığım da olduğum tarafa döndü. Biraz yürümeye başladı tabi ben cırlayana kadar.
"Sakın!! Eğer gelirsen düğünden kaçarım!" Sehun cümlemle kaşlarını çattı ve arkasını dönüp kapıya ilerledi. Son anda eli kapı kolunda iken durdu ve bana doğru döndü.
"Beyaz çok yakışmış sevgilim. Unutuyorsun sevgilin bir vampir." göz kırpıp çıktı. Lanet olsun keskin vampir gözlerine! Aralıktan görmüştü kesin beni. Nesli tükenmiş soğuk nevale.
Sinirle paravanın arkasından çıktım ve bana pis pis gülen Baekhyun'a ölümcül bakışları attım.
"Hadi huysuz gelin, seni vampir töreninin yapılacağı tapınağa götüreyim. Zaman geldi." şimdi cidden çok heyecan yapmıştım. İlk vampir evliliği yapacaktık sonra da normal konuklar için Kiliseye geçecektik.
Baekhyun'a başımı salladım ve aynada son kez kendime bakıp odadan çıktım.
-.-
Törenin yapılacağı tapınağa geldiğimiz de eski bir yer olduğunu fark ettim. Kasabanın biraz dışarısında kalan bir yerdi. Buraya sadece Sehun'un babası vampir ekibi ve ben ile Baekhyun gelmiştik. Kalan herkes kiliseye gitmişti çünkü burada işimiz kısaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Magical Night
VampirosYeni yerleştiğim kasabada hiç birşey normal değildi. Efsaneler kol geziyordu ortalıkta. Peki bunun doğru olması yüzde kaçtı? Ya 'O'nun bu muhteşemliği neydi? Ve bu gizemli çocuğun bir vampir olma olasılığı yüzde kaçtı? Sen nesin OH SEHUN? | maiimia ®