ενα ονειρο

995 118 0
                                    

<< ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ...
Η Μαρία άνοιξε την πορτα της καλύβας και αντίκρισε τον τζεικομπι. τα ματια του ήταν δακρυσμενα,ενω κραταγε εκείνο το μαχαίρι στα χέρια του γονατίζοντας μπροστά της, την ίδια στιγμή που εκείνη έσκυψε και ακούμπησε την παλάμη της στο μάγουλο του .
<< εισαι Ο Πιο ομορφος άντρας σε όλον αυτον τον κοσμο.
Εκείνος σήκωσε το βλέμμα του και με εναν απότομο τροπο την αγκάλιασε σφιχτά, αφήνοντας την Μαρία να τον κρατήσει.
< τζέι....<< σςςςςς>
Ο τζεικομπι ακούμπησε το αξυριστο μάγουλο του στο δικο της ,το χερι του πέρασε στα μαλιά της ,και ύστερα τα Χείλη του ακουμπησαν πανω στα χείλη της ..

Και τότε η  Μαρία πετάχτηκε επάνω  αυτό το όνειρο δεν έπρεπε να το δει. δεν έπρεπε! τελευταία έβλεπε παρόμοια όνειρα, όνειρα με το χαμόγελο του, τα Χείλη του.
όνειρα οτι την αγαπουσε.
και παντα έκλαιγε ,παντα ποναγε. πλέον δεν μπορούσε να ζει όπως παλιά ένιωθε μόνη.
Κοίταζε εξω απο το παράθυρο και τον έψαχνε με ενα βλέμμα, και κάθε μέρα αναρωτιόταν αν το όνειρο εκείνο, που είχε δει τον πατερα της, και ο τζεικομπι θα πέθαινε, ηταν αλήθεια. τοτε τι θα έκανε; πως θα τον έσωζε ; ξαφνικά η πόρτα Χτυπησε και έτρεξε να την ανοίξει.
ήταν ένα ρεμάλι απο αυτούς τους λύκους που είχε γνωρίσει τοτε στο δάσος.
<< τι θέλεις ;
<< δεν βλέπω να με φοβάσαι ε
<< πλεον δεν φοβάμαι Κι αν ήθελες να με σκοτώσεις θα το έκανες, οπότε μπες στο θέμα γρήγορα και δινε του.
<< Αύριο είναι η πανσέληνος Κι αν γνωρίζεις τα γεγονότα, θα πεθάνει.
<< ΜΑ ΗΤΑΝ ΟΝΕΙΡΟ.
<< κοίταξε δεν γνωρίζω τι λες τώρα, μα είσαι δεσμός, και μόλις τον σπάσει θα σωθει απο το βασανιστήριο, αν το ξανά περάσει αύριο δεν θα αντέξει.
<< γνωρίζω τι θα κάνω...

Το Κορίτσι Του ΛύκουWo Geschichten leben. Entdecke jetzt