❤❤💀

1.5K 134 4
                                    

Ή αλλη μέρα ηρθε αρμονικά θα έλεγε η Μαρία αφού την προηγούμενη νύχτα τον άφησε να κοιμηθεί στην καλύβα της ωστε να τους προσεχει, κι αυτό έκανε τον παρατηρούσε που φύλαγε όλο το σπίτι και ερχόταν σκεπάζοντας την, ήθελε να αφήσει τον εαυτό της να νιώσει κάτι αλλά μια και μονο ανάμνηση την κρατούσε πίσω η αθώα μητερα της που άδικα άφησε τον κόσμο. Τώρα εξαντλημένη σηκώθηκε απο τον ξύλινο καναπέ και κατευθύνθηκε προς την κουζίνα μα ηταν άδεια, απόλυτη ηρεμία και αρμονία στην καλύβα, έτρεξε με φορα στο δωμάτιο του αδερφού της μα ήταν άδειο, και το κρεβάτι στρωμένο, το μυαλό της σκέφτηκε όλα τα αρνητικά σε πιθανότητες  πράγματα ,οτι αυτός ο άντρας απήγαγε τον αδερφό της ,μα ποσο ανόητη ηταν; πως μπόρεσε να πιστέψει ενα τέρας;.. σκουπίζοντας τα δάκρυα της για τα λόγια που βγήκαν απο το στόμα της ,έτρεξε με αγωνία να παει να βρει τον αδερφό της, η ταραχή στο πρόσωπο της ήταν εμφανής απο μακρια .εκείνη με στην αγωνία βγήκε απο την καλύβα κι άρχισε να τρέχει στο λευκό χιόνι, όταν γέλια ακούστηκαν απο το πίσω μέρος της καλύβας και εκείνη έτρεξε πρός τα εκεί.
Ο τζεικομπι είχε αγκαλιά τον μικρο πιτσιρικά και τον έκανε σβούρες ο μικρός ηθελε να πετάξει κι ο τζεικομπι του έδινε μια γλυκιά γεύση, αμέσως σταμάτησε να κανει σβούρες τον μικρό όταν την είδε να κλαίει απο μακριά και να κοιτάζει με βλέμμα ανακούφισης ,δεν χρειαζόταν να την ρωτήσει κατάλαβε αμέσως τον λόγο της ανησυχίας της, δεν περίμενε να τον εμπιστευτεί τόσο γρήγορα αλλά αυτό τον πόνεσε .θυμωμένος και πληγωμένος ο τζεικομπι προχώρησε με παγερό βλέμμα προς το μέρος της
< σενιοριτα μην κλαίτε αλλο ουτε έφαγα ουτε έκανα κακό στον αδερφό σας...
<< εγώ.. ξες... τζεικομπι....
<<ΠΆΨΕ ΣΕΝΙΟΡΙΤΑ ΠΕΣ ΌΣΑ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ Ο ΚΑΚΌΣ ΛΎΚΟΣ ΟΡΜΆΕΙ ΚΑΙ ΤΡΏΕΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΊ ΈΤΣΙ? ΑΥΤΌ ΔΕΝ ΣΚΈΦΤΗΚΕΣ? ΚΙ ΌΛΑ ΟΣΑ ΣΟΥ ΕΊΠΑ ΧΤΕΣ?>>....
<< συγνωμη τζεικομπι ηταν λάθος μου.... εκείνος σήκωσε το δάχτυλο του και την έδειξε.
<< θα κάτσω εδώ εξω να σας φυλαω μην τρομάζει κανεις με την παρουσία μου..
Ή Μαρία έκανε κάτι κακο τον πλήγωσε, δεν έπρεπε να υποθεσει τοσα γι αυτόν, γιατί όσα κι αν της έκανε ποτε του δεν της έκανε κακό γιαυτό και τον εμπιστεύτηκε τόσο γρηγορα, αλλα τωρα του έκανε εκείνη κακο ,τον πλήγωσε, ποσο ανόητα φέρθηκε; τον έβλεπε να φεύγει με γυρισμένη πλάτη και ένιωθε οτι κάθε βήμα που έκανε τον έχανε γιατί ήθελε τόσο να τον σταματήσει? .. μπηκε στο καλυβακι της και αναψε το τζάκι και έκατσε σε μια ξύλινη πολυθρόνα, τώρα τι θα έκανε σκέφτηκε, ωωω ας την μισούσε δεν μπορούσε να ασχοληθεί και με αυτό Τώρα. Έτσι είπε στον εαυτό της για να τον καθησυχάσει.. έκλεισε απαλά τα ματια της και παρα το ζεστό περιβάλλον ένιωσε εναν κρύο αέρα Μια παράξενη μυρωδιά ίσως ηταν ο τζεικομπι και την κοιταζε ίσως .. Η μαρια άνοιξε τα μάτια της απαλά για να τον αντικρίσει αλλά ενα βαμβάκι με χλωροφόρμιο την σταμάτησε απο το να φωνάξει και την έριξε σε βαθύ ύπνο ποιός την είχε Τωρα στα χέρια του;;.....

Το Κορίτσι Του ΛύκουWhere stories live. Discover now